וקנין: כבר רציתי לפרוש אבל מרן קרא לי ולרעייתי וביקש שאמשיך

    אבי יעקב 1 Comment on וקנין: כבר רציתי לפרוש אבל מרן קרא לי ולרעייתי וביקש שאמשיך

    20 שנה בכנסת ומה ההישג? "ביחסי תקשורת בין אישית שינה את דעותיהם של חברי כנסת רבים" • מי היו"ר שלו? "הייתי רוב השנים תחת ראשותו של אלי ישי, אבל הוא זה שבמשך שנים הכריז על ציווי מוחלט לדעת תורה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק וקנין שוחח אמש בהרחבה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי לאחר שמוקדם יותר פרסמנו כי הוא מתכוון שלא להמשיך בפעילות פרלמנטרית.

    וקנין אמר כי "בעבר הודעתי שאני פורש אבל מרן זצ"ל קרא לי ולרעייתי וממש ציווה עליי להמשיך. הפעם בל"נ אני מכריז כי זו הקדנציה האחרונה, כל אדם צריך לדעת את מקומו ואת זמנו".

    לשאלה כיצד הוא מדגיר את תקופת פעילותו בכנסת שמנתה כ-20 שנה ענה "הייתי מגדיר את העבודה שלי בכנסת כמי שביחסי תקשורת בין אישית שינה את דעותיהם של חברי כנסת רבים לאורך השנים בהצבעות השונות למען שירות עולם התורה".

    וקנין נתפס שנים כאיש של אלי ישי והוא לא מכחיש זאת: "הייתי רוב השנים תחת ראשותו של אלי ישי, אבל הוא זה שבמשך שנים הכריז על ציווי מוחלט לדעת תורה, וממנו למדתי שמה שמרן אומר זה מוחלט, כך היה שהוא מונה וכך היה שאריה החליף אותו".

    ומה הוא חושב על הדור הצעיר? "לצערי הדור הצעיר שקוע בקבוצות הוואטסאפ, בלשון הרע, וברדיפה אחר הכותרת, אני לא שם, לא חיפשתי כותרות והתרברבות, עבדתי במסירות 20 שנה ללא דופי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבל שעוזב……………..