הנשיא ריבלין: הכלכלה לא תחזיק ללא השתלבות החרדים

    לאורך זמן, מעסיק שלא ידע לגייס עובדים מהציבור החרדי ומהחברה הערבית פשוט לא יוכל להתחרות כפי שגם הכלכלה הישראלית לא תחזיק מעמד ללא השתלבות אפקטיבית של ציבורים אלה
    איתי גדסי No Comments on הנשיא ריבלין: הכלכלה לא תחזיק ללא השתלבות החרדים

    נשיא המדינה נשא אמש דברים בוועידת התעשייה לשנת 2017 של התאחדות התעשיינים • בדבריו אמר הנשיא כי הכלכלה הישראלית לא תחזיק מעמד ללא השתלבות אפקטיבית של חרדים וערבים

    נשיא המדינה רובי ריבלין צילום: מארק ניימן, לע"מ
    לאורך זמן, מעסיק שלא ידע לגייס עובדים מהציבור החרדי ומהחברה הערבית פשוט לא יוכל להתחרות כפי שגם הכלכלה הישראלית לא תחזיק מעמד ללא השתלבות אפקטיבית של ציבורים אלה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, נשא דברים אמש, חמישי, בוועידת התעשייה לשנת 2017 של התאחדות התעשיינים. עוד נשאו דברים באירוע, שר האוצר משה כחלון ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש. במהלך האירוע הוענק פרס מפעל חיים לתעשיין סמי סגול על פעילותו.

    בדבריו התייחס הנשיא לפוטנציאל הגלום בתעשייה הישראלית, אליו הוא נחשף בפגישותיו עם ראשי מדינות מהעולם, וחשיבותה עבור המדינה. עוד אמר הנשיא: "על התעשיינים לעשות מאמץ מודע לחדור אל חלקים בחברה הישראלית שעד כה היו מחוץ למעגל התעשייה. עליהם לגייס לתעשייה ציבורים שאין להם כיום דריסת רגל בתעשייה הישראלית. פוטנציאל הצמיחה של המשק הישראלי מושפע היום באופן הדוק מהנעשה במגזר הערבי ובמגזר החרדי. אלו מגזרים שצריכים טיפול מיוחד והרחבת מעגל המועסקים בהם".

    עוד אמר הנשיא: "לאורך זמן, מעסיק שלא ידע לגייס עובדים מהציבור החרדי ומהחברה הערבית פשוט לא יוכל להתחרות כפי שגם הכלכלה הישראלית לא תחזיק מעמד ללא השתלבות אפקטיבית של ציבורים אלה. מיצוי הכישרון הישראלי בכל מקום בו הוא נמצא – חיוני לכל חברה עסקית שרוצה לצמוח ולהתחרות בעידן של חדשנות".

    הנשיא ציין בדבריו את פעילות בית הנשיא במסגרת "תקווה ישראלית", לשילוב המגזרים השונים בחברה בשוק התעסוקה, פנה לנוכחים ואמר: התעשייה יכולה לשמש קטר שמוביל את המשק כולו במהפכת הגיוון. זה שינוי שיתרום לכם ויתרום לחברה כולה. במציאות המורכבת שבתוכה אנחנו חיים – כלכלה ישראלית נגישה היא לא רק הכרח כלכלי, אלא היא גם חלום שנותן תקווה. רק כלכלה ישראלית נגישה, תעודד את הצעירים והצעירות שלנו לקחת חלק פעיל בפיתוח התעשייה, בעיצוב עתידנו המשותף כאן".

    בסיום דבריו ברך הנשיא את סמי סגול על זכייתו ואמר: "כאשר נציע לצעירה מבית"ר עילית, לצעיר מקרית משה ברחובות, ולצעיר מג'יסר א זרקא – חלום ישראלי נגיש ומודלים לחיקוי כמו סמי סגול – הם ישקיעו את מירב האנרגיה שלהם בהגשמת החלום הזה. התעשייה הישראלית היא אבן יסוד ומקור לגאווה והייתה כך מאז ומעולם. האתוס הציוני העלה על נס את החקלאים והפלאחים, אך חלוצי התעשייה הם שהיו, במידה רבה, הבסיס למהפכה הציונית ולהקמת מדינה משגשגת. בזכותם התעשייה הישראלית היא מופת של חדשנות, תעוזה ויזמות. אתם, הממשיכים שלהם, יכולים להמשיך ולהיות החלוצים שלפני המחנה. להיות התקווה הישראלית של כולנו".



    0 תגובות