עוקץ הנדל"ן: למכירה דירה + שקר שהיא מיועדת לתמ"א 38

    בהרצליה מבקשים קרוב ל-2 מיליון שקל על כ-75 מ"ר בטענה שהנכס בתהליך של תמ"א 38, אך מדובר בחלקה עם שלושה בניינים מחוברים לכן נדרשת הסכמה של המון דיירים, הדבר מסבך מאוד את הפרויקט ובנוסף לא הוגשה בקשה לעירייה
    שלמה בן יוסף No Comments on עוקץ הנדל"ן: למכירה דירה + שקר שהיא מיועדת לתמ"א 38

    בין המודעות עם הבטחה לתמ"א 38 שעלו בבדיקת לוחות הנדל"ן נמצאו דירה ברמת גן במחיר של כמיליון וחצי שקל לכ-45 מ"ר עם הבטחה שהבנין מיועד לפינוי בינוי, אך בפועל לא הוגשה בקשה כזו לעירייה

    בהרצליה מבקשים קרוב ל-2 מיליון שקל על כ-75 מ"ר בטענה שהנכס בתהליך של תמ"א 38, אך מדובר בחלקה עם שלושה בניינים מחוברים לכן נדרשת הסכמה של המון דיירים, הדבר מסבך מאוד את הפרויקט ובנוסף לא הוגשה בקשה לעירייה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחות הנדל"ן מלאים בדירות יד שניה למכירה עם הבטחות שהן מיועדות לתמ"א 38, אך במרבית הדירות אין אפשרות לבצע פרויקט והעסקה המוצלחת שמציגים לקונים היא למעשה עוקץ.

    הבדיקה נעשתה על ידי אתר TamaFix המאפשר לבדוק אם קיימת ייתכנות לפרויקט התחדשות בבניינם על ידי הזנת כתובתם. השקר שרץ בתחום משולב במודעות בפריסה ארצית, בפריפריה ובערים בגדולות, מאחר ומרבית מדירות יד שניה נמצאות בבניינים ישנים ולכן הציבור נוטה להאמין שקיימת אפשרות לבצע בהן התחדשות.

    לדברי ליאור גוזס, מייסד TamaFix, אנו מאפשרים לבצע את הבדיקה ללא תשלום כדי שהציבור יוכלו להתמודד עם השקר הנפוץ בשוק הנדל"ן. אדם ממוצע שרוצה להשיג לעצמו דיור איכותי בעסקה טובה אינו יודע לזהות שקר ומוכרים מנצלים זאת. לא מומלץ לשלם על דירה תוספת במחיר המיוחסת לפרויקט התחדשות עתידי לפני שמתקבל היתר בנייה מהעירייה המשקף את עתיד הנכס. כל שלב מקדים של החתמת הדיירים בינם לבין עצמם או חתימה מול יזם אינו ערובה למחיר יקר הכולל את השבחת הנכס.

    בין המודעות עם הבטחה לתמ"א 38 שעלו בבדיקת לוחות הנדל"ן נמצאו דירה ברמת גן במחיר של כמיליון וחצי שקל לכ-45 מ"ר עם הבטחה שהבנין מיועד לפינוי בינוי, אך בפועל לא הוגשה בקשה כזו לעירייה.

    בהרצליה מבקשים קרוב ל-2 מיליון שקל על כ-75 מ"ר בטענה שהנכס בתהליך של תמ"א 38, אך מדובר בחלקה עם שלושה בניינים מחוברים לכן נדרשת הסכמה של המון דיירים, הדבר מסבך מאוד את הפרויקט ובנוסף לא הוגשה בקשה לעירייה.

    עסקה דומה הוצעה בגבעתיים עם דרישה למעל ל-2 מיליון שקל על כ-100 מ"ר, אך יש צורך להחתים עשרות דיירים בבניינים שונים בשביל לקדם פרויקט. ביקנעם הובטח שקיים אישור לתמ"א 38, בעוד שבשל המחירים הנמוכים באזור אף יזם לא יסכים לבצע פרויקט בבניינים.



    0 תגובות