ינון שויקה: לצעירים החרדים ישנם צרכים פיננסים משתנים

    צבי טסלר No Comments on ינון שויקה: לצעירים החרדים ישנם צרכים פיננסים משתנים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסיבת עיתונאים שנערכה בבית הבנק הבינלאומי, בה הוצגה האסטרטגיה החדשה של מערך פאג"י הכוללת פניה ממוקדת לקהל הצעיר ומבוססת על  מחקר עומק שערכה מחלקת המחקר של הבנק, ואפיינה את קהל היעד החדש ואת הרגלי הצריכה, ההשכלה והתעסוקה שלו, אמר ראש מערך פאגי ינון שויקה, כי לצעירים החרדים ישנם צרכים פיננסים משתנים. פאגי יצר עבורם תכנית הטבות יחידה מסוגה שתלווה אותם במסלול החיים.

    את מסיבת העיתונאים פתחה מנכ"ל הבנק הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק שציינה את  תהליך המיזוג המוצלח של פאגי לתוך הבנק הבינלאומי והדגישה את ההצלחה בשימור המותג פאגי על ציביונו הייחודי ואת שמירת רצף השירות ללקוחות. ברבר-צדיק התייחסה גם לערך המוסף בו זכו פאגי ולקוחותיו בעצם ההשתייכות לבנק גדול וחשפה כי תוצאות המיזוג ותרומת פאגי לבנק הבינלאומי, משביעים רצון ואף עברו את התחזיות.

    ברבר-צדיק אמרה עוד כי פאגי, שמכיר היטב את הציבור החרדי ומהווה חלק ממנו, עוקב ומזהה מגמות ותמורות בחברה, לומד אותן ונערך למתן מענה הולם לצרכים הפיננסים והבנקאים המשתנים.

    בהמשך, הציג שויקה את המחקר שערך הבנק והציג נתונים חדשים ומרתקים על התמורות במגזר. המחקר עוסק, בין השאר בנתוני השתלבות בעולם התעסוקה, בעולם ההשכלה הגבוהה, דפוסי שימוש באינטרנט ונתוני צריכה ייחודיים למגזר.

    לדברי שויקה "במסגרת האסטרטגיה החדשה, אנו פונים לקהל הצעיר, לצד המשך הפעילות שלנו עם כלל הלקוחות. הלקוח הצעיר נגיש יותר למידע מהעולם הפיננסי ופאגי ייתן לו את המענה לכך. ההיכרות המעמיקה של פאגי  עם המגזר נותנת לנו את היכולת להבין את הצרכים ולתת את המענה הנדרש לצרכם אלה הן בהיבט השרות הבנקאי והן בהיבט המוצרים הפיננסים".

    בין הפתרונות שפאגי יעניק לקהל החרדי הצעיר יהיו תכנית בנקאית יחידה מסוגה, עם ליווי אקטיבי והטבות ייעודיות למסלול החיים השאפתני כמו: מענק לימודים, הלוואות ייחודיות וייעוץ פיננסי בחינם. לצד ההטבות נערך פאגי ליצירת עולמות תוכן שיספקו את המידע הפיננסי במגוון ערוצים ושיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים השותפים למסלול חייו של הצעיר החרדי העובד".



    0 תגובות