דרעי: "רה"מ והשרים שאלו; אלעד כהן עשה אותי טוב ממני"

    עמית דניאל 6 Comment on דרעי: "רה"מ והשרים שאלו; אלעד כהן עשה אותי טוב ממני"

    המתיחה ששיגעה את המדינה • טוקר לא הבין למה אין דמויות מזרחיות על השטרות וגייס את אלעד כהן לטובת העניין • וגם, מה הגיב השר דרעי (האמיתי) לשיחה שהסעירה את מדורי החדשות והסאטירה? • המתיחה המלאה ותגובת השר

    דרעי ונתניהו
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי, הגיב אמש, בריאיון למהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן, למתיחה שהסעירה את התקשורת והפוליטיקה הישראלית בשבוע האחרון.

    הכל החל כשמנחם טוקר וצוות התכנית "זמן אוויר" רצו לקבל תגובה מדוע ולמה אין דמויות מזרחיות על השטרות החדשים שהונפקו ע"י בנק ישראל וחשבו על רעיון יצירתי בו יחייג אלעד כהן בכובעו של אריה דרעי, ויבקש מהנגידה לשלב דמויות מזרחיות בשטרות הבאים. אז אלעד נרתם למשימה ויחד עם טוקר הם חייגו לנגידת בנק ישראל, קרנית פלוג.

    אבל השיחה שתוכננה להיות מעט היתולית נמשכה ונמשכה והחיקוי, שיצא טוב מטוב, הוליד שיחה בה הנגידה התבטאה ואמרה משפטים שהיו בעלי עניין תקשורתי. כמקובל בכלי תקשורת מקצועי, מיד לאחר המתיחה דוברות בנק ישראל קיבלו את ההקלטה ואלה, לא לקחו את השיחה כפי שמנחם טוקר, אלעד כהן וצוות "זמן אויר" לקחו אותה. משכך, השיחה נפסלה לשידור אך היא דלפה ושודרה כמעט בכל כלי התקשורת והמדיה.

    השר דרעי אמר כי גם לאוזני ראש הממשלה הגיעה המתיחה "רה"מ והשרים שאלו אותי. אלעד כהן עשה את אריה דרעי יותר וטב מאריה דרעי" אמר וציין כי "לקח את זה בחיוך והוא מבין כי השיחה נעשתה בהומוריסטיות".

    האזינו לדברי דרעי (האמיתי):

    האזינו למתיחה:



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      יאללה מאיפה יש להם את הרעיונות והאומץ

    2. 3

      כל המדינה דיברה על זה…………………חחח…חחח…אתם אלופים!

    3. 2

      אלעד כהן תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!