"יש לנו בנות ברית – המפלגות החרדיות שלא יאפשרו ללפיד להיות רה"מ"

    מי שמסית או תוקף חיילים חרדים - חייב להענש בחומרה. הבעיה שאנחנו מתמודדים היא גבולות החוק. כרגע אותם מסיתים משתמשים בכלים ובשפה שהיא אינה עבירה על החוק
    אסתי פלד 3 Comment on "יש לנו בנות ברית – המפלגות החרדיות שלא יאפשרו ללפיד להיות רה"מ"

    השר לבטחון פנים על חקירת נתניהו: בליכוד לא עוסקים כרגע בשאלה מי יחליף את נתניהו • על טראמפ: יש תוכניות ממשלתיות שאולי יתנהלו אחרת עם הממשל החדש • הערבים: חלק מהחכי"ם הערבים עוברים על כל גבול אפשרי

    גלעד ארדן צילום: POOL
    מי שמסית או תוקף חיילים חרדים - חייב להענש בחומרה. הבעיה שאנחנו מתמודדים היא גבולות החוק. כרגע אותם מסיתים משתמשים בכלים ובשפה שהיא אינה עבירה על החוק
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן התראיין אמש (ה) ארוכות למהדורה המרכזית בקול חי בהגשת אבי מימרן.

    הוא התייחס לפיגוע הדריסה בנגב ואמר "יש לנו ממצאים ברורים שמוכחים שהאירוע באום אלחירן היה פיגוע לכל דבר, שיגובשו כל הממצאים הם יוצגו לציבור. חלק מהחכי"ם הערבים עוברים על כל גבול אפשרי תוך ניצול מעמדם, ח"כ עודה אמר אתמול למפגינים בנוכחות השוטרים: אם יהיה פה דם, שיהיה.. אין הסתה חמורה מזו".

    הוא נשאל אודות המתקפה נגד התקפות חיילים חרדים: "מי שמסית או תוקף חיילים חרדים – חייב להענש בחומרה. הבעיה שאנחנו מתמודדים היא גבולות החוק. כרגע אותם מסיתים משתמשים בכלים ובשפה שהיא אינה עבירה על החוק בצורה גסה, כך היה עם מחולל השיימניג נגד החיילים ששוחרר ע"י בית המשפט. אני פונה למאזינים, אם יש לכם עדות נגד מאן דהו שפועל נגד חיילים חרדים או מסית נגדם, אפשר לפנות אליי אישית, זה אחד הדברים שאני רואה בחומרה".

    ומה לגבי המצב הפוליטי? לדבריו "לפיד מנצל את הקריסה של המחנה הציוני. רוב אזרחי ישראל אינם יודעים מהם עמדותיו בנושאים המדיניים או הבטחוניים. יש לנו בנות ברית שהן המפלגות החרדיות, הם לשון המאזניים שלא יאפשרו ללפיד להיות פה ראש ממשלה בשנים הקרובות".

    בשעה שאתם קוראים את הידיעה אמור להיות טקס ההשבעה של נשיא ארצות הברית החדש דונלנד טראמפ. הוא נשאל על כך ואמר "לגבי ממשל טראמפ, והמשכיל בעת ההיא ידום. יש תוכניות ממשלתיות שאולי יתנהלו אחרת עם הממשל החדש, אבל זה השלב שתפקידנו לשתוק ולתת לדמוקרטיה האמריקאית ולנשיא הנבחר לעשות את שלהם".

    ומה קורה עם חקירות המשטרה? "אני השר הממונה על המשטרה, כל התייחסות שלי לחקירת ראש הממשלה עלולה להתפרש לא נכון. אבל אני גם איש ליכוד, וככזה אני מאחל לראש הממשלה שלאחר כל החקירות יתברר כי כל החשדות נגדו – אין בהם ולא כלום. בליכוד לא עוסקים כרגע בשאלה מי יחליף את נתניהו, נתניהו הוא ראש הממשלה, נקודה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לא ברור איך בכלל לעשות את המעשה הנורא הזה של הסתה נגד חרדים?

      זה פשוט הזוי!!!!!

      לא יאומן!!!!!!!

      אי אפשר להסביר כזו תופעה!!!

      פשוט אי אפשר!!!

      איפה הבושה???

      לאן נעלם השכל הישר?????????

      נ.ב.
      השכל הישר אומר שמי שנמצא בצה"ל – בצבא ההפקרות והזימה לא יכול להיות חרדי
      אז אי אפשר להסית נגד חרדים בצבא! כי אין שם כאלו!

    2. 2

      איזה בנות ברית? הכל עניין של חפיפה באינטרסים (מוגבלים) כל עוד הם חופפים
      אם ארדן בונה על החרדים כבני ברית למה הוא יחד עם הליכוד שותף למזימה להלחם בהם אידאולוגית ולהפכם ללא חרדים?
      לא מעט מחרדים לשעבר התגיסו לצבא הורידו את הכיפה והיום מצביעים יש עתיד!
      כך נתניהו כשר אוצר דיבר בגנות משפחות הברוכות ילדים ונסה להשפיע על הילודה דרך קיצוצים, תקציב של ילד חרדי עלה פחות מסיגר אחד או שתיים שהוא העלה בעשנו, וגם את זה הוא קיצץ! אז מה הם רוצים שיהיה פחות חרדים ויותר מה? יותר מרצניקים? יותר לפידים?
      איפה הבושה? ואיך הוא מעז לקרא לנו בני ברית כאשר ילד חרדי מתוקצב פחות מ- 10% מילד בחינוך הממלכתי, וגם מהפירורים האלו המדינה לוקחת בחזרה בגביית מס מעסיקים למס הכנסה והביטוח הלאומי!
      אם ארדן רוצה להתחיל בצעדי אמון, אנו דורשים שיזום בחקיקה ביטול מס המעסיקים מהעמותות החרדיות המעסיקות עובדי הוראה, ויסדיר שוויון בין עובדי ההוראה של העמותות לעובדי ההוראה של החינוך הממלכתי שלא מחייבים את תשלום שכרם בגביית מס מעסיקים למרות ששכרם גבוה לאין ערוך!!!

    3. 1

      כל מילה פנינה נתניהו בגד מספר פעמים בחרדים והם תמיד נופלים בקסמיו היום הליכוד אינו יותר קרוב לדת מהשמאל אוכלים נבלות וטריפות מחללים שבת רח"ל במה הם יותר קרובים בזה שהם צבועים ושקרנים