למה החלו העובדים במלונות ללמוד מנדרינית ותרגול קידה

    שלום בידרמן No Comments on למה החלו העובדים במלונות ללמוד מנדרינית ותרגול קידה

    בעקבות עליה מתמדת בכמות התיירים מסין נפתח קורס חדש לעובדי מלונות המדריך כיצד מתנהגים בסביבת אורחים מסין כדי להנעים את שהותם בישראל • השיעור כולל תרגול תנועה מקצועית כדי שלא תיראה מוזרה

    צילום: Liron Almog/FLASH90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות עליה מתמדת בכמות התיירים מסין נפתח קורס חדש לעובדי מלונות המדריך כיצד מתנהגים בסביבת אורחים מסין כדי להנעים את שהותם בישראל.

    בקורס מלמדים כיצד לחלוק כבוד לתייר הסיני על ידי קידה. השיעור כולל תרגול תנועה מקצועית כדי שלא תיראה מוזרה לעין סינית.

    עובדי קבלה במלונות לומדים על פערי תרבות שעלולים לגרום לאסון, כמו חשיפתם לצלב קרס בודהיסטי שמשולב בחפצים ובביגוד של האורחים מסין מבלי שיש להם כוונה לפגוע ברגשותינו. מאחר ועובדי מלון שלא ילמדו על התרבות עלולים לטעות בפרוש הסמל ולגרום למהומה. בנוסף חל איסור לשכן את הסינים בקומה רביעית או חדר מספר ארבע מאחר והסינים מעדיפים לדלג על הספרה שנתפסת כשלילית.

    ההתמקצעות בתרבות סין היא חלק מתוכנית הלימוד של בית הספר למלונאות ואטל. לדברי מיכאל סבן מנכ"ל ואטל: "במהלך השנה 100 אלף סינים צפויים לבקר בישראל ומספרם יגדל בהתמדה על רקע הערכות של ארגון התיירות של האו"ם הצופה שמספר התיירים הסינים בעולם יגיע ל- 200 מיליון בשנת 2020. מלונות ישראלים שידעו לספק שרות מותאם להעדפות הסינים יזכו להנות מעליית כמות התיירים בארץ על ידי בניית מוניטין טוב מול סוכני הנסיעות בסין וביקורות חיוביות באתרי תיירות. כבר היום אנו רואים מלונות המחזיקים באופן קבוע עובד דובר מנדרינית."

    תוכנית הלימודים כוללת גם העדפות קולינאריות ומנחה את עובדי המלון להציע לסינים מים בטמפרטורת חדר על פני מים צוננים אפילו ביום חם, לדאוג שתמיד יהיו בסביבתם מים חמים להכנת תה ירוק ועוד.



    0 תגובות