"ניסנקורן לא מנהיג, לולא כתב האישום הייתי מתמודד מולו"

    אבי יעקב No Comments on "ניסנקורן לא מנהיג, לולא כתב האישום הייתי מתמודד מולו"

    אלון חסן תוקף: ההסתדרות כל היום עסוקה רק בלגייס עובדים כדי להעשיר את הקופה שלה • על חקירתו: "מח"ש התרשלו מאוד בחקירה שלהם עד כדי כך שאני מאשים אותם בשיתוף פעולה, הם חתמו הסכמי עדי מדינה עם שני אנשים"

    המנצח, אבי ניסנקורן צילום: דוברות ההסתדרות
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשברקע המאבק למניעת מעבר עובדי נמל אשדוד מההסתדרות הכללית ללאומית, האשים יושב ראש ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן, בריאיון לרדיו דרום, את אבי ניסנקורן בהחלשת הארגון.

    לדבריו, אם לא היה מוגש נגדו כתב אישום, היה רץ לראשות ההסתדרות: "אני רואה את ההתנהלות של ההסתדרות, אני ידעתי שטעיתי. אבי ניסנקורן לא צמח מהעובדים, הוא אף פעם לא היה ועד עובדים, הוא לא מנהיג, ואחד שכזה לא יכול לעמוד בראש העובדים, הוא מחליש את הארגון. היא (ההסתדרות) כל היום עסוקה רק בלגייס עובדים כדי להעשיר את הקופה שלה,  תכל'ס דאגה לעובדים אנחנו לא רואים. אם הייתי יכול להתמודד הייתי מתמודד".

    עוד התייחס לכתב האישום נגדו: "מח"ש התרשלו מאוד בחקירה שלהם עד כדי כך שאני מאשים אותם בשיתוף פעולה, הם חתמו הסכמי עדי מדינה עם שני אנשים והדבר הבסיסי היה להגיד להם 'תביאו לנו את תיבת הדואר'. אני מאמין בבית המשפט, אני מאמין שהצדק ייצא לאור. כמו שאמרתי, תפרו לי תיק".



    0 תגובות