המפה האסטרולוגית שלכם היא כמו ציור, בואו להכיר את הצבעים

    בת שבע דרגן No Comments on המפה האסטרולוגית שלכם היא כמו ציור, בואו להכיר את הצבעים
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישנו כלל בסיסי וחשוב באסטרולוגיה שבלעדיו קשה מאד להבין את התורה המופלאה הזו.

    עבודת ניתוח המפה היא כמו עבודתו של הצייר, בעולם ישנם 3 צבעי יסוד – אדום, ירוק וכחול. אבל השילובים ביניהם, המינון של כל צבע בתערובת הם אלה שיוצרים מגוון עצום של צבעים וגוונים והופכים כל ציור ליחיד במינו.

    כך גם עובדת המפה שלנו, באסטרולוגיה ישנם 12 מזלות. אבל מה שהופך כל אחד מאתנו למיוחד במינו – זה השילובים בין המזלות והמינונים הייחודיים לנו כפי שהם מופיעים במפת הלידה שלנו.

    לכן, כשאנחנו מגדירים תכונות של מזל, לעולם אל לנו לנסות לדמות את זה לאדם כזה או אחר כי כשזה מופיע אצלנו האנשים, זה מופיע עם שילוב של מזלות נוספים. אבל, כדי להבין איך יתבטא כל שילוב – חשוב מאד לדעת ולהכיר את תכונות היסוד של כל מזל בנפרד.

    רציתי הפעם להכיר לכם נוסחה נוספת כדי להבין את מהותו של כל מזל בסיסי (או בשמו המקצועי "ארכיטיפ") , גלגל המזלות מספר לנו את סיפורו של גלגל חיינו וכל מזל בגלגל מתאר עוד שלב התפתחותי, מרגע הלידה ועד 120.

    טלה – הרגע הזה בו התינוק פורץ אל אוויר העולם, ראשוני, טבעי, לא מתוחכם ופראי. הוא פורץ אל העולם בבכי חזק פורס את הידיים לצדדים כמו אומר: אני כאן!! הגעתי ועכשיו אני רוצה להבין למה! , הטלה הוא המזל הראשון והטבעי ביותר. אין שם תחכום, אין שם מסכות, אין שם שום רע ושום טוב נלמד. אין שם שום ניסיון. יש שם הרבה תמימות ויש שם אינסטינקטים ורצון חזק לחפש, להבין, לחוות, לחיות!

    שור – התינוק הקטן שנולד רק עכשיו לומד שכדי לשרוד צריך לאכול. התינוק הקטן באופן אינסטינקטיבי נאחז. חזק. הרגשתם פעם אחיזה של תינוק קטן באצבע שלכם? כמה עוצמה יש שם?
    בתקופה הזו של חייו התינוק לא מתוחכם כלל, כל מה שהוא עושה הוא עושה מתוך צורך חזק בהישרדות. הוא לומד מה צריך לעשות כדי לשרוד ועושה את זה בעקשנות רבה. תינוק שרעב יצרח ויצרח עד שיקבל את מה שהוא רוצה. הוא עסוק בבנייה הפיסית של הגוף שלו ובתקיעת שורשים חזקים פה, בעולם הזה.

    תאומים – יצר ההישרדות נרגע קצת. ועכשיו התינוק מתפנה ללמידה. הוא לומד על סביבתו הקרובה. איך נראית העריסה שלו, איך מזיזים את היד כדי לקבל משהו. הוא מבין שקיימת תקשורת ומנסה בעצמו לתקשר. הוא מתחיל לשים לב לאנשים בסביבתו הקרובה ולאופן בו הם מתקשרים אתו, התינוק בגיל הזה לומד בקצב מטורף בעיקר עובדות ונתונים.

    סרטן – אז הישרדות יש וגם ידע מתחיל להצטבר ומה שמעסיק עכשיו את התינוק זה בעיקר אימא שלו והרגש שלו אליה. בגיל הזה התינוק מתחיל לזהות את אימא שלו, את ההבנה שהיא שלו. הוא לומד לפתח אליה רגש מיוחד. הוא בוכה כשהיא נעלמת וממש שמח כשהוא רואה אותה חוזרת, התינוק לומד מה זה רגש, מה זו אימהות, ומה זה שלי.

    אריה – בתינוק הקטן שכבר מתחיל ללכת ולדבר ולהרגיש מתחיל להתפתח אגו. אחת המילים הראשונות שהוא לומד להגיד היא אני! אני רוצה. בגיל הזה שהוא עדיין בבית הוא 'המלך'! אין שם ילדים זרים שמסתירים אותו, שמתחרים בו. הוא המלך והוא השליט היחיד וכל מחיאות הכפיים מופנות רק אליו. הוא השחקן היחיד בהצגה והוא נהנה מכל רגע, הוא גם לומד ליצור, לקחת אבני לגו ולחבר, לקשקש על נייר, להתחיל להוציא את היצירה שבתוכו החוצה.

    בתולה – זה בדיוק הזמן ש'המלך' של המשפחה יוצא מהבית אל הגן, שם הוא מתחיל לקלוט שהוא לא היחיד בהצגה הזו, הוא גם נאלץ ללמוד צניעות אחרת כולם יצחקו עליו
    בגן הוא לומד בעיקר 2 דברים
    1.כדי לשרוד צריך לשתף פעולה עם ילדים אחרים. הוא עולה על הנדנדה ומבין שהוא צריך חבר לצדו כדי שינדנד אותו. הוא רוצה לשחק ומבין שכדי שהמשחק יהיה איכותי יותר הוא צריך שותפים. שלבד קשה להגיע רחוק.
    2. הוא לומד טכניקות של מוטוריקה עדינה. לצייר בתוך הקו. לדייק. לרדת לפרטים.

    מאזניים – עד לאותו הזמן, פחות או יותר, האנשים שהיו לצדו של הילד המתוק שלנו היו שם לא מתוך בחירה. משפחה. גננת. שכנים. עכשיו הוא כבר בטח עלה לבית ספר והוא כבר מתחיל לבחור לעצמו את החברים שלו. פעמים רבות חבר או חברה אחת מבין כולם. הוא לומד לבחור – לפי טעמו האישי, לפי נטיית הלב שלו, הוא לומד גם איזון. לא רק לתת לא רק לקבל. שני אנשים בנמצאים באותו הקו, לא מישהו גבוה יותר לא נמוך יותר. יחד.

    עקרב – כמה שהילד גדל יותר הוא מתחיל להיות מודע יותר לעולמו הפנימי. עד לאותו הרגע הוא הכיר רגשות חיצוניים יותר – שמח. עצוב. עכשיו הוא מתחיל להכיר רגשות עמוקים יותר, סבוכים יותר,הוא נעלב. הוא נפגע. הוא מקנא. הוא אוהב. הוא ננטש. הוא מתאכזב. הוא מפחד, רגשות שמתחילים להשפיע על היכולות שלו להתקדם, לעשות למען עצמו. להאמין בעצמו. רגשות שמשאירים רושם ומטביעים את אישיותו.

    קשת – הילד שלנו כבר הפך לנער. הוא מתחיל לקלוט שעם כל הכבוד לרחוב בו הוא מתגורר ולבית הספר שלו, העולם רחב וגדול יותר. הרבה יותר גדול ממה שאפילו נדמה לו.
    הוא מתחיל ללמוד גיאוגרפיה וקולט שישנם עמים נוספים, שגרים רחוק, ויש להם אמונות שונות ודעות אחרות, הוא מתחיל להבין שהעולם מורכב יותר מאשר ממה שנראה, שישנם דברים שיודעים אותם בלי שאפשר להסביר אותם. שישנו גם ידע מופשט. הוא מתחיל לאמץ לעצמו פילוסופיית חיים.

    גדי – הילד שלנו סיים את הלימודים שלו ומתחיל להציב לעצמו מטרות, הוא רוצה לפתח קריירה. למצוא לעצמו מקום בקהילה. מעמד. הוא לומד לקחת אחריות. מתבגר. מבין שמה שמתאים בחיק המשפחה לא ממש עובד בעבודה בחוץ. להבין מה זה חוקים ושאנשים מבוגרים נשמעים לחוקים גם אם 'לא בא להם'.. אחרת הם לא יגיעו רחוק.

    דלי – לילד שלנו כבר יש קריירה, הוא הגיע להישגים בחיים שלו יש לו מעמד בקהילה והוא מבין שיש משהו 'מעבר'.
    קיימת גם אידאולוגיה. עשייה למען הקולקטיב ופחות למען האינדיבידואל. שיש לעשות למען הערכים של הקבוצה וערכי היחיד חשובים פחות. הוא יוצא מתוך דלת אמותיו ועושה למען אחרים.

    דגים – אוטוטו גן עדן.
    הילד שלנו שגדל והפך למבוגר שגיבש את עצמו ובמקרה הטוב גם הגיע למימוש עצמי. הוא מבין שעכשיו מה שנותר זה לוותר על האגו ולהתאחד עם מה שגדול ממנו. לצאת מהגשמי ולהתחבר אל הרוחני, שהאדם בסופו של דבר הוא קטן. הוא פסיק קטן בתוך כל היצירה הזו, שהעבודה על האגו אין בה תכלית ושהתכלית נמצאת בהתמזגות עם מה שלמעלה ממנו וויתור על "האני" רכוש, ידע, כוח – הם ברי חלוף ומה שנצחי זה ריבונו של עולם.

    זה אחד השלבים המפחידים ביותר בגלגל החיים (ולא בכדי מי שיש לו בשפע ממזל דגים במפה סובל מחרדות ופחדים קשים) אבל התמורה היא עצומה וענקית לאין קץ.

    בת שבע דרגן
    אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי
    [email protected]



    0 תגובות