דנון למועהב"ט: ״ההחלטה שקיבלתם נגד ישראל סיפקה השראה לטרור״

    איתי גדסי No Comments on דנון למועהב"ט: ״ההחלטה שקיבלתם נגד ישראל סיפקה השראה לטרור״

    מועצת הביטחון התכנסה לדיון נוסף בנושא ישראל, לראשונה מאז החלטה 2334 • השגריר דנון הציג את תמונותיהם של נרצחי הפיגוע בירושלים ואמר: "ההחלטה קבעה שנוכחותנו בירושלים לא חוקית וסיפקה השראה לטרור"

    שגריר ישראל באו"ם, דני דנון צילום: או"ם
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת הביטחון התכנסה היום (ג') לדיון נוסף בנושא הישראלי-פלסטיני, לראשונה מאז שקיבלה את החלטה 2334 בחודש שעבר. שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, נשא דברים במהלך הדיון ואמר: "בחודש שעבר המועצה הזו אישרה את החלטה 2334 במחיאות כפיים סוערות והנציגים בחדר מיהרו לשבח את הגינוי נגד ישראל. ההחלטה הזו זכתה לשבחים גם מהחמאס והג'יהאד האיסלמי, ארגוני הטרור המחויבים להשמדתה של מדינת ישראל."

    "בשבוע שעבר טרוריסט פלסטיני רצח ארבעה ישראליים ופצע עוד רבים אחרים כשדרס קבוצת חיילים שביקרו בירושלים. אבו מאזן שתק ואילו אותם ארגונים שחגגו איתכם את ההחלטה במועצה – חגגו את הפיגוע הנתעב הזה וחילקו ממתקים בעזה. ההחלטה הזו הצהירה שהנוכחות שלנו בירושלים היא לא חוקית, היא עודדה את הפלסטינים להמשיך להימנע ממשא ומתן וסיפקה השראה לטרור. וזו התוצאה" אמר דנון והציג את תמונותיהם של נרצחי הפיגוע: "שיר חג'ג', יעל יקותיאל, ארז אורבך ושירה צור נרצחו על ידי פלסטיני שהאמין שהוא יכול להשתמש בטרור כדי לגרש את היהודים מירושלים. הוא לא יצליח".

    דנון פנה לחברי המועצה והוסיף: "יום לאחר ההצבעה במועצה, תנועת הפת"ח, התנועה של אבו מאזן, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה קריקטורה ובה סכין בצורת מדינת ישראל כולה, לא רק יהודה ושומרון, בצבעי דגל פלסטין נעוצה בשלולית דם ולידה הכיתוב "תודה לכם" ושמות המדינות חברי המועצה. שר החוץ הפלסטיני אמר לאחר ההחלטה בפירוש – "לא להכיר בישראל כמדינה יהודית". הוא למעשה הודה שהסכסוך לא נסוב סביב ההתנחלויות אלא סביב הסירוב להכיר במדינה היהודית." דנון סיכם ואמר: "ההנהגה הפלסטינית קיבלה את המסר, הם מבינים שהם יכולים להמשיך להפיץ שקרים ולהסית."



    0 תגובות