- רדיו קול חי - -

סקר TGI קובע שוב: "קול חי" – הרדיו החרדי המואזן ביותר

סקר טי.ג'י.איי שבודק את נתוני האזנה לכלי התקשורת בישראל, פורסם היום (רביעי) ומסכם את הרגלי ההאזנה בחצי האחרון של שנת 2016. מהנתונים המתייחסים לתקשורת החרדית, עולה כי תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר בישראל, היא רדיו "קול חי", הזוכה ל-5.1 אחוזים.

פילוח הנתונים מלמד על עלייה מרשימה בשיעורי ההאזנה לתוכניות האקטואליה המרכזיות ב"קול חי", וכן לשורה ארוכה של תוכניות בכל שעות היממה, הן במהלך השבוע והן בימי שישי ומוצאי שבת.

יצויין, כי אחרי "קול חי" בסקר, מדורגים התחנות הבאות: קול ברמה עם 3.3% וגלי ישראל עם 2.4%.

בהתייחס לנתוני הסקר, אמר מנכ"ל רדיו "קול חי" אבי רוזן: "אנחנו מודים לקב"ה על העבר ומתפללים על העתיד. בסיעתא דשמיא, קול חי ימשיך להוביל ולעשות שידורים טובים לטובת המאזינים. זו גם ההזדמנות להודות למאזינים, שבזכותם ובלעדיהם לא היינו מגיעים לתוצאות החיוביות. בעז"ה נמשיך להשקיע בתוכניות האיכותיות למען כלל המאזינים".

בצלאל קאהן, מנהל התוכניות והחדשות של "קול חי" אומר, כי "ב"ה, זכינו עם צוות השדרנים, העורכים, המפיקים, הטכנאים ואנשי השיווק, לייצר את התכנים האיכותיים ביותר, לטובת המאזינים. הסיעתא דשמיא המלווה את כולנו, היא זו שמעניקה לנו את היכולת להמשיך ולהוביל, כפי שאנחנו כבר עושים עשרים שנה, ב"ה".

הסקר מבית סינגל סורס (טי.ג'י.איי) ישראל הבודק מגמות האזנה של תושבי ישראל לתחנות הרדיו השונות, מתפרסם פעמיים בשנה.