טראמפ ונתניהו שוחחו בטלפון; ראש הממשלה הוזמן לבית הלבן

    נתניהו הוא אחד מארבעה מנהיגים בינלאומיים ששוחחו עם טראמפ ביומו הראשון בתפקיד. אתמול שוחח הנשיא האמריקני בטלפון גם עם ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, עם נשיא מקסיקו וראש ממשלת קנדה
    אבי יעקב No Comments on טראמפ ונתניהו שוחחו בטלפון; ראש הממשלה הוזמן לבית הלבן

    ביממה הראשונה לכהונתו בבית הלבן, שוחח הנשיא טראמפ עם כמה מנהיגים מהעולם, ובהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. השניים קבעו להיפגש בחודש הקרוב בוושינגטון – בצל החקירות בישראל נגד ראש הממשלה ורעייתו

    צילום: קובי גדעון, לע"מ
    נתניהו הוא אחד מארבעה מנהיגים בינלאומיים ששוחחו עם טראמפ ביומו הראשון בתפקיד. אתמול שוחח הנשיא האמריקני בטלפון גם עם ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, עם נשיא מקסיקו וראש ממשלת קנדה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו שוחח אמש (א') בטלפון עם נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ והביע את רצונו לעבוד עם הממשל האמריקני בהנהגתו בחזון משותף לקידום שלום וביטחון במזרח התיכון באופן שלא יצור פערים בין ישראל לארצות הברית.
    בשיחתם הראשונה מאז השבעת טראמפ לנשיא בסוף השבוע שעבר עסקו ראש הממשלה והנשיא האמריקני החדש בכמה נושאים נוספים ובהם האיום האיראני וחיזוק שיתוף הפעולה הישראלי-אמריקני בתחומים מדינים וכלכלים.
    בתום השיחה שהתנהלה באווירה חמה ונחמדה לדברי שני המנהיגים – הזמין הנשיא טראמפ את ראש הממשלה נתניהו לפגישה בבית הלבן שצפויה להתקיים במהלך חודש פברואר. התאריך המדויק אמור להיקבע בימים הקרובים.
    נציין, כי נתניהו הוא אחד מארבעה מנהיגים בינלאומיים ששוחחו עם טראמפ ביומו הראשון בתפקיד. אתמול שוחח הנשיא האמריקני בטלפון גם עם ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, עם נשיא מקסיקו וראש ממשלת קנדה.
    ובתוך כך, הרשות הפלסטינית בקשה את עזרת ירדן ביצירת גישה ישירה לממשל האמריקני החדש בראשות טראמפ וזאת בשל העובדה שטרם נוצר קשר ישיר בין הרשות לבית הלבן.
    יושב ראש הרשות אבו-מאזן נועד אתמול (א') עם מלך ירדן עבדאללה כשעל פי ההודעה הרשמית מטרתה העיקרית של הפגישה הייתה דיון בדרכים לחידוש המשא-ומתן בין ישראל לפלסטינים.



    0 תגובות