- רדיו קול חי - -

נוני מוזס הבטיח לנתניהו להיות רה"מ כמה זמן שרק ירצה

כתב המשפט של חדשות 2, גיא פלג, חשף אמש (ג') כי ממידע שהגיע לידי חדשות 2 עולה שבמהלך אחת הפגישות שהוקלטו אמר מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון נוני מוזס לרה"מ נתניהו: "אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול שתהיה פה כמה זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר".

להערכת המשטרה, בין השניים התקיימו פגישות רבות, ולא רק השתיים שהוקלטו, אך לא יודעים להעריך את המספר המדויק שלהן. בין השניים תיווכו שורה של מקורבים, והמשטרה מתכוונת לגבות מכולם עדות.

יממה לאחר חשיפת חדשות 2 על כך שנוני מוזס הוא איש העסקים שעומד במרכז תיק 2,000 – אתמול דווח ב"מהדורה המרכזית" כי נתניהו צפוי להיחקר על ידי המשטרה בפעם השלישית – "בטווח הנראה לעין". עם זאת, מועד החקירה הסופי טרם תואם

במקביל, גידי וייץ חשף ב'הארץ' פרטים חדשים על פרשת נתניהו ומוזס . לפי הפרסום של וייץ הרי שראש הממשלה נתניהו כן התחייב שיקדם את חוק הפצת 'ישראל היום' בחינם. "המו"מ בין השניים היה סוער ויצרי ובסוף עלה על שרטון". גם ב- 2009 נפגשו ולא הגיעו להבנות.

"מוזס, שמלבד היותו מו"ל ידיעות אחרונות משמש גם כעורך האחראי של העיתון, הציע לנתניהו לבחור כמה עיתונאים מטעמו, והבטיח להעסיק אותם בכלי התקשורת של הקבוצה באופן מיידי".

וייץ מפרסם כי היועמ"ש מנדלבליט התכוון במקור לפתוח בחקירה גלויה על פרשת נתניהו ומוזס כבר בתקופת החגים. אולם התפתחות חשובה שחלה בתיק טובות ההנאה – גרמה ליועץ להמתין עוד מס' חודשים לחקירת רה"מ.