טלפון אחד של ראש הממשלה והשביתה בירושלים מאחרינו

    עכשיו תושבי ירושלים יוכלו לחזור לחיים נורמליים ואנחנו נוכל להשקיע מאמצים במציאת הפתרון למצוקות התקציביות של העיר
    מנדי אושר 4 Comment on טלפון אחד של ראש הממשלה והשביתה בירושלים מאחרינו

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר הערב לראש העיר ירושלים ניר ברקת • ביקש בקשות הבטיח פגישות וראש העיר נענה • אלקין: "אני מודה לראש הממשלה

    עכשיו תושבי ירושלים יוכלו לחזור לחיים נורמליים ואנחנו נוכל להשקיע מאמצים במציאת הפתרון למצוקות התקציביות של העיר
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר הערב  לראש העיר ירושלים ניר ברקת, ביקש ממנו לסיים את השביתה והזמין אותו לישיבת הממשלה במטרה לסייע ולמצוא פיתרון לתקציבה של ירושלים. ראש העיר נענה לבקשתו וסיכם עם שותפיו למאבק – הנהלת העיר, ההסתדרות בירושלים, ארגון ההורים העירוני, והמינהלים הקהילתיים על הפסקת העיצומים במטרה לאפשר ברוח טובה לסיים את המשבר.

    לדברי ראש העיר: "אני מודה לראש הממשלה שהחליט לקחת אחריות ולהתערב ולהביא את הסוגיה לפתחה של ממשלת ישראל כדי להביא פיתרון שיבטיח את עתידה של ירושלים. כמו כן אני רוצה להודות לשר לענייני ירושלים זאב אלקין על מעורבותו. אין לנו דרך אחרת רק להצליח. נמשיך לעמוד על המשמר כדי להבטיח שתושבי ירושלים יקבלו את המגיע להם. כולי תקווה שהתערבותו של ראש הממשלה, ורצון טוב של הממשלה ובמיוחד של שר האוצר כחלון ומשרדו יביאו לפריצת דרך לחיזוקה וביצורה של ירושלים גם בעתיד"

    השר לעניני  ירושלים והגנת הסביבה זאב אלקין התבטא ואמר: "אני מודה לראש הממשלה על הנכונות להתגייס לפתרון המשבר בירושלים ומברך את ראש העיר ניר ברקת ואת מנכל משרד האוצר שי באבד על ההחלטה לקבל את המתווה שהצעתי להפסקת השביתה. עכשיו תושבי ירושלים יוכלו לחזור לחיים נורמליים ואנחנו נוכל להשקיע מאמצים במציאת הפתרון למצוקות התקציביות של העיר."



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      כתבה מעולה, הלוואי שכל הכתבות יהיו כאלה, אין דברים כאלה