משה מונטג על בשורת הדיור: מוכרים לכם חלומות

    אין מצוקת דיור בציבור החרדי, יש מצוקת מימון ולכן יש אינטרסים לתת פתרונות שכאלה
    מנדי אושר 3 Comment on משה מונטג על בשורת הדיור: מוכרים לכם חלומות

    האם הקמת שכונה חרדית חדשה בהיקף של כ-10,000 יחידות דיור במועצה האיזורית שפיר מהווה את הפיתרון הנכון • חבר מועצת עיריית בית שמש כי: "הבעיה היא בכותרת" • "ראשי ההרים לא מעוינים לתת פתרונות לא פוליטים ולא כלכליים" • ריסנר: "כל דבר שזז הוא חיובי"

    אין מצוקת דיור בציבור החרדי, יש מצוקת מימון ולכן יש אינטרסים לתת פתרונות שכאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכותרת הגדולה של היום ניתנת לכאורה לאריה דרעי ולאנשי משרדו, כאשר היום דווח כי דרעי סיכם עם יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר אביגדור יצחקי, על הקמת שכונה חרדית חדשה בהיקף של כ-10,000 יחידות דיור במועצה האיזורית שפיר הסמוכה לקריית גת. הדירות ישווקו לציבור לפי תכנית 'מחיר למשתכן'.

    מתברר שלא כולם חושבים שמדובר בפתרון ראלי ועכשוי, הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן אומר משה מונטג חבר מועצת עיריית בית שמש כי: "הבעיה היא בכותרת" לדבריו "זה שיתחילו לתכנן ולעבוד זה מצויין, אבל עדיין אין טאבה, בבית שמש לדוגמה לא עשינו שום כותרות עד שהגענו לשיווק בפועל, כל הפירסום הזה זה למכור חלומות, במקום הכותרת של משרד הפנים, יכולים לעזור בדברים ראליים וכעשויים, אבל האוזניים לא קשובות"

    משה מונטג אומר בראיון כי "בבית שמש העלו את מחירי הדיור של מחיר למשתכן, בעוד חמישים אלף שקל לדירה איך תוך חצי שנה עלו כל כך עלויות הפיתוח? אם למישהו באמת אכפת שידבר עם משרד האוצר בנושא הזה שהוא פיתרון עכשוי, אין מצוקת דיור בציבור החרדי, יש מצוקת מימון ולכן יש אינטרסים לתת פתרונות שכאלה". ואני אומר לך, אומר מונטג כי: "ראשי ההרים לא מעוינים לתת פתרונות, לא פוליטים ולא כלכליים.

    גם היזם יקי ריסנר מסכים עם מונטג בחלק מהנקודות ואומר: "מוכרים לאנשים בכל פעם אשליות מחדש, הכותרות האלו נותנות את התחושה כאילו יש פתרון, הלואי וזה יהיה מוכן עוד עשר שנים." אתה לא מאמין בזה נשאל ריסנר ועונה: "כל דבר שזז הוא חיובי, בבית שמש יש מהפיכה, אבל כל מה שנעשה, עדיין לא מספיק".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חבל שכשאבי מימרן מביא בשידור מישהו מיקצועי שיסביר תהליכים שאמורים להיות בפרויקט מעלים את מונטג !
      לפי איך שהוא דיבר בשידור זה היה נראה שיש לו אינטרסים..

      1. בינינו כולם מפגרים

    2. 2

      קנאי ומסכן
      יוצא לו העניים
      במקום לפטור את הבעיות של הקבוצות רכישה בבית שמש
      שהעריה, ובפקוח אישי שלו לא טובעים את גולובנציץ לבצע את התשתיות
      למה מהוא מונע" ימים יגידו. ודי למבין…