טרגדיה באוסטרליה: ילדה חרדית נהרגה בתאונה קשה

    צבי הדס 2 Comment on טרגדיה באוסטרליה: ילדה חרדית נהרגה בתאונה קשה

    ע״פ עדי ראיה, הנהג היה בעל חזות מזרח תיכונית אך הרשויות לא ממהרות לקבוע כי מדובר בפיגוע, ונבדקות אפשרויות לרקע פלילי או לטעות אנוש – וכן קשר למקרה דקירה שאירע בבוקר לא הרחק משם

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה באוסטרליה: בסביבות השעה 14:00 (שעון מקומי) של ערב שבת שלושה בני אדם נהרגו ו-20 נפצעו באירוע דריסה באחד המקומית ההומים והסואנים ביותר בסיטי – רובע העסקים של מלבורן.

    ע״פ עדי ראיה, הנהג היה בעל חזות מזרח תיכונית אך הרשויות לא ממהרות לקבוע כי מדובר בפיגוע, ונבדקות אפשרויות לרקע פלילי או לטעות אנוש – וכן קשר למקרה דקירה שאירע בבוקר לא הרחק משם.

    אחת מההרוגות בת 9, בת לקהילה היהודית של מלבורן – אמא שלה ואחותה נפצעו ואושפזו בבית החולים. ההרוגה, תלמידה בבית הספר ״בית רבקה״ במלבורן. בעוד פחות משבועיים הייתה אמורה להתחיל כיתה ד׳ בסיום החופש הגדול. שמה טליה הייקין בת 10 ממלבורן, עדיין לא נקבע מועד להלווייתה.

    יש לציין כי מניין ההרוגים עלה משלושה לחמישה. הדורס נורה בידו, נפצע ונעצר. מבדיקה עולה כי יש לו עבר של בעיות נפשיות ואלימות במשפחה. בעקבות האירוע יש ביקורת רבה על המשטרה שפעלה לאט מדי ומאוחר מדי לאחר שזה היה אירוע מתפתח בתחילה הוא דקר את אחיו בשעות הבוקר לא הרחק משם, הגיע לאיזור הסיטי ומשך הרבה תשומת לב שלילית בצעקות ועוד ולאחר מכן דרס.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ה' יאמר לצרותינו דדדדדדדדדדדיייייי