תנו לו לעבוד: הגיע הזמן שראש ממשלה בישראל לא ייחקר

לפני שמעמידים וצולבים את ראש הממשלה בכיכר העיר, תעשו זאת קודם לעשרות חכים בהווה ובעבר בהקשר לקשריהם עם ידיעות וכלי תקשורת נוספים, וע"ע פרשת ביבי-טורס
נחמן ויינברג 6 Comment on תנו לו לעבוד: הגיע הזמן שראש ממשלה בישראל לא ייחקר

האינטרס הציבורי הוא שכל תנאי מחיה שרלוונטי ויכול לסייע לראש ממשלה לתפקידו הוא יקבל על חשבון המדינה מסיגריות ועד בקבוקי שמפניה • נחמן ויינברג עם תובנות ברורות מחקירת נתניהו

לפני שמעמידים וצולבים את ראש הממשלה בכיכר העיר, תעשו זאת קודם לעשרות חכים בהווה ובעבר בהקשר לקשריהם עם ידיעות וכלי תקשורת נוספים, וע"ע פרשת ביבי-טורס
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תפקיד ראש ממשלה בישראל הינו תפקיד 'כפוי-טובה' – עשר נקודות לחידוד

1. ראש ממשלה בישראל מקבל משכורת כמעט זהה לזה של ח"כ (מזה תורידו את המס שמגיע באופן משוקלל לכ40%).

2. ראש ממשלה בישראל נאלץ להתמודד במגוון חזיתות ובפרמטרים הכי קשים מורכבים ומאתגרים בהשוואה לכל העולם המערבי.

3. האינטרס הציבורי הוא שכל תנאי מחיה שרלוונטי ויכול לסייע לראש ממשלה לתפקידו הוא יקבל על חשבון המדינה מסיגריות ועד בקבוקי שמפניה. בדיוק כמו שיש עלויות אבטחה הוצאות ביגוד ואיפור. כך גם ראוי שהוצאות נוספות שמשפרות ומוסיפות יכולת תפקודית עבורו הוא יקבל באופן הנרחב ביותר ולא בהסתכלות מצומצמת של צרי אופקים / פרגון.

4. כל הנ"ל לא אומר שלא יכולה להתקיים ביקורת – כזו או אחרת לגבי תפקוד ראש ממשלה במישורים הרלוונטיים לתפקידו והנגזרים ממהות תפקידו ומיכולת משילותו. אולם, נמאס מהאובססיביות והדה-לגיטימציה של שונאי נתניהו – ובעניין הזה אומר לכם: האהבה תנצח.

5. מעניין לאן נעלמו כל הגורמים ה'צדקניים' ואבירי שלטון החוק, לגבי עלויות בית הנשיא בזמן תקופת הנשיא הקודם – פרס התשיעי, (וכנראה גם עלויות בית הנשיא הנוכחי -'המצטנע') כשהעלויות היו פי כמה וכמה מעלויות בית ראש הממשלה, ורק הלכו ותפחו בשעה שתפקידו אינו כה משמעותי והנו בעיקר סמלי וייצוגי.

6. כל עוד לא הוכחה אשמתו של אדם, עומדת לו 'חזקת החפות' – בפרט של ראש ממשלה, שכבר מחפשים אותו בנרות ובפנסים, כבר כמעט 20 שנה.

7. הפרשנות המשפטית לנושא הסיגריות היא עניין של גישה של החוקר / השופט לנחקר / הנדון, הנגזרת גם מהסעיפים הקודמים.

8. גם ביחס לשיחות עם נוני מוזס, או לקשרי התקשורת בין ראש הממשלה לעיתון ישראל היום, שאולי יש בהם בעייתיות, אבל לפני שמעמידים וצולבים את ראש הממשלה בכיכר העיר, תעשו זאת קודם לעשרות חכים בהווה ובעבר בהקשר לקשריהם עם ידיעות וכלי תקשורת נוספים, וע"ע פרשת ביבי-טורס..

9. אולי די, אולי הגיע הזמן שראש ממשלה בישראל לא ייחקר או יועמד לדין, אא"כ יש מעבר לחשד סביר לביצוע עבירות חמורות ולא כאלו גבוליות שנתונות לאג'נדה תקשורתית שיפוטית כזו או אחרת.

10. אחרי שידועים לנו פחות או יותר הפרטים לגבי הפרשיות הללו, האינטרס הציבורי הוא דווקא למצות את החקירות ואת החקירות המסתעפות מכך ואולי גם לגבש נהלים מסוימים מכאן ולהבא, אך לסיים את כל הסאגה הזו כמה שיותר מהר, ולא הכניס את כל המדינה לשנים של דיונים משפטיים עקרים שיסתיימו בלא כלום, ויגררו את כל המערכת הפוליטית ואת התנהלות המדינה לחוסר יציבות מתמשך וארוך.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    כותב יקר או שאתה נאיבי או תמים נתניהו נהנתן מילא שיפרגן גם לעניים מזמן כהונתו כשר אוצר ב2003 אז החל את הקיצוצים האכזריים בקצבאות המצב לא חזר לקדמותו וילדי ישראל מתייסרים בעניות והלוואי ותעלה שעוותם לפני ה' יתברך והוא כבר ירד מהבמה ויתן ליהודי רחמן לנהל את המדינה בעייניך אם הוא כ"כ סובל מדוע הוא נאחז בקרנות המזבח שיניח לנו לנפשינו

    1. אין ספק שהוא הציל את כלכלת ישראל, אין ח"כ חרדי שחולק על כך. ואם יש לך טענות בנושא, פנה להלפרט שעשה צעדים פופוליסטיים וגרם לשינוי לרכב על כך.

  2. 5

    ביבי חשב כמןך גם פידל קסטרו אדוני כולם שווים בפני החוק

    1. איפה יש כאן בדברים הללו טיעונים לשינוי החוק כלפי מישהו?

  3. 4

    די ! דיייייי! מה זה הסינגור הכפייתי הזה שכולם חולים בו ?? זה נראה כי אף אם ראש הממשלה ידרוס מישהו בכוונה תחילה ימצאו המסנגרים כל טצדקי איך להסביר זאת ולומר שיש רדיפה פוליטית וכו'.
    ולעצם העניין, אני הייתי רוצה שראש הממשלה של המדינה בה אני חי יהיה אדם צנוע ואיכפתי, כזה שמפאת דאגתו לצרכי העם לא מוצה זמן ומוח להשקיע בהנאות אישיות ובנהנתנות חסרת גבולות, כזה שלא מבזבז אלפי שקלים (!!!) כל יום (!!!) באמצעות סיגרים ושמפניות ואוכל ושטויות, אחד כמו מנחם בגין שאותו ראש הממשלה ,לטענתו, כל כך מעריץ.
    איני יודע וזה גם לא מעניין אותי האם במעשיו של ראש הממשלה יש ערך פלילי, אני רק יודע שערכיו של ביבי אינם הערכים האולטימטיביים המתאימים לראש ממשלה בעיניי ולדעתי הצנועה העם היה צריך להעיף אותו מהכסא מזמן.

    1. מה זה הקטרוג הכפייתי שאתה חולה בו?