חיים לפי הקצב • "הוא רב איתי וממשיך את החיים שלו כאילו כלום"

    לסרטנים יש גם את הקצב שלהם כשמדובר בעולם הרגשי שלהם. כשאתם מסיימים לריב איתם ורוצים להמשיך הלאה, הם יגידו לכם "רגע, אני עדיין לא יכול לחזור לחיים רגילים, אני עדיין פגוע"..
    בת שבע דרגן 1 Comment on חיים לפי הקצב • "הוא רב איתי וממשיך את החיים שלו כאילו כלום"

    כל אחד וקצב החיים שלו • האחד יתעצבן וימשיך בשאנטי שלו השני לא יסלח • ואיך כל מזל מתמודד עם הקצב האישי שלו • קח לאט את הזמן העולם עוד יחכה בחוץ

    לסרטנים יש גם את הקצב שלהם כשמדובר בעולם הרגשי שלהם. כשאתם מסיימים לריב איתם ורוצים להמשיך הלאה, הם יגידו לכם "רגע, אני עדיין לא יכול לחזור לחיים רגילים, אני עדיין פגוע"..
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמה פעמים קרה שרבתם עם בן או בת הזוג שלכם, הוא כבר מזמן נרדם, או המשיך הלאה בעניינים שלו, אפילו ניסה לצחוק איתך על משהו אבל אתם רק חשבתם לעצמכם "רגע! תן לי עוד קצת זמן! אני עדיין פגוע! לא יכול לחזור לעניינים כאילו לא קרה כלום!

    כמה פעמים קרה שאתם אלה שאמרתם משהו לא כל כך נעים, או עשיתם משהו שאח"כ דווקא ממש הצטערתם עליו, וכבר ביקשתם סליחה אבל הרגשתם שהצד השני עדיין תקוע בתוך הפגיעות שלו, ולא משנה מה אמרתם וכמה ניסיתם לפייס?

    זה הזמן לבדוק את חוש הקצב שלכם..

    כשמדברים אסטרולוגיה 'קצב' הוא גם זה, אבל לא רק..

    באסטרולוגיה כשמדברים על קצב, מדברים על הקצב האישי של כל אחד מאיתנו.

    על היכולת הרגשית שלנו להתאים את עצמנו למציאות.

    על היכולת שלנו להתאים את הקצב הסובייקטיבי שלנו לקצב האובייקטיבי של המציאות.

    באופן אישי, למדתי במהלך השנים שיש לי את הקצב שלי להירגע מדברים שקורים לי. יש פעמים שהאנשים סביבי, כמו גם העולם כולו עברו כבר מזמן הלאה ואני עדיין תקועה בעצב, בפגיעות, בבהלה, במה שלא היה שם שהסעיר אותי ואני עדיין לא מצליחה לשחרר.

    מצד שני, יש פעמים שקשה לי ממש עם תהליכים. אני כבר מזמן חזק ברצון, כבר מזמן אחרי שלב התכנון (האמת יש לי נטיה לפעמים לדלג על זה ומיד לעבור למעשה) ואילו המציאות עדיין לא שם. המציאות, העולם, דורשים תהליך, בשלות, אנשים אחרים שמעורבים בזה זקוקים לזמן שלהם ואני נשארת מתוסכלת נורא.

    הבנתי באיזה תחומים הקצב שלי איטי ובאיזה מהיר והבנתי איפה אני זקוקה לאיזון וסנכרון עם העולם.

    וכך, לכל אחד מאיתנו הקצב האישי שלו.

    ישנם שהיכולת הטבעית שלהם להתאים את הקצב האישי שלהם לקצב של המציאות היא טובה יותר. ישנם כאלה שזקוקים לזמן שלהם כדי לעכל דברים, לעבד דברים, להרגע.. ויש כאלה שעושים את זה אפילו מהר יותר מהמציאות, ואז רמת התסכול שלהם רוב הזמן גבוהה, כי הם כבר בשלים, מוכנים, עם רגל אחת באוויר, אבל התנאים האובייקטיביים עדיין לא בשלים ואז הם נמצאים בין שמים וארץ..

    אלה שתמיד מוכנים לפני כולם אלה הטלאים. זמן העיבוד שלהם הוא מינימלי. הם מרגישים, רוצים ומיד עוברים לפעולה. הם תמיד מוכנים ומעדיפים שהכול יקרה להם עכשיו. ברגע זה ממש.

    הקושי שלהם, כמובן מתבטא במצבים שמצריכים תהליכים, שצריך בשלות כדי שמשהו יעבוד כמו שצריך, אז הם 'יורדים מהפסים' נכנסים למצבים של תסכול ועצבנות ולא מבינים למה אלה שסביבם והעולם באופן כללי לא איתם בקטע.

    מולם אפשר לשים את הגדאים והסרטנים. הקצב של שני אלה איטי באופן משמעותי.

    הגדאים מבשילים רגשית יחסית בגיל מאוחר, מתאהבים לאט יותר, מוכנים לאט יותר, זקוקים לתהליך ארוך יותר מהרגיל, והרבה פעמים מאחרים את הרכבת כי הם עסוקים עדיין בלהתבשל ולעבד את המצב.

    הסרטנים גם הם מתבגרים מאוחר. לא מבחינה רגשית אבל בעיקר מבחינת לקיחת האחריות על חייהם.

    לסרטנים יש גם את הקצב שלהם כשמדובר בעולם הרגשי שלהם. כשאתם מסיימים לריב איתם ורוצים להמשיך הלאה, הם יגידו לכם "רגע, אני עדיין לא יכול לחזור לחיים רגילים, אני עדיין פגוע"..

    חלק גדול מהבעיות הזוגיות שלהם נעוץ במקום הזה, אם בן הזוג שלהם לא מכבד את הצורך שלהם בזמן להתאושש, זה כר נרחב לסכסוכים ומריבות קשות והרגשה של חוסר הבנה.

    לקשתים יש את הקצב שלהם להתרגל לסביבה חדשה. מכירים את אלה שנמצאים בארץ 30 שנה ועדיין יש להם מבטא אמריקאי חזק כאילו הגיעו רק אתמול? סביר להניח שיש להם קשת חזק במפה..

    לבני מזל מאזניים הקצב שלהם לקבל החלטה. הם זקוקים לסיעור מוחות, שלפעמים נמשך זמן ארוך ארוך ארוך, כי הם חייבים את כל הטקס הזה כדי שיוכלו להגיע לידי הכרעה.

    גם העקרבים זקוקים לזמן שלהם להרפא מדברים. קשה להם מאד לשחרר דברים, הם נאחזים עד שקצות האצבעות שלהם מלבינות מכאב.. אבל כשהם משחררים זה באיבחה אחת וסופית.

    השוורים זזים לאט, הבתולות מהירות כמו נמלות חרוצות, האריות לא אוהבים לזוז ונהנים לשבת ולהתחמם מהשמש תוך כדי שהם לועסים שוק של עוף, הדלאים מקדימים את זמנם והתאומים כמו אלופים מתאימים את עצמם בצורה מדהימה למה שנדרש מהם. והדגים? שוכבים על הגב, צפים ונותנים לעולם לקבוע עבורם את הקצב שלהם..

    בת שבע דרגן

    אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי

    batsh100 @ gmail.com



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רציני
      אתה סם תמונה של אבי אבידני ככה ???