פעילות חמה:תנור לכל אברך

    חיים כץ 1 Comment on פעילות חמה:תנור לכל אברך

    פרוייקט חורף חם ויחיד מסוגו לחימום משפחות אברכים • תנור לכל אברך • קמפיין התרמה נוסף יוצא לדרך

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לכם קר בחוץ להם קר בבית:
    חלוקת תנורי חימום למשפחות אברכים

    גם השנה כבר חולקו מאות תנורי חימום למשפחות אברכים, החלוקה מתקיימת במסורת של 18 שנים בארגון הצדקה קרן הצדיק ע"ש הצדיק רבי אריה לוין זצ"ל בשיאו של החורף.

    במסגרת הפרויקט, יוצאים מידי שנה בחודשי החורף מתנדבי הארגון למשפחות במצוקה המתגוררים בירושלים, בני ברק וביתר ומחלקים מאות תנורי חימום לחימום הבית. הפרויקט הוקם לפני שנים בעקבות טלפונים שהגיעו לארגון על משפחות אברכים שהילדים קופאים מקור בבית בעקבות המצב הכלכלי, בארגון החליטו להשיק את פרויקט החסד הענק המסייע מידי שנה לאלפי משפחות לעבור את חודשי החורף בלי לסכן את בריאות הילדים.

    מדי שנה מגיעות למשרדי הארגון עוד ועוד פניות משכנים בני משפחה ואפילו נהגי אמבולנס על משפחות אברכים במצוקה הסובלים מקור ואין להם אמצעים לחימום הבית. הפניות נשלחות להנהלת הארגון תוך שמירה על חיסיון מוחלט, הפניות עוברות בדיקה והמשפחות שאכן זקוקות לתנור חימום, זוכים למשלוח עד הדלת על ידי המתנדבים המביאים את התנור עד לפתח הבית.

    בהנהלת הארגון מספרים על סיפורים מצמררים המגיעים מידי שנה, ורק חלק מהפונים זוכים לקבל את תנורי החימום וזאת בעקבות מחסור השנה בתרומות לקמפיין. למשרדי הארגון מגיעים עדויות ומכתבים מידי שנה בסיום החורף ממשפחות שקיבלו את תנור חימום על גודל ההצלה של תנור חימום לבית עם ילדים הנמצא במצוקה.

    עקב ריבוי הפניות החליטו בהנהלת הארגון לצאת בקמפיין התרמה לחלוקה נוספת השנה של מאות תנורי חימום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תנור תנור,
      חשבון החשמל שאתה סוחט מהאברך יקר פי כמה ממך בעצמך!