"משרד החינוך ידרוש מכל הסמינרים את רשימת הקריטריונים הברורה"

    הקריטריונים יהיו שקופים ויוצגו לציבור. הם יהיו מפורטים עד לדקויות שמנהלי הסמינרים יראו לנכון, אבל מרגע פרסומן, נבחן כל סירוב של קבלת תלמידה רק מול קריטריונים הללו
    אבי יעקב 5 Comment on "משרד החינוך ידרוש מכל הסמינרים את רשימת הקריטריונים הברורה"

    דרעי: הסמינר יחוייב לנמק על איזה סעיף קטן בקריטריונים התלמידה אינה עומדת • מרגי: לצערי יהדות התורה מתנגדת לרישום איזורי ולכן לא יהיה רוב בקואליציה לחקיקה הזו • האם השנה יפסיקו המראות הלא נעימים ברישום?

    הקריטריונים יהיו שקופים ויוצגו לציבור. הם יהיו מפורטים עד לדקויות שמנהלי הסמינרים יראו לנכון, אבל מרגע פרסומן, נבחן כל סירוב של קבלת תלמידה רק מול קריטריונים הללו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי שוחח אמש עם אבי מימרו במהדורה המרכזית של קול חי אודות הסמינרים ואמר כי "מאחר וחוק רישום אזורי לא צלח בשל התנגדות יהדות התורה, משרד החינוך ידרוש מכל הסמינרים בארץ את רשימת הקריטריונים על פיהם הם מקבלים תלמידות".

    לדבריו "הקריטריונים יהיו שקופים ויוצגו לציבור. הם יהיו מפורטים עד לדקויות שמנהלי הסמינרים יראו לנכון, אבל מרגע פרסומן, נבחן כל סירוב של קבלת תלמידה רק מול קריטריונים הללו. הסמינר יחוייב לנמק על איזה סעיף קטן בקריטריונים התלמידה אינה עומדת, אם יוברר שהוא שגה, והתלמידה כן עומדת בקריטריון, יופסקו לו התקציבים לאלתר".

    גם ח"כ יעקב מרגי אמר אמש כי "לצערי יהדות התורה מתנגדת לרישום איזורי ולכן לא יהיה רוב בקואליציה לחקיקה הזו. הפתרון האמיתי לצרה הזו, היא הקמת בתי ספר יסודיים ספרדיים לבנות. כשבת תלמד מכיתה א' בביה"ס ספרדי עד כיתה ח' יהיה לה קל להישאר בסמינר ספרדי. כיום הבנות לומדות בבתי ספר אשכנזיים, וקשה להם פתאום בכיתה ט להחליף אווירה וחברה".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      תפסיקו כבר לשחק ברגשות של ספרדים!!! תפסיקו להנציח את המסכנות!
      תקימו סמינרים איכותיים! תפסיקו עם תארים אקדמאים ובגרויות במוסדות שלכם! תפסיקו להעסיק מנהלים עם אייפונים! ותתחילו לסנן משפחות לא חרדיות מריכוזים חרדיים במוסדות שלכם! תפסיקו להתנהל על ידי תכתיבי משרד החינוך ותתחילו להתנהל בעצמאות חינוכית על טהרת הקדש!
      ואז, לא תצטרכו טובות מאף אחד!!!!!!!!!!!
      אתם עושים שימוש ציני על גבי ציבור טוב ותמים! תתבישו לכם!

    2. 4

      אריה דרעי חי ונושם בתור שר על חשבון המסכנות שעושה מהספרדים. תפסיק להתעלל בנו. הוא מחזיק את הספרדים כבני ערובה כדי שימשיך לשלוט ולקבל משכורת עתק. דע לך שאתה לא עושה שום דבר לשם שמים. הרסת את התורה כשקדמת מכללות יעני חרדיות. אמללת משפחות שבנותיהן התפקרו במכללות אלה. די בשלטון יחיד שלך לך הביתה ותן לנו לחיות.

      1. אריה דרעי דואג כל יום להכניס בנות ספרדיות לבתי הספר אותי לדוגמא הוא הכניס לסמינר ישבאיתנו ודאג לי
        תודה דרעי