תחקיר "קול חי": עיריית רמת גן הקימה כלביה בסמוך לבית כנסת

    כל הדרך לבית הכנסת, מאז שנה וחצי, ניכרים סימני דרך של כלבים. האם לעיריית רמת גן אין מקום אחר לבד משטח הצמוד לבתי הכנסת?
    עמית דניאל No Comments on תחקיר "קול חי": עיריית רמת גן הקימה כלביה בסמוך לבית כנסת

    תחקיר "קול חי" חושף: כלביה הוקמה בסמוך לשטח בית כנסת • המתפללים שואלים "אין מקום אחר? מקשה על התפילות והשיעורים" • העירייה בתגובה "זוהה צורך של בעלי כלבים; בוחנים חלופות"

    כלביה • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    כל הדרך לבית הכנסת, מאז שנה וחצי, ניכרים סימני דרך של כלבים. האם לעיריית רמת גן אין מקום אחר לבד משטח הצמוד לבתי הכנסת?
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחקיר "קול חי" חושף כי עיריית רמת גן הקימה בסמוך למתחם בתי כנסת, כלביה. המתפללים מתלוננים על הרעש והלכלוך המקשה על סדר היום, התפילות ושיעורי התורה בבתי הכנסת.

    יעקב דרזי, מתפלל באחד מבתי הכנסת, שוחח בשידור ואמר "כל הדרך לבית הכנסת, מאז שנה וחצי, ניכרים סימני דרך של כלבים. האם לעיריית רמת גן אין מקום אחר לבד משטח הצמוד לבתי הכנסת?" שאל דרזי והוסיף "לפני תקופה התקיים פה שיעורים של הראשל"צ הגר"י יוסף שליט"א והראשל"צ, רבה של ירושלים, הגר"ש עמאר שליט"א. ברקע השיעור, שומעים נביחות של כלבים, דבר המפריע לשמיעת השיעור. לפעמים אפילו ישנם במקום כלבים משוחררים. העירייה לצערי לא עושה כלום" אמר.

    "אנחנו משלמים מיסים. לא מוצאים שום מקום אחר בעיר להקמת כלביה לבד מהשטח הסמוך לבית כנסת?" אמר והוסיף "פנו אין ספור לראש העיר, מר זינגר, ולמנכ"ל העירייה לבקש שיטפלו בכך אבל לצערנו אין שום שינוי. מעניין מדוע הם לא מקימים כלביה בצמוד לבניין העירייה? במתפללים הם מרשים לעצמם לזלזל" אמר בכאב.

    תגובת עיריית רמת גן: "עיריית רמת-גן זיהתה את הצורך של ציבור בעלי הכלבים באזור המדובר לשטחי משחק ופנאי, והשטח שבו הוקמה הגינה נבחר כמתאים ביותר ועונה על צרכים אלה על פי קריטריונים ברורים.

    "יודגש כי הגינה, המהווה מתחם נפרד, מונעת את שוטטות הכלבים בסמוך למקווה ולבתי הכנסת, שהיו מסכנים בעבר את הציבור החולף במקום, לרבות באי בתי הכנסת והמקווה. ראש העיר לא התחייב להזיז את גינת הכלבים ממקומה, אלא הודיע כי ייבחנו חלופות למיקומה של גינת הכלבים- הליך המבוצע על ידי מחלקת הגנים והנוף בעירייה. טרם נמצא מקום חלופי העונה על הקריטריונים והמאפשר את פתיחתה של הגינה במקום אחר.

    לעניין הניקיון בסביבה, יודגש כי מתחם גינת הכלבים וסביבתה מנוקה ומטופל מדי יום על ידי מחלקת הגנים והנוף של עיריית רמת-גן".

    האזינו:



    0 תגובות