ראש עיריית ירושלים הורה לבטל אירוע המוני בשבת-קודש בקרית יובל

    אבי יעקב 1 Comment on ראש עיריית ירושלים הורה לבטל אירוע המוני בשבת-קודש בקרית יובל

    הנציגות החרדית בעיריית ירושלים הציגה לניר ברקת דרישה: למנוע את חילול השבת ב"מסיבת ט"ו בשבט" שתוכננה להתקיים בשבת הקרובה במינהל הקהילתי יובלים. ברקת הגיב מהר: האירוע יבוטל. הנציגים החרדים: "ברקת הוכיח כי יש בכוחו לבטל אירועים שיש בהם חילולי שבת"

    צילום: אביר סולטן, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילול השבת ההמוני שהיה צפוי להתקיים בשבת-קודש הקרובה במינהל הקהילתי יובלים שבקרית יובל – בוטל. כך הודיע אמש ראש עיריית ירושלים ניר ברקת למזכירי ועדת הרבנים למען השבת, הרב יהודה יברוב והרב יצחק גולדקנופף.

    השבוע נודע, כי אנשי המינהל הקהילתי מתכוונים לקיים, פעם נוספת, אירוע המוני במבנה העירוני המתוקצב על ידי העירייה, תוך חילולי שבת מחפירים.

    אנשי המינהל קראו לתושבי קרית יובל להשתתף באירוע בשבת הקרובה, כשהם מגדירים את האירוע "מסיבת ט"ו בשבט פסטוראלית", שבועיים לפני המועד המקורי. האירוע, כאמור, תוכנן להתקיים במבנה עירוני, תוך הפעלת מוסיקה וחילולי שבת נוספים.

    כזכור, בשבוע שעבר נפגשו ראשי המפלגות החרדיות בכנסת עם ברקת, והצדדים חתמו על מסמך להקמת ועדה לבחינת מעמד הסטטוס-קוו בעיר.

    אתמול, הנציגים החרדים בעיריית ירושלים דרשו מראש העיר לעמוד בהתחייבויותיו שלא להפר את הסטטוס-קוו בבירה ולמנוע את חילול השבת, וראש העיר הודיע באופן מיידי על ביטול האירוע בשבת הקרובה.

    "ראש העיר הוכיח, כי כאשר הוא מעוניין ופועל, יש בכוחו לבטל אירועים שיש בהם חילולי שבת, בפרט אלו שבמנהלים הקהילתיים הפועלים בחסות ובמימון העיריה", מצוטטים הבוקר ב"יתד נאמן" הנציגים החרדים במועצת העיר. "דרישתנו מראש העיר, כי יורה לבטל גם את יתר חילולי השבת הפועלים בחסות ובמעורבות העירייה, בכל צורה שהיא, וכן לאכוף את סגירתם של מאות העסקים הפתוחים מדי שבת ברחבי העיר", אמרו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד לייק ענק להרב חיים אפשטיין תמשיכו לברבר הוא בינתיים עושה