כשראש העיר בית שמש מקים כולל ערב לאברכים

    "בשנה הבאה נשקוד יותר להוספת מסכתות להצלחת הכולל והלימוד בבית המדרש "ממזרח שמש" כמו כן הודה לכל הרבנים ובראשם לרב הגאון הרב שלמה גבאי שמגיע יום יום לכולל ומסייע לאברכים בלימוד".
    מנדי אושר 2 Comment on כשראש העיר בית שמש מקים כולל ערב לאברכים

    אירוע רב רושם לרגל סיום שנה להקמת הכולל ערב בביהמ"ד "עטרת יצחק" שבמרכז התורני "ממזרח שמש" • סיום מסכת "בבא מציעא" שנלמדה ע"י אברכי הכולל • במעונו של ראש העיר הרב משה אבוטבול

    "בשנה הבאה נשקוד יותר להוספת מסכתות להצלחת הכולל והלימוד בבית המדרש "ממזרח שמש" כמו כן הודה לכל הרבנים ובראשם לרב הגאון הרב שלמה גבאי שמגיע יום יום לכולל ומסייע לאברכים בלימוד".
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע התקיימה אירוע רב רושם בביתו של ראש העיר הרב משה אבוטבול מייסד המרכז התורני "ממזרח שמש" לרגל מלאת שנה מהקמת הכולל ערב בביהמ"ד "עטרת יצחק" בשילוב סיום מסכת "בבא מציעא" שנלמדה ע"י אברכי הכולל. אברכי הכולל הסבו לשולחנו ערוכים כיד המלך בטוב טעם בסעודה לכבודה של תורה וכיאה וכיאה.

    ראשון הדוברים הרב ירון דשן שליט"א מגיד שיעור בביהמ"ד שבדבריו: עמד על כך, שיוסף הצדיק הוא היה אותו יוסף בכל המצבים, גם בזמן שפלותו ועבדותו וגם בזמן גדלותו ורממותו ומעמדו הגדול, היה תמיד אותו יוסף הצדיק. כך כל אברך צריך להיות בכל מצב שבעליו להיות ברוממות. וכן ראש העיר תמיד בכל המצבים שלו מתנהג אותו דבר בחסד וענווה לכל אחד ואחד.

    אחריו נשאו דברים הרב הגאון ר' ינון רביב הרב פנחס בלויא וכן ראש הכולל הרב שלמה גבאי שמהוה את החבורתא של ראש העיר שבדבריו עמד על דברי הגמרא במסכת שבת שאביי עשה סיום מסכת לכל בני ישיבה מגודל שמחתו שכל בן תורה סיים מסכת. כמו כן ראש העיר עושה סעודות סיום לבני תורה שמסיימים מסכתות, אם זה "אברכי הכולל" שאנחנו כאן נוכחים במסיבת הסיום, אם זה לומדי שיעור "הדף היומי". לסיום, נערך סיום מסכת תמורה על ידי בנו של ראש העיר, ר' אלישיב ששון.

    ראש העיר הודה לרעייתו על הסעודה שהכינה וציין שזה יום שמחה לו על שנה להקמת הכולל עם האברכים הנפלאים בו סיימו האברכים כעשרה מסכתות במשך השנה.

    לדבריו: "בשנה הבאה נשקוד יותר להוספת מסכתות להצלחת הכולל והלימוד בבית המדרש "ממזרח שמש" כמו כן הודה לכל הרבנים ובראשם לרב הגאון הרב שלמה גבאי שמגיע יום יום לכולל ומסייע לאברכים בלימוד".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כולנו תקוה שאת הכולל ינהל אבוטבול בצורה יותר טובה מהעיר

    2. 1

      כל הכבישים בבית שמש שבורים כך שהאברכים לא יצליחו להגיע