בשורה משמחת מבית היולדות של הספארי ברמת גן

    לדברי אנשי הספארי, ריהאנה היא אמא נהדרת, מאכילה, מגוננת ומטפלת בבנה במסירות. בהחלטה גורפת של אנשי הספארי, הוחלט להעניק לקרנפון את השם רמי המתחיל באות ר' ושמו של ראש מחלקת השטח האפריקני בספארי מזה 30 שנה שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-60.
    קובי פינקלר 6 Comment on בשורה משמחת מבית היולדות של הספארי ברמת גן

    מזל טוב מזל טוב • הקרנפית ריהאנה שהגיעה לספארי מפרטוריה שבדרום אפריקה לפני כ-4 שנים המליטה זכר • ויקרא שמו בישראל "רני" • מאז הקמתו נולדו בספארי בישראל עשרים ותשע קרנפים שהם אחוז גדול מאוכלוסיית קרנפים אלו בעולם

    לדברי אנשי הספארי, ריהאנה היא אמא נהדרת, מאכילה, מגוננת ומטפלת בבנה במסירות. בהחלטה גורפת של אנשי הספארי, הוחלט להעניק לקרנפון את השם רמי המתחיל באות ר' ושמו של ראש מחלקת השטח האפריקני בספארי מזה 30 שנה שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-60.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשבוע נולד בספארי קרנפון ראשון לקרנפית ריהאנה בת ה-7.5 שהגיעה לספארי מפרטוריה שבדרום אפריקה לפני כ-4 שנים. ימים אחדים לפני ההמלטה, המטפלים הבחינו כי היא מתרחקת לאזורים המוסווים בשטח האפריקני הפתוח, הם הבינו שהיא צריכה קצת שקט לעצמה וכי יום ההמלטה קרב.

    כאשר הגיעו לפני כשבוע לספארי בשעת בוקר מוקדמת, גילו קרנפון קטן שנולד לפנות בוקר. לאט ובזהירות הם עודדו את ריהאנה והקרנפון להיכנס למתחם "בית היולדות" שבשטח הפתוח כדי לאפשר לה להיות באזור שקט ורגוע ולהתרגל לסטטוס החדש שלה בתור אמא.

    ריהאנה נכנסה לבית היולדות וכעת 12 הקרנפים הנוספים שנמצאים בשטח הפתוח של הספארי יכולים לראות אותה ולהכיר את הקרנפון מבעד לצמחייה העבותה שסביב לבית היולדות. כאשר הם יצאו לשטח כל הקרנפים כבר יכירו אותם ויקבלו את פניהם בשמחה.

    לדברי אנשי הספארי, ריהאנה היא אמא נהדרת, מאכילה, מגוננת ומטפלת בבנה במסירות. בהחלטה גורפת של אנשי הספארי, הוחלט להעניק לקרנפון את השם רמי המתחיל באות ר' ושמו של ראש מחלקת השטח האפריקני בספארי מזה 30 שנה שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-60.

    יצויין כי הקרנפים רחבי השפה נמצאים בסכנת הכחדה חמורה. 78  גני חיות לוקחים חלק בתוכנית האירופאית למינים נכחדים של הקרנפים הללו, בהם יש בסך הכל 301 קרנפים רחבי שפה. עדר הקרנפים בספארי הוא העדר הגדול ביותר באירופה. תרומתו של הספארי לריבוי הקרנפים רחבי השפה גדולה מאוד, מאז הקמתו, נולדו בספארי עשרים ותשע קרנפים. כן ירבו.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      ויקרא שמו "בקרנפית" רני [ולא בישראל]

    2. 5

      כותרת לא מתאימה לאתר חרדי

      1. מה הפעם???
        כל דבר יש לכם מה להגיד די חאלס !!!

    3. 4

      כיף לנו לפעמים גם לשמוע על קרנפים גדולים וקטנים מזל טוב לריהאנה!!

    4. 3

      mazal tov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!