טראמפ הושבע לנשיא: "אלחם עבורכם ולעולם לא אאכזב אתכם"

    הזמן לדיבורים ריקים עבר. כעת הגיעה העת למעשים. אל תאפשרו לאף אחד להגיד לכם שאי אפשר לעשות את זה. אף אתגר לא יכול להפיל את רוחנו. לא ניכשל, המדינה שלנו תשגשג שוב. אנחנו עומדים בפתח מילניום חדש
    צבי הדס 6 Comment on טראמפ הושבע לנשיא: "אלחם עבורכם ולעולם לא אאכזב אתכם"

    "אמריקה תתחיל לנצח שוב, כמו שהיא לא ניצחה אי פעם. נחזיר את העבודות, נחזיר את הגבולות, נחזיר את העושר, ונחזיר את החלומות שלנו" • פייס: "בין אם אנחנו שחורים, לבנים, כולנו מדממים דם אדום של פטריוטים"

    טראמפ צילום: פייסבוק
    הזמן לדיבורים ריקים עבר. כעת הגיעה העת למעשים. אל תאפשרו לאף אחד להגיד לכם שאי אפשר לעשות את זה. אף אתגר לא יכול להפיל את רוחנו. לא ניכשל, המדינה שלנו תשגשג שוב. אנחנו עומדים בפתח מילניום חדש
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוא לא שיחזר את ההמונים שבאו להשבעתו של אובמה אבל עדיין מאות אלפים השתתו ביום שישי בטקס השבעתו של דונלד טראמפ לנשיא ה-45 של ארצות הברית.

    בנאוו שנמשך 16 דקות בלבד אמר הנשיא החדש "נקבע את המסלול של ארצות הברית ושל העולם לעוד שנים רבות. נעמוד בפני אתגרים, נתמודד עם קשיים, אבל נעשה את העבודה. זמן רב מדי, קבוצה קטנה קצרה את הפירות והשאר נשאו את העול. העם לא קיבל נתח מההצלחה. הניצחון של הפוליטיקאים לא היה הניצחון שלכם".

    "האמריקנים רוצים בתי ספר טובים, שכונות בטוחות ועבודות טובות. אלו דרישות הגיוניות, אבל עבור אזרחים רבים, מציאות אחרת קיימת. פשיעה, סמים, ששדדו כל כך הרבה חיים ובזבזו פוטנציאל. מסע ההרס הזה מפסיק כאן ועכשיו. אנחנו אומה אחת, והכאב שלהם הוא הכאב שלנו, ההצלחה שלהם תהיה ההצלחה שלנו. אנחנו חולקים בית אחד, ויעד אחד. אני נשבע אמונים היום לכל האמריקנים".

    "מימנו צבאות זרים, הגנו על גבולותיהן של מדינות אחרות – בעוד שאנו מסרבים להגן על גבולותינו. עכשיו אנחנו מסתכלים רק לעבר העתיד. נאספנו כאן היום כדי להבהיר לכל מדינה בעולם שמהיום אמריקה תהיה ראשונה. כל החלטה על יחסי חוץ, על הגירה, נועדה להיטיב עם אמריקנים ועם אמריקנים עובדים. הגנה תוביל לשגשוג ולכוח. אלחם עבורכם ולעולם לא אאכזב אתכם. אמריקה תתחיל לנצח שוב, כמו שהיא לא ניצחה אי פעם. נחזיר את העבודות, נחזיר את הגבולות, נחזיר את העושר, ונחזיר את החלומות שלנו".

    "אנחנו לא רוצים לכפות את אורח החיים שלנו על אף אחד, אלא אנחנו נהיה אור לאומות. נאחד את העולם נגד הטרור האסלאמי ונמחה אותו מעל לפני האדמה. כשאמריקה מאוחדת היא בלתי ניתנת לעצירה. אל חשש, אנחנו מוגנים, ותמיד נהיה מוגנים בזכות אנשי הצבא וכוחות אכיפת החוק הנהדרים, ונהיה מוגנים על ידי האל".

    "הזמן לדיבורים ריקים עבר. כעת הגיעה העת למעשים. אל תאפשרו לאף אחד להגיד לכם שאי אפשר לעשות את זה. אף אתגר לא יכול להפיל את רוחנו. לא ניכשל, המדינה שלנו תשגשג שוב. אנחנו עומדים בפתח מילניום חדש".

    בסוף דבריו הוא ניסה לפייס: "בין אם אנחנו שחורים, לבנים, כולנו מדממים דם אדום של פטריוטים. כולנו נהנים מאותם חירויות וכולנו מצדיעים לאותו דגל. ילדים בדטרויט ובנברסקה מסתכלים אל אותם השמיים, חולמים את אותם החלומות ומתפללים לאותו אל כל יכול. לכל האמריקנים בכל עיר וכפר, בכל חלקי המדינה, שמעו: לעולם לא תזכו להתעלמות שוב".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      "ויקום מלך חדש על מיצרים" מקוים לטוב בעזרת ה'

    2. 4

      נקווה שזה יהיה לטובת העם היהודי.
      שיהיה לו בהצלחה!

    3. 3

      ברוך ה', עכשיו הוא נשיא ברישמי