הזמר המזרחי שניצל בזכות הרמב"ם בסיפור חייו המטלטל

    עמית דניאל 1 Comment on הזמר המזרחי שניצל בזכות הרמב"ם בסיפור חייו המטלטל

    הרופאים לא נתנו לו סיכוי, הוא הופיע בפני בית דין של מעלה, הקריירה שלו ניצלה בזכות יום אחד ובשידוך שלו אשם יהודה שוקרון ששידר בקול חי • ג'קי אליהו מספר למנחם טוקר עומק חדש על הנשר הגדול ומסכם: יש בורא לעולם

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הוא יום היארצייט של רבי משה בן מימון – הרמב"ם זיע"א. בתכנית "זמן אוויר" שוחח מנחם טוקר עם הזמר ג'קי אליהו שחווה נס בחייו בזכות הרמב"ם.

    "לפני עשר שנים, ביום שהאלבום הראשון שלי יצא, נסעתי לכיוון בני ברק לקנות כרטיס טיסה לאומן, זה היה לפני ר"ה. לפתע מגיע מולי רכב, לא נותן זכות קדימה ולוקח שמאלה לכיווני תוך שאני עף לכיוון עמוד שהיה שם. הצלעות נשברו לי וקרעו את הכבד, הכליה והריאה, היד שלי התרסקה ובנס, ניידת נט"ן שהיתה מאחורי הרכב הפוגע, פינתה אותי במהירות שיא לבית החולים"

    "כולי מעורפל, מגיע לשם" משחזר אליהו את רגעי האימה "וד"ר דניאל סימון ז"ל, שנפטר לפני שנתיים, אומר לי 'אין לך ריאה, אין לך כליה, אין לך כבד, הכל קרוע. אין הרבה סיכויים במצב כזה. אחרי שהוא עשה לי CT הוא הסביר לי יותר עד כמה מצבי חמור ואני שומע אותם מיואשים. הוא תפס לי את היד ושאלתי אותו 'ד"ר, אני יחיה?' והוא עונה לי, על אף שהוא לא היה נראה דתי, 'יש בורא עולם".

    "זה הזמן להזכיר" אומר אליהו "שפגשתי לפני התאונה, ממש דקות מספר קודם לכן, את הברסלבים שרוקדים ברחובות אמרתי להם קחו את הסינגל שלי תשמיעו, נתתי להם צדקה והביאו לי קמע. כשהכניסו אותי לניתוח ראו את הציצית, אמרו לי במילים האלה 'תבקש מהקב"ה שישאיר אותך בחיים'. עצמתי את העיניים מיד לאחר מכן ונרדמתי ל-14 יום בערך. קמתי בערב יום כיפור".

    "אני זוכר שכשהתעוררתי, זכרתי שכשהייתי בתרדמת הזו, שמעתי אנשים מתחננים על החיים שלהם. פתאום הבנתי שפות שלא הכרתי. שמעתי אנשים אומרים 'אני רוצה לחזור', אחד אמר 'אני פרזנדט' ועונים לו 'פה כסף לא עוזר'. שם אתה מקבל סטירת לחי ראשונה בחיים, אתה מבין שיש משהו שקורה לאחר שאנחנו יוצאים מהעולם הזה. המציאות שאנחנו עובדים בשביל העולם הבא. כל רגע צריך לנצל אותו. כל שניה צריך לנצל לעשות טוב. נס נוסף שהיה לי, שהכלל אומר שאחרי 14 יום בבתי חולים אם אדם בהנשמה, עושים לו חור בגרון. אמרו לאבא שלי 'עושים לו חור, חייבים' והוא התחנן בפניהם 'אל תעשו, הוא זמר, תן לנו עוד יום' ובאמת באותו יום התעוררתי. הגיע אלי רב אחד שעוד ישמעו עליו, קוראים לו הרב מאיר שלמה. הוא הגיע מחויך. אמרו לו 'למה אתה צוחק' אמר להם 'זה חצי שנה מהיום מתחתן'. הד"ר של אותה מחלקה צחק ואמר 'תראה איך הוא נראה איך יכול תוך חצי שנה להתחתן' אבל באמת התחתנתי בא' ניסן שזה גם היום הולדת של רבי נחמן".

    בעניין השידוך שלו, הוא מספר "השידוך שלי קשור לקול חי. אשתי שמעה בקול חי שנפצעתי בתאונה.  יהודה שוקרון שידר אז מוסיקה וסיפר עלי. אמר שהוצאתי שיר 'הלב בוער אליך' אבל 'הוא עכשיו בוער בבי"ח'. היא אמרה 'מסכנה אשתו והילדים' וקיבלה על עצמה 40 יום פרקי שירה ותיקון הכללי ובאמת ביום ה-40 של הפרקי שירה נפגשתי אתה ומספר חודשים לאחר מכן עמדנו תחת החופה"

    "גם ביד שהתרסקה לי, זה נס מדהים. "הרופאים יצאו משליטה, השם נתן לרופאים שלא מאמינים להגיד 'יש אלוקים'. היד הימנית שלי התרסקה לגמרי, בבוקר לקחו אותי לחדר שנראה כמו טמבור כדי לעשות מפרק. זה היה יום חמישי. ידעתי שהרב דניאל זר כל ערב שבת קורא תהילים עם הרב שמעון פרץ הייתי משתדל גם ללכת לקרוא תהילים. אמרתי לאחי הקטן 'תלך לרב דניאל תאמר לו שאני רוצה לעבור ניתוח. הרב דניאל זר שמע ואמר 'תגיד לו שלא יעבור' באתי לד"ר ואמרתי לו 'הרב אמר לי לא לעבור ניתוח. אמר לי 'אדוני, יום ראשון בבוקר אתה בניתוח. אתה חייב' ביום ראשון בבוקר נתנו לי ווליום לפני הניתוח, הורידו אותי לחדר ניתוח והתחננתי לפני הניתוח שיקחו אותי לצילום. לקחו אותי וראו שגדלות רקמות. אמר לי הפרופסור 'אם אתה מרים את היד, אתה משוחרר' אמרתי 'הקב"ה יעשה נס ויראה לכם' לא היה לי כח להרים את היד. אמרתי בקול, כמו המכבים 'מי כמוכה באלים השם' ואופס, הצלחתי להרים את היד. וב"ה עד היום היד רגילה לחלוטין ב"ה".

    "אני משתדל פעם פעמיים בשבוע לספר את הסיפור, לחזק אנשים" אומר ג'קי אליהו ומוסיף "בכל פעם שהייתי צריך רפואה, לפני ניתוח, הייתי נוהג לנסוע לרמב"ם ולקרוא תיקון הכללי. הייתי אומר לו לרמב"ם 'תן לרופאים עצה'" מסיים אליהו את הסיפור המפעים.

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות