לראשונה אישה תכהן בתפקיד בכיר בבתי הדין הרבניים

    אבי יעקב 2 Comment on לראשונה אישה תכהן בתפקיד בכיר בבתי הדין הרבניים

    הגב' חני דורי תנהל את אגף "ההון האנושי" בהנהלת בתי הדין הרבניים. בכך, נכנעו בהנהלת בתי הדין הרבניים ללחצים הציבוריים, התקשורתיים והמשפטיים, למנות עוד נשים לתפקידים בכירים במערך בתי הדין בישראל

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי לחצים ועתירות לבג"ץ בעד מינוי נשים לתפקידים בכירים בבתי הדין הרבניים, בחרה ועדת המכרזים את הגברת חני דורי למנהלת אגף ההון האנושי בהנהלת בתי הדין הרבניים.

    במסגרת התפקיד תנהל דורי את היחידות הקשורות בהון האנושי: רווחה, הדרכה, משאבי אנוש, מבנה ארגוני ותקינות  על מנת לסייע לארגון לממש את המטרות והיעדים שלו בצורה הטובה ביותר.

    דורי, תושבת ירושלים, בעלת תואר ראשון לחינוך ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בניהול ארגוני ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. לגברת דורי ניסיון של למעלה מעשר שנים בנציבות שירות המדינה בנושאים הקשורים לניהול הון אנושי, בהיבט של כתיבת מדיניות מול צוותים, פיתוח הדרכה, ותכנון כוח אדם. קודם לכן, במשך שמונה שנים,  ניהלה תוכניות חברתיות בג'וינט ישראל.

    הסמנכ"ל הבכיר למנהל ומשאבי אנוש מר שמואל יוסף אמר, כי מדובר בתפקיד בכיר בהנהלת בתי הדין הרבניים. בחירתה של הגב' חני דורי מהווה חיזוק ומשמעותי בתחום המקצועי והמשך המגמה להציב נשים במשרות בכירות בבתי הדין הרבניים".

    מנהל בתי הדין הרבניים הרב שמעון יעקבי הוסיף כי "אני מברך על הצטרפותה של הגברת דורי להנהלת בתי הדין הרבניים. בתי הדין הרבניים ימשיכו לקלוט את המועמדים הטובים והמתאימים ביותר לכל משרה – הן נשים והן גברים. אנו מאחלים לגברת דורי הצלחה רבה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין ברירה צריך להודות ולומר את האמת! הציבור החרדי נמצא בקריסת כל המערכות
      החכי"ם החרדים מסתירים את האמת המרה מהציבור, הם אבדו שליטהוהשפעה גם בדברים הבסיסיים
      שמהווים את ציפור נפשה של היהדות החרדית, וההנהגה הרוחנית
      עברה לידיים של נערים המושלים גם על הפוליטיקאים החרדים הבכירים.
      אם ההנהגה לא תשתחרר מכבלי המערים אשר משלו בנו, הכל יתפרק!!!

    2. 1

      מרגי ודרעי מלאים רגשי נחיתות. די לרכב על הסוס העדתי. כנראה שבלי הסוס העדתי לא תהיה לכם פרנסה. כי אין לכם השכלה תורנית. ובלי השכלה תורנית אתם אפס. 000000000000000000