סלאם עליכום: איזה ציון קיבלו מלונות היוקרה ברשות הפלסטינית?

    שלום בידרמן No Comments on סלאם עליכום: איזה ציון קיבלו מלונות היוקרה ברשות הפלסטינית?
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משהו טוב עובר על חווית הארוח במלונות היוקרה של הרשות הפלסטינית. מלונות היוקרה עברו מהפך בחווית השרות וזוכים לביקורות כמעט מושלמות, כך עולה ממחקר של אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד שמדד מידע מהימן רק מאנשים שהתארחו במלון.

    המלונות המובילים ברשות הם מלון Mövenpickl ברמאללה, ברמת ארוח של 5 כוכבים שזוכה לציון כמעט מושלם של 9.6 המשוקלל על מדדים שונים כמו רמת ניקיון, איכות שירות, מגוון המתקנים ושרותים, סידורי הארוחות ועוד. במלון 170 חדרים והוא ממוקם בלב אזור התיירות של אחת הערים התוססות ביותר בגדה.

    מלון "פלסטין פלאזה" ברמת ארוח של 5 כוכבים זוכה לציון 9.0 , המלון ממוקם בבניין הגבוה ביותר ברשות בין הקומות 15-20 של המגדל. אתר המלון מציין שחדריו משקיפים על נוף בלתי נשכח של פרברי רמאללה המערביים ואל הים התיכון שנראה בבירור בימים בהירים. במלון 100 חדרים מרוהטים באלגנטיות ופאר ומסעדה מהטובות בעיר.

    בבית לחם מלון "ג'אסיר אינטרקונטיננטל" ברמת ארוח של 5 כוכבים זוכה לדרוג של 8.9 . העיצוב המקורי של הבניין מבוסס על ארכיטקטורה פלסטינאית טיפוסית וכולל את מאפייני משק הבית הערבי. במלון 250 חדרים, לאורחים גישה למגרשי טניס, בריכה מחוממת, ספא ומועדון לילה הפועל במלון. בריכת השחיה המעוצבת במראה מזרח תיכוני עם אבן מקומית, צמחייה טבעית ומותאמת לסוגי מבקרים שונים עם אזורי רחצה למשפחות וילדים או לחופשה רומנטית.

    לדברי איל סגל, מנכ"ל הוטלס קומביינד ישראל, מדובר במהפך שעובר לאחרונה תחום התיירות ברשות המציע ארוח בסטנדרטים בינלאומיים. מלונות היוקרה מבקשים מחירים הנעים בסביבות 440 ל- 1,180 שקל ללילה ומושכים תיירים רבים, אבל גם אצלם קיימת תחרות קשה של מלונות מול דירות אירוח המציעים לינה במחיר של 70 שקל ללילה ברמאללה או יריחו.



    0 תגובות