כסף, כסף • כל מה שרציתם לדעת על סגולת יום שלישי פרשת בשלח

    בין צפת למירון עומד קבר עתיק שידוע כמסוגל לפרנסה. קברו של התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי. פעם פעם היה הקבר מוזנח עד מאד . רבנים וגדולי עולם הפנו אליו את אלו שהיו צריכים ברכה בממונם
    אתי קצבורג No Comments on כסף, כסף • כל מה שרציתם לדעת על סגולת יום שלישי פרשת בשלח

    פתאום הקב"ה בכבודו ובעצמו מבטיח. והוא היחיד שיכול באמת ולתמיד לקיים הבטחות. פתאום מגיע אלינו "מובטח" מן התורה ושואל אותנו: למה תהרגו את עצמכם על פרנסה, לא חבל עליכם? • קופת העיר מתכוננת ליום ג' בשלח

    בין צפת למירון עומד קבר עתיק שידוע כמסוגל לפרנסה. קברו של התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי. פעם פעם היה הקבר מוזנח עד מאד . רבנים וגדולי עולם הפנו אליו את אלו שהיו צריכים ברכה בממונם
    12:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on ברקע הפרסום ב'קול חי': הרב רווח במכתב נגד 'יש חסד'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהודים עמלים וחרוצים, יש כאן בשורה מרעישה ומפתיעה, מדהימה בפשטותה הגאונית ובאמיתותה, בשורה עבור כל אלו שעובדים קשה על כסף, ועדיין שורדים בקושי.

    הגיע הזמן, לפני שאנחנו עובדים ועובדים ועובדים, לברר מה הקריטריונים. למי בורא העולם מחלק מאוצרות הפרנסה שלו?

    האם יש מתכון לפרנסה בטוחה ומוצלחת?

    איך אחד כמותי יצליח לחסוך, לחתן, להאכיל את בני ביתי ברווח ובכבוד, ועוד שישאר עודף? האם הקב"ה גילה בתורה מתי הוא מזכה אדם בממון?

    למרבה ההפתעה, מתברר שכן! לא רק שיש מתכון, ישנן הבטחות! הקב"ה מתחייב.

    לא המלצות, לא כיוונים – אלא הבטחות של ממש לעושר ולפרנסה טובה. לא רמז, לא דרש, לא וורט. הבטחות אלוקיות. הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו גילה לכל באי עולם מהם הקריטריונים לזכאים, ואיך אפשר לקבל ממון.

    "מובטח לו שלא יתמעטו מזונותיו" – זוהי המילה של התורה. גם אתם יכולים לזכות בקלות ל"מובטח" הזה.

    כמעט על שום דבר בחיים אי אפשר להגיד "מובטח". המשכורת יכולה להעלם כמו שבאה, הבריאות תלויה בשערה, בשביל כבוד ונחת צריכים רחמים גדולים. אפילו האדמה היציבה שלרגלנו והחיים בעצמם – לא מובטחים לנו. לכמה אנשים השתנו החיים משניה לשניה? מה "בטוח", מי "בטוח"?

    והנה פתאום הקב"ה בכבודו ובעצמו מבטיח. והוא היחיד שיכול באמת ולתמיד לקיים הבטחות. פתאום מגיע אלינו "מובטח" מן התורה ושואל אותנו: למה תהרגו את עצמכם על פרנסה, לא חבל עליכם? למה אתם משקיעים בכל הדברים הלא מובטחים? לא עדיף פעם אחת לנסות את מה שממש מובטח?

    שתי הבטחות. שתיהן בעניני פרנסה, שתיהן לפניכן כאן. חובה לדעת, כדי לא לעבוד לחינם.

    הבטחה ראשונה
    ההבטחה הראשונה לא בשמים ולא מעבר לים. : כל האומר פרשת המן – מובטח לו שלא יתמעטו מזונותיו". שימו לב, לא כתוב "אולי יתעשר" לא "זמן שמסוגל" לא"מסתבר ש"… אלא חד וחלק: "מובטח!"

    השבוע, ביום שלישי, מגיע הזמן שמסוגל במיוחד לפרשת המן. כי בדיוק השבוע, פרשת "בשלח" קוראים בתורה על ענין ירידת המן. וכאשר קוראים בתורה על ענין מסויים – יורד לעולם שפע באותו ענין. ירידת המן – עניינה שפע – וכעת השפע יכול לרדת גם לבית שלכם. יום שלישי יהיה היום הגדול. כל שנה, ביום שלישי בפרשת 'בשלח' מתפרסמות בעיתון מודעות גדולות ובהן פרשת המן, בתי הכנסיות מלאים בדפים טעונים גניזה "נכון לומר היום את פרשת המן לפרנסה בכבוד", הילדות מהגן חוזרות עם יצירה ובמרכזה "פרשת המן", הסבתות בכותל לוחשות ביום שלישי של בשלח "פרשת המן", המורות בהפסקה, האברכים בחזור מהכולל, אולי ישווקו לנו מגנטים, אולי נעלעל בסידור או בחומש – איש מאיתנו לא ירצה להחמיץ. ביום שלישי כולם אומרים פרשת המן, ומדוע?

    המקור לכך הגיע מפיו הקדוש של רבי מנחם מנדל מרימנוב זי"ע. הקשר היסודי בין ענין ירידת המן לבין פרנסה כבר מצוי בשולחן ערוך ובגמרא ירושלמי, אך את החידוד: החודש , השבוע והיום – קיבלנו מרבי מנחם מנדל מרימנוב זי"ע. רבי מנחם מנדל מרימינוב קיבל מהמגיד ממזריטש ירושה יקרה. לפני פטירתו של המגיד הגדול הוא נתן לתלמידו האהוב מתנה: שמיעה רוחנית שלא מעלמא הדיין. מאותו יום והלאה קלטו אוזניו של רבי מנחם מנדל צלילים רוחניים שכל באי העולם לא שומעים. הוא היה שומע כיצד גלגל חמה מנסר ברקיע, והרעש היה כה חזק עד שנאלץ לקשור צעיף לאוזניו. והנה, צדיק כמותו, ששמע את משק כנפי המלאכים ופתיחת שערי השפע, וידע איך להוריד שפע מעם הבורא לדור כולו – שם את האצבע על חודש אחד, על שבוע אחד, על יום אחד. יום שלישי של פרשת בשלח. ואמר. הנה. כאן. זה היום היפה ביותר לקיום דברי השולחן ערוך. אם בכל הזמנים מובטח להצליח בענייני הפרנסה לקוראים פרשת ירידת המן – השבוע ביום שלישי – על אחת כמה וכמה.

    לרמ"מ מרימנוב היו ידועים סודות גבוהים בענין פרנסה, ועל מנת שבתקופתו ירד שפע לכל אנשי הדור – הוא היה מקפיד יום יום להזכיר בשיחותיו את פרשת המן, במשך עשרים ושתיים שנה – הזכיר הצדיק את פרשת המן. די היה באיזכור שלו כדי שכל הדור יזכה בשפע! והוא זה שקבע לדורות גם בשבילנו מתי הוא היום המסוגל לזכות לפרנסה בכבוד. ואלו מילותיו: "סגולה לפרנסה לקרוא פרשת המן שניים מקרא ואחד תרגום ביום שלישי פרשת בשלח".

    כל אחד יגיד בבית שלו את פרשת המן, אבל האמת, שאם כבר – אז כבר. אם עושים את ההשתדלות סביב פרשת המן, כדאי שהיא תהיה באופן המושלם ביותר שלה. כדאי שרבי מנחם מנדל מרימינוב בעצמו יעמוד לימינכם ויפציר עליכם. הרי זה לא חידוש שצדיק שמתפללים על קברו עוזר מהשמים. זו הסיבה שכל אחד מאיתנו פוקד קברי צדיקים לפעמים. לכן, ביום הגדול, יום שלישי, בשעה שאתם תגידו פרשת המן מהבית, שליחי קופת העיר ימריאו הרחק הרחק, אל יעד רחוק ונידח, קדוש ומאיר. יעד שתיירים לא מתעניינים בו, אבל מי שרוצה פרנסה בכבוד – דווקא כן. תלמידי חכמים מיוחדים יצאו לדרך אל ציונו של רבי מנחם מנדל מרימינוב זי"ע, שרף אלוקים. רבי מנחם מנדל הבטיח "אחזיק טובה למי שידליק נר על קברי". לפיכך יבואו השליחים, וילדיקו נר בשבילכם, ושם, דווקא בקברו של בעל הסגולה, הם יקראו את פרשת המן לזכות התורמים, ויתפללו עליכם ממש, ורבי מנחם מנדל יחזיק לכם טובה ויסייע לתפילתכם מן השמים. צדיקים – מסוגלים לפעול אחרי מותם הרבה יותר מבחייהם. אין ספק שמדובר תפילה מיוחדת מאד שלא כל אחד זוכה לה.

    מילים מילים: 'תפילה מיוחדת', 'זכות מיוחדת', 'הצדיק יעזור מן השמים' – כל זה פירושו שאפילו אם החיים עולים ביוקר יהיה לך כסף בשפע כדי לחיות אותם. תשלם למכולת בלי להסס, ההסעות של הילדים לא יכבידו על התקציב, הארנונה לא תפחיד אותך, תוכל להתחייב בנחת בחתונות הילדים כי יהיה לך מאיפה לשלם. סוף חודש ותחילת חודש יהיו בשבילך מילים שוות.

    גדולי ישראל
    כשתקראו ביום שלישי את פרשת המן – על מה עליכם לכוון? הרי תילי תילים של דרשות, מאמרים וסודות נתלו בצנצנת המן המיוחדת הזו. מה הם רמזי האותיות וצירופי המילים? יש עומקים שרק צדיקים, שבראש העדה מבינים בהם. לכן, קופת העיר פנתה אל מרנן ורבנן גדולי עולם בראשות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, הם עם תפילתם המיוחדת, רועי הדור וכוונותיהם המסולאות, בוודאי יודעים לקרא את פרשת המן בכוונה גבוהה יותר מכוונתינו שלנו. והם הסכימו להתפלל את פרשת המן בשביל תורמי הקופה. הכוונות שלהם – התפילה עליך. אתה תתפלל מהבית, אך תדע שאתה מגובה לא רק בתפילה על קברו של רבי מנחם מנדל מרימינוב, אלא גם גדולי הדור מבקשים עכשו על פרנסתך, עליך ממש, שתחיה ברווח ולא בדוחק, בהיתר ולא באיסור. ביום הסגולי הזה כל גדולי הדור יתיצבו בשבילך כפרקליטים, ויתחננו בתפילתם המטוהרת. על התממשות דברי השולחן ערוך עבורך.

    על קברו של רבי יהודה בר עילאי שמסוגל לפרנסה
    עוד לא סיימנו… התרומה שלכם לקופה תלך רחוק ותהפוך בשבילכם את העולם בכל קווי החזית.
    בין צפת למירון עומד קבר עתיק שידוע כמסוגל לפרנסה. קברו של התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי. פעם פעם היה הקבר מוזנח עד מאד . רבנים וגדולי עולם הפנו אליו את אלו שהיו צריכים ברכה בממונם. איש עסקים עשיר שרד מנכסיו הופנה לשם על ידי רבו. תוך כדי שהוא שופך תפילה על הציון הסגולי – הוא קיבל הודעה מן הבורסה שחל מהפך חד במניות שלו. המצב השתנה לטובה באופן בלתי צפוי לחלוטין. הסוחר טס במהירות חזרה לעיר מגוריו, ניו יורק, אולם לא שכח את הנס שקרה לו על ציונו של רבי יהודה. הוא שלח סכום כספי ניכר לשיפוץ הציון וסביבתו. מאז אנשים רבים המתמודדים עם קשיים כלכליים מבקשים שיזכירו אותם על ציונו של רבי יהודה, ופלאות נעשות להם!

    האם לא שווה לכם לנסות פעם אחת?
    שליחי הקופה יהיו שם בציון הפלאי. הם יגידו גם על הציון הקדוש את פרשת המן, שניים מקרא ואחד תרגום. הסיבה שהם יסעו לשם איננה בשביל עצמם, כל הנסיעה הזו נועדה עבור תורמים, כל זמן שהותם שם הם יתפללו על התורמים ויפצירו שרבי יהודה יהיה שליח טוב להתחנן עבורם בשמים, כשם שהתחנן כבר מאות פעמים לטובה. ולא רק אצל רבי יהודה. גם בכותל שלא זזה ממנו שכינה, יתפללו שליחים בשבילך. גם בציון הרשב"י, הם יפצירו בשבילך, כך גם בציונו של רבי מאיר בעל הנס, שכבר יהיה לך שפע, שלא תצטרך לחשוב על כל שקל, שלא יחסרו מזונותיך לעולם.

    יום שלישי. אתה תשב בבית, ותקיים את הנאמר בשולחן ערוך, אתה תגיד פרשת המן מתוך כוונת הלב ותצרף צדקה, הצדקה שלך תחולל פלאות בשמים, כמו כל צדקה שמצורפת לתפילה. באותו יום שלישי, ינענע רבי מנחם מנדל מרימנוב את כסא הכבוד. הוא, שגם בארץ כבר הפך עולמות– כעת מסוגל הרבה יותר. והוא יעמוד לימינך, כי אתה שלחת שליחים להדליק אצלו נר. אל תפילתו יצטרפו גם רשב"י, וכדאי לסמוך עליו, וגם רבי מאיר בעל הנס יתייצב שם, וכולם יפצירו על הפרנסה שלך, שלך, שתבוא בקלות. שתשרה ברכה בכסף, שהכסף ילך לכל השימושים הנעימים והטובים ולא לצרכים מעצבנים ומצערים. גם משער השמים תפציע תפילתך, והנה כל רועי הדור יחננו בקולם, איש איש מביתו. כל אחד מהם יקרא את פרשת המן בשבילך, ויבקש על הפרנסה שלך. מכל מקום, בכל הלשונות, בכל הניגונים, בכל העוצמה. תן לנו בורא עולם מידך הפתוחה והרחבה.

    האם תזכה לכל זה תזכה ביום שלישי הקרוב? – בין הכן והלא עומדת תרומה קטנה לעניי קופת העיר.

    תרום עכשיו



    0 תגובות