גמר "המיזם הבא" הבא • מהו הרעיון שהעפיל לגמר?

    עמית דניאל No Comments on גמר "המיזם הבא" הבא • מהו הרעיון שהעפיל לגמר?

    מתמודדים רבים, שבועות ארוכים של מתח, פיתוחים גאוניים וזוכה אחד • מי זכה בגמר "המיזם הבא" ומהם הרעיונות והאנשים שהעפילו לגמר הגדול

    רגע ההכרזה בזכייה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את המתח שהיה באולפן אפשר היה להרגיש היטב. התמודדות ארוכה, במסגרתה עלו עשרות רעיונות שבכל אחד טמון פוטנציאל ממשי רחב, אך רעיון אחד, אחד בלבד, יכול היה לזכות בגמר הגדול. והיה אחד כזה.

    מדי שבוע תחת עיניהם הפקוחות והפיקחות של אבי עידן המשמש כיועץ עסקי ומלווה ליזמים, אמיר דינור, שותף בקרן זוזא שלקחה על עצמה לקדם את כל נושא היזמות בציבור החרדי ומוטי פוגלמן, מנהל סניף בנק של פאג"י, התייצבו להם מועמדים רבים עם רעיונות משובחים פרי מחשבתם. התכנית שודרה מזה 9 שבועות, במהלכה, התמודדו 24 מתמודדים. בכל תכנית מתמודד אחד הבטיח את מקומו בתכנית חצי הגמר.

    הרעיונות נסובו סביב כל דבר שרק הייתם מעלים, או יותר נכון, שלא העלתם, בדעתכם. החל מפטנט שגורם לכיפתכם שלא ליפול מהראש בכל מצב עובר דרך פיתוח שיעזור לכם להשאיר את הנייד עם בטריה בקלילות, ממשיך עם שמירה על המים החמים בזרם האמבט וכלה בעוד פיתוחים רבים אחרים שלא היו מביישים אף חברת סטארטאפ נחשבת.

    לגמר הגיעו נדב דדון, ירא"ל יאיר, שלמה וצורי וחיים ושרי. לנדב דדון, צורף בהכשרתו, יש מיזם של ייצור תכשיטים באופן עצמאי ע"פ טעם אישי וללא צורך בידע או הכשרה קודמים. ירא"ל יאיר, בוגר 'בצלאל' ומעצב תעשייתי בהכשרתו, הציע פתרון לבעיית הכיפה המתעופפת ברוח, בייחוד לקירחים "keep it" כך נקראת הפומפה הקטנה שמאפשרת שימוש רב פעמי, ומשאירה את הכיפה על הראש בכל מצב. חיים ושרי, הציעו רעיון הנוגע להחתלה במרחב הציבורי. שרי, מעצבת תעשייתית בהכשרתה. והפתרון לבעיית ההחתלה והאכלה לקטנטנים בשטחים ציבוריים הוא פינה בגודל 1.20 על 12 מטר. שלמה וצורי, חשבו על מיזם חברתי. למיזם קוראים "דרך" (שהוקם אגב, לזכר חברם יונתן אלדר הי"ד שנרצח בפיגוע בישיבת 'מרכז הרב' לפני 10 שנים תוך שהוא לומד תורה. יונתן שאהב לטייל, חיבר עם משפחתו את החברים להליכות בשבילי הארץ) ומדובר בפרויקט לשיתוף ציוד טיולים מקצועי בירושלים, שיתוף ציוד והשכרתו במחירים נמוכים, שיכול להקל על משפחות מטיילות (שגם יכולות להרוויח מציוד שלהן שמעלה אבק).

    אריאל ברמן, הזוכה וצוות השופטים
    אריאל ברמן, הזוכה וצוות השופטים

    מערכת קול חי

    לאחר דיון נרחב בצעדים שעל המתמודדים לנקוט כדי להביא את הרעיון שלהם לידי מעשה והצבעות מאזינים בדף התכנית, המתמודד שעלה לגמר הוא נדב דדון. נדב שכאמור הציע את מיזם התכשיטים בייצור עצמאי ללא רקע קודם, זכה ב-10,000 ש"ח מתנת בנק פאג"י. המתמודדים הנוספים שהגיעו לגמר ירא"י יאיר, שלמה וצורי וחיים ושרי, זכו כל אחד בערכה למיקוד ופיתוח עסקי של מודל הקובייה  'שאלות שמצליחות עסקים' בסך 160 ₪ ושובר מתנה בסך 220 ₪ לפגישת ייעוץ עסקי עם אביטל אריכא.

    מנהל התכניות של "קול חי", בצלאל קאהן, אמר: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המקצועי שסייע לנו לחבר בין המאזינים ויוזמותיהם המקוריות לבין אנשי המקצוע הטובים ביותר שידעו לנווט ולחוות דעה. אנו מודים להנהלת בנק פאג"י שזיהתה את הפוטנציאל הטמון במאזינינו ופרשה את חסותה ובכך הוכיחה את החיבור למגזר החרדי.



    0 תגובות