ח"כ גפני: "הממשלה לא מקדמת את התעשייה בישראל"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ גפני: "הממשלה לא מקדמת את התעשייה בישראל"

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני: "למה מפעלים בורחים מהארץ? כי הממשלה לא עושה מספיק כדי לקדם את התעשייה בישראל, ואני חלק מהקואליציה אז אני מאשים גם את עצמי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, נשא דברים בועידת התעשייה 2017 של התאחדות התעשיינים בתל אביב, ומסר כי "למה מפעלים בורחים מהארץ? הסיבה היא שהממשלה לא עושה מספיק כדי לקדם את התעשייה בישראל. אנחנו בקואליציה ולכן ובכך אני מאשים גם את עצמי".

    גפני הוסיף ואמר כי "במקום שיהיו פה הנחות במיסוי למפעלים, יש כאלו שמתנגדים והעזרה למפעלים מתעכבת ולא עומדת מספיק על סדר היום. דווקא בנקודת המפגש הזו, שיש משק חזק וההכנסות של המדינה הן 10 מיליארד שקל יותר ממה שחזו, זה מצב כמעט בלתי הגיוני שדווקא עם התעשייה אנחנו לא מצליחים לגרום לה להתרומם בחזרה.

    ח"כ גפני אמר כי "כדי לשנות את המגמה, אנחנו בועדת הכספים מנסים להיות תמיד בני ברית של התעשייה, אנחנו רוצים לעמוד לצדכם ולעזור".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ומה עם קידום יזמות לתעסוקה לחרדים (בעיקר נשים) על טהרת הקדש??? למה מנצלים את המצוקה בתעסוקה לצורך העברה על דת, ולא מנסים באמת לתת מענה מכובד על טהרת הקדש??????? למה אשה חרדית שעובדת בהייטק צריכה לקבל פחות משליש מעובדת הייטק חילונית?

    2. 1

      ר' מוישי, אז מה אתה לא חלק מהממשלה? מה הבעיה אם אתה חושב שצריך לקדם את התעשיה בישראל אז תארגן כמה חכי"ם וכמה שרים ותגישו את עמדתכם לממשלה דהיינו אתם . ותוציאו חוק שיקדם את התעשיה בישראל. למי אתה בא בתלונה???????
      אז מה אתם עושים שם??