המשטרה מונעת כניסת ח"כים ערביים לאל חירן בגלל התססה

    הוא היה שם כדי ללבות יצרים ולהסית לאלימות. מה שקרה הלילה מחבל ביצע פיגוע דריסה כנגד כוחות המשטרה שהיו במקום, עודה היה בין אלה שליבו את היצרים. כרגע המשטרה הערכת מצב. האלימות והטרור לא ינצחו את החוק
    בנצי לייזרוביץ 6 Comment on המשטרה מונעת כניסת ח"כים ערביים לאל חירן בגלל התססה

    אש חיה נורתה על השוטרים • במהלך המהומות מחבל שלף סכין, ניסה לדקור ונעצר • עודה שב מבית החולים לזירה • גם ח"כ אוסמה סעדי פונה לבית החולים • שלושה נפגעים פונו לסורוקה, אחד יעבור ניתוח • חם בנגב

    הוא היה שם כדי ללבות יצרים ולהסית לאלימות. מה שקרה הלילה מחבל ביצע פיגוע דריסה כנגד כוחות המשטרה שהיו במקום, עודה היה בין אלה שליבו את היצרים. כרגע המשטרה הערכת מצב. האלימות והטרור לא ינצחו את החוק
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות הביטחון הגיעו הבוקר לאום אל חירן לפעילות אכיפת חוק. לקראת הגעתם הגיח רכב של מחבל תושב האזור פעיל תנועה איסלאמית ושעט לעבר הלוחמים מתוך כוונה לבצע פיגוע דריסה. המחבל נוטרל. באירוע פצועים בדרגות פציעה שונות, וביניהם לוחמי משטרת ישראל, כתוצאה מכך התפתחו הפרות סדר. המחבל הוא פעיל התנועה האיסלאמית הפלג הדרומי ונבחן קשר שלו גם לדאע"ש.

    השוטרים הגיעו בשעת בוקר מוקדמת לשם אבטחת פעילות מנהל מקרקעי ישראל במימוש צו הריסה וזאת לאחר הידברות מקדימה בעניין פינוי דרי המקום. כאמור, המחבל שעט ברכבו לעבר הלוחמים לבצע פיגוע דריסה וכתוצאה מכך נפצעו מספר לוחמים והמחבל נוטרל על ידי הכוח המשטרתי במקום. דיווח מהמקום מעלה כי שוטר נרצח כתוצאה מהדריסה. בנוסף טוענים השוטרים כי נורתה עליהם אש חיה.

    ע״פ הדיווחים המשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות (רימוני גז והלם). יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה נפצע ופונה לבית החולים סורוקה. מהרשימה המשותפת נמסר כי ח״כ עודה נפגע מירי של כדורי גומי לראש ולגב. בהמשך חזר עודה לזירה והמשיך להאשים.

    על פי דיווחים במקום גם ח״כ אוסאמה סעדי הותקף ע״י שוטרים בכניסה לאום אל חיראן ופונה לבית החולים.

    IMG-20170118-WA0026

    במהלך המהומות מחבל שלף סכין, ניסה לדקור ונעצר.

    כוחות הבטחון מונעים כניסה לאום אלחיראן, מחברי הכנסת תומא-סלימאן, אחמד טיבי, חנין זועבי וג׳מאל זחאלקה שבאו להתחרות על לבו של ההמון הערבי המוסת.

    השוטר שנרצח הוא רס"מ ארז לוי הי"ד.

    IMG-20170118-WA0011

    ההרוג הערבי הוא פורע החוק יעקוב מוסא אבו אל-קיעאן.

    מבית החולים סורוקה נמסר כי "מהאירועים הבוקר באזור חורה פונו לסורוקה 3 נפגעים: פצוע אחד במצב בינוני, סובל מפציעות ברגליו צפוי להכנס לחדר ניתוח, ושני פצועים במצב קל, אחד מהם ח״כ איימן עודה שטופל במיון הכירורגי ושוחרר".

     השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אמר כי "מדובר באירוע קשה לכוחותינו ולמדינת ישראל בכלל. מחבל השייך לתנועה האיסלאמית דהר לעבר כוחותינו במטרה להרוג כמה שיותר שוטרים עוד לפני תחילת הפינוי.

    אני מקווה שיום זה לא יהפוך ליום שמסמן תפנית ביחסים של הבדואים עם רשויות המדינה אך אם כן, לח"כ עודה יש תרומה מאוד גדולה לעניין. יש החלטת בגצ והיא תבוצע, גם באום אל חיראן. לכוחות המשטרה אין שום שיקול דעת בנוגע לביצוע המשימה, ככה זה במדינה דמוקרטית. התנהל משא ומתן שבועות ארוכים, מי שניהל את זה הן גורמי המדינה מול התושבים, עודה לא מנהל משא ומתן.

    הוא היה שם כדי ללבות יצרים ולהסית לאלימות. מה שקרה הלילה מחבל ביצע פיגוע דריסה כנגד כוחות המשטרה שהיו במקום, עודה היה בין אלה שליבו את היצרים. כרגע המשטרה הערכת מצב. האלימות והטרור לא ינצחו את החוק."

    שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, אמר הבוקר: "האלימות הבדואית שהתעוררה הבוקר היא מהחמורות שנראו בדרום בשנים האחרונות ועליה להיענות ביד קשה ובלתי מתפשרת. מדינת ישראל היא מדינת חוק. אני קורא למשטרת ישראל ולשר לבטחון פנים להגביר את האכיפה בנגב, ועוד היום להרוס את כל הבתים הבלתי חוקיים הנוספים באזור חיראן.

    האירוע בו מחבל מנצל מהומות תוך כדי פינוי, כדי לבצע פיגוע, הוא אירוע חמור המשקף את פוטנציאל הטרור הנוצר לאור ההסתה של האוכלוסיה הבדואית כנגד המדינה והרשויות המוסמכות שלה. על כוחות הבטחון להשיב מיידית את הסדר בדרום. מדינת ישראל לא תאפשר התחזקות של תאי טרור בנגב.

    השתלבותם של חברי כנסת ערבים באירועי הבוקר היא חציית גבול מסוכנת. חברי הכנסת לא יכולים להשתמש במעמדם ובחסינותם כדי להפריע לכוחות הבטחון במשימותיהם. השתתפות חברי כנסת מהרשימה המשותפת בהתנגדות לפינוי של בדואים, מעוררת תסיסה והסתה ומעודדת אלימות.

    אל לנו לקבל את תכנית הסיוע לאוכלוסיה הבדואית אשר השבוע לפני הממשלה ללא תהליך הסדרה כולל עם הבדואים בנגב. לא נאפשר סיוע אשר יממן השתלטות על שטחים נוספים. ללא הסדרה כוללת יחסמו צירי תנועה והנגב יהפוך לשטח עויין ליהודים כפי שכבר קורה בחלקים ממנו. אני קורא לכל הצדדים להרגיע את המצב הנפיץ, להשמע להוראות כוחות הבטחון ולציית לחוקי המדינה."

    ח״כ טלב אבו עראר אמר "מה שקרה היום בבוקר באום אלחיראן זאת מלחמה שהכריזה המשטרה, והמדינה על הערבים, והצעיר שנהרג הוא מחנך ונהרג בדם קר ועד כה הוא נמצא ברכב, ולא פונה מהמקום, וכנראה יש עוד הרוג שהיה כנראה עם הצעיר ברכב, יש לציין שהמשטרה רסיסה את המקום בירי חי ללא הבחנה ואף נפגעו רכבים של משטרה מירי השוטרים. הטענות של המשטרה לא נכונות ממשלת ישראל היא זו שתשא באחריות. אמרנו עקירת אם אלחיראן למען בניית ישוב חיראן ליהודים זו גזענות. אני פניתי לוועדת המעקב לישיבה בהולה בכדי לדון בעניין. יש להפסיק הריסת הבתים ולשבת לדבר עם התושבים. ראש ממשלת ישראל מוכן לעשות הכל ולחבל בכל בכדי לטייח ולכסות על העבירות שלו".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      למה השוטרים מטפלים במחבלהרע הזה.

    2. 4

      תחליפו תמונה דחוףףףף התמונה זוועה!!!!!!

    3. 2

      גועל……………………..

    4. 1

      מה אתם שמים כזה וידאו מגעיל ומזעזע?????!!!!!!!!!!
      איזה מין אתר נהניתם?!