שלי יחימוביץ' תתמודד לראשות ההסתדרות דרך ש"ס? "רעיון נחמד"

    יחימוביץ': הסיכויים שלי לנצח נבדקו ביסודיות, והם גבוהים מאוד. אבל זו לא תהיה התמודדות פשוטה, והיא תיעשה בידיים חשופות ובלי אמצעים כספיים אל מול מנגנון ענק ומפוצץ בכסף
    איתי גדסי No Comments on שלי יחימוביץ' תתמודד לראשות ההסתדרות דרך ש"ס? "רעיון נחמד"

    הבחירות לראשות ההסתדרות: סיעת ש"ס בהסתדרות לא הביעה עד כה תמיכה באבי ניסנקורן. קיימת אפשרות שאם ביהמ"ש לא יחזיר את סיעת "הבית החברתי" לאיתן כבל, ח"כ שלי יחימוביץ' תיאלץ לחפש סיעה שתאפשר לה להתמודד לראשות, ויהיה זה במסגרת סיעת ש"ס • יחימוביץ': "רעיון נחמד"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    יחימוביץ': הסיכויים שלי לנצח נבדקו ביסודיות, והם גבוהים מאוד. אבל זו לא תהיה התמודדות פשוטה, והיא תיעשה בידיים חשופות ובלי אמצעים כספיים אל מול מנגנון ענק ומפוצץ בכסף
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלי יחימוביץ' הכריזה על התמודדותה לראשות ההסתדרות. אך על פי התקנון, ההתמודדות אפשרית רק דרך סיעה קיימת בהסתדרות. לשם כך סיכמה יחימוביץ' עם ח"כ איתן כבל כי תתמודד במסגרת סיעתו "הבית החברתי" לראשות ההסתדרות.

    אך למרות הדיל, יו"ר סיעת הבית החברתי איציק יואל טוען כי כבר סיכם עם יו"ר ההסתדרות ניסנקורן כי סיעתו לא תתמודד לראשות ההסתדרות, ומסרב לאפשר ליחימוביץ' להתמודד במסגרת הסיעה אותה הקים ח"כ איתן כבל.

    כבל מאיים לעתור לבית המשפט ואמר: "אנו עדים עכשיו לניסיון של ניסנקורן לקבל באופן לא כשר ובפעם השנייה כהונה נוספת של חמש שנים בלי בחירות דמוקרטיות! לא נאפשר לשלול מחצי מיליון עובדים אשר משלמים דמי חבר להסתדרות את האפשרות לבחור באופן דמוקרטי את מנהיגת העובדים הבאה של ישראל.

    אך אם בסופו של יום יקבע בית המשפט כי לכבל אין בעלות על הסיעה, ועל כן יחימוביץ' לא תוכל להתמודד במסגרתה, הרי שליחימוביץ' לא תישאר ברירה אלא למצוא סיעה אחרת שתשמש לה פלטפורמה להתמודדות על ראשות ההסתדרות.

    עד כה כל סיעות ההסתדרות הביעו תמיכה ביו"ר המכהן אבי ניסנקורן, זולת סיעת ש"ס. מה שאומר שאם אכן ביהמ"ש לא יאפשר ליחימוביץ' להתמודד במסגרת "הבית החברתי", יתכן ונראה את ח"כ שלי יחימוביץ' מתמודדת במסגרת סיעת ש"ס לראשות ההסתדרות.

    מי שמנהל את המו"מ מטעם תנועת ש"ס מול ההסתדרות הוא מזכ"ל ש"ס ח"כ יגאל גואטה, שאמר אמש כי הוא לא שולל שום אפשרות.

    ח"כ יחימוביץ' הגיבה אמש לאפשרות ההתמודדות מטעם שס ואמרה "כמובן שאתמודד מטעם ״בית חברתי״ של איתן כבל, ושזכות דמוקרטית מוקנית גוברת על כל תרגיל פחדני, אבל בכל זאת זה רעיון נחמד".

    מוקדם יותר הגיבה יחימוביץ' ואמרה "ליכודניקים, תמיד אתם מחמיאים, ואומרים שחבל שאתם לא יכולים להצביע לי בגלל הנושא מדיני, אז הנה, עכשיו כשאני מתמודדת לראשות ההסתדרות יש לכם הזדמנות. הש״סניקים על אחת כמה וכמה! הרגע בכנסת בכיר בש״ס אמר לי במסדרון שש״ס זה ראשי תיבות של שלי ספרדיה".

    גורם בכיר בש"ס אמר ל"קול חי": אני לא שולל שום אפשרות, נכון לעכשיו לא הבענו תמיכה באף אחד. מתנהל מו"מ מול כולם. אנחנו מפלגה חברתית, אנחנו דואגים לעובדים. ולכן החליט יו"ר ש"ס אריה דרעי שלא להתחייב כרגע, אלא לבדוק מה טובת ציבור העובדים. לשם כך אנו נמצאים בהסתדרות".

    אמש בראיון למהדורה המרכזית של קול חי אמר ח"כ איתן כבל כי הדיבורים על התמודדות יחימוביץ' במסגרת ש"ס נועדו להעלות את המחיר של ש"ס אצל ניסנקורן. עם זאת לא שלל את האפשרות.



    0 תגובות