עומס בבתי חולים? כך מצליחים לקצר אשפוזים

    עמית דניאל No Comments on עומס בבתי חולים? כך מצליחים לקצר אשפוזים

    טרנד חדש מקצר ימי אשפוז ונותן לבתי החולים את האופציה לשחרור חולים להמשך אשפוז בביתם • מנכ"ל בלינסון "מצליחים לקצר ימי אשפוז בהיקף של עשרות אחוזים"

    אשפוז בית | הדמיה צילום: דוברות יד שרה
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצפיפות הגוברת בבתי החולים והיקף מקרי המוות כתוצאה מהדבקה בבתי חולים דחוסים, מגבירים את הדרישה להשאלת מיטות לאשפוז בבית, מנופים וכורסאות סיעודיות. באמצעות ארגון "יד שרה" בשנת 2016 נרשמה עליה של 17% בהשאלת מיטות בית חולים לאשפוז בית  ומערך הציוד הרפואי הנלווה להן בהשוואה לשנת 2015, ובכך התקצרו להםמ אשפוזים רבים ומיטות רבות בבתי החולים התפנו לקבלת חולים נוספים בצורה מסודרת ונוחה יותר.

    ד"ר ערן הלפרין, מנכ"ל המרכז הרפואי "בלינסון", אמר "בסיוע של עמותה כמו יד שרה אנחנו מצליחים לקצר ימי אשפוז בהיקפים של עשרות אחוזים".

    משה כהן, מנכ"ל יד שרה, אמר: "הדרישה למיטות מיוחדות ולשירותי 'אשפוז בית' של יד שרה רק עולה. הצפיפות בבתי החולים מגיעה לעיתים למאות אחוזים. מספר המיטות בהשוואה לגודל האוכלוסייה הוא מהנמוכים במדינות OECD. הצפיפות גם גורמת להידבקויות בין החולים. כל מי שיכול, מעדיף את ההחלמה בבית, עם המשפחה, באווירה ידידותית הרבה יותר. כתוצאה מכך מספר הפניות ליד שרה גדל בהתמדה.

    כארגון שממומן מתרומות, אנו משתדלים ככל יכולתנו להיענות לכל הפניות. יד שרה קוראת למערכת הבריאות לעשות מאמץ מוגבר לשחרר לבית כל חולה שיכול להחלים בבית, ולפתח תשתיות טכנולוגיות ואנושיות לפיתוח מערך האשפוז בית".



    0 תגובות