הישג לאופוזיציה: נתניהו יתייצב ל'שעת שאלות' במליאת הכנסת

    אבי יעקב No Comments on הישג לאופוזיציה: נתניהו יתייצב ל'שעת שאלות' במליאת הכנסת

    האופוזיציה הצליחה לכפות על נתניהו "שעת שאלות" ביום רביעי הקרוב. האם נתניהו יישאל על החקירות המתנהלות נגדו? • במשטרה תוקפים גורמים המנסים לפגוע בחוקרים ובאמינותם, לצד איום מצד ארנון מילצ'ן לתבוע את ח"כ דודי אמסלם, אם לא יחזור בו מההאשמות שמילצ'ן פנה מיוזמתו למשטרה נגד ראה"מ

    צילום: דוברות הכנסת – יצחק הררי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצל חקירותיו במשטרה – ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע ביום רביעי הקרוב למליאת הכנסת וישתתף בשעת שאלות של חברי הכנסת. בהסתמך על האירוע הקודם בו השתתף נתניהו, זו צפויה להיות ההצגה הטובה ביותר בעיר.

    ההחלטה על שעת השאלות הקרובה עם נתניהו, התקבלה לאחר מאבק אופוזיציוני שנמשך מספר שבועות וניסיונות התחמקות של ראש הממשלה וחברי הקואליציה בוועדת הכנסת.

    ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר סיעת המחנה הציוני ומרכזת האופוזיציה אמרה הערב (ב'), כי "ניסיונותיו של ראש הממשלה לברוח מחובתו לעמוד בפני שאלות חברי הכנסת במליאה לא צלחו. ביום רביעי ביבי יגיע למליאת הכנסת ויצטרך לתת תשובות על השחיתות השלטונית שלו שנחשפת בכל ערוותה".

    בכנסת מעריכים כי הח"כים יקשו על נתניהו בשאלות בענייני החקירות ולבטח יקניטו אותו כיצד הוא יכול להמשיך לנהל את המדינה במצבו הנוכחי.

    ובתוך כך, עורך דינו של ארנון מילצ'ן, עו"ד בועז בן ציון, דרש מח"כ דוד אמסלם מהליכוד לחזור בו מדבריו שכביכול מילצ'ן פנה מיוזמתו למשטרה נגד ראש הממשלה. "הנך נדרש לחזור בך תוך 48 שעות מהתבטאויותיך נגד מר מילצ'ן, להתנצל עליהן בפומבי, ולחדול לאלתר מלהשמיע דברי בלע שקריים נוספים בעינינו של מר מילצ'ן. ככל שלא תיענה לדרישה זו, ינקוט מר מילצ'ן אמצעיים משפטיים, בכלל זה יפנה לערכאות המוסמכות ויתבע ממך את מלוא נזקיו. את פירות הזכייה יתרום מר מילצ'ן – כנוהגו – למטרה ראויה".

    לדברי עו"ד בן ציון, "טענת כי מר מילצ'ן פנה מיוזמתו למשטרת ישראל ביחס לפרשה המכונה תיק 1000 במטרה להביא לסיום כהונתו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, לא פחות. בנוסף לכך, טענת כי מטרתו של מר מילצ'ן היא להשפיל את ראש הממשלה. חמור מכך: במהלך מסע הראיונות שערכת אתמול הוספת, כי אם דבריו של מר מילצ'ן הם אמת, הוא איש 'בזוי'. כך דבריך".

    המשטרה תקפו הערב (ב') בחריפות את הגורמים המכפישים, לדבריהם, את חוקרי המשטרה."בימים האחרונים, אנו מזהים מה שנראה לכאורה כמסע מתוזמר שעניינו העלאת טענות כזב כנגד קצינים בכירים באגף החקירות. אנו רואים בחומרה הפעלת לחץ (בוודאי שקרי) שנועד להרתיע את גורמי אכיפת החוק למלא תפקידם נאמנה, באמצעות פגיעה משוללת יסוד בחוקרים ובאמינותם.  משטרת ישראל תעניק גיבוי מלא לחוקריה. המשטרה תמשיך לעשות את מלאכתה נאמנה ללא משוא פנים וללא מורא", נאמר בהודעת המשטרה.

    ערוץ 10 פרסם הערב כי נגד נתניהו מתנהלות שתי חקירות נוספות: תיק 3,000 ותיק 4,000. טרם ידוע מה עניינן של חקירות אלו.



    0 תגובות