שיא של כל הזמנים בכניסות תיירים: התייר הסיני הוא המכניס ביותר

    לצד הקמפיינים, נפתח השנה קו תעופה חדש של היינאן, חברת התעופה הפרטית הגדולה בסין, וניתן לראות גידול של עשרות אחוזים בתנועת התיירות משתי ארצות אלו
    קובי פינקלר No Comments on שיא של כל הזמנים בכניסות תיירים: התייר הסיני הוא המכניס ביותר

    לראשונה השנה, עלה בהודו קמפיין תיירותי שזכה לעשרות מיליוני צפיות • כמו כן, חברת גוגל מצאה כי בהודו, החשיפה לקמפיין לעידוד התיירות לישראל, קרובה לחשיפה של מותג המשקאות פפסי

    צילום: Serge Attal/Flash90
    לצד הקמפיינים, נפתח השנה קו תעופה חדש של היינאן, חברת התעופה הפרטית הגדולה בסין, וניתן לראות גידול של עשרות אחוזים בתנועת התיירות משתי ארצות אלו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המצב הביטחוני במזרח התיכון, ועל אף ירידות בתיירות במדינות רבות באזור, בישראל נרשמת דווקא עליה של 3.6% בכניסות תיירים לשנת 2016, כאשר נכנסו בשנה החולפת לישראל 2.9 מיליון תיירים. במשרד התיירות לא מופתעים ומייחסים את הגידול לשינוי באסטרטגיות השיווק ולהגדלת תקציב השיווק.

    מדיניות השיווק שגיבש שר התיירות יריב לוין ואשר מבוצעת בהובלת מנכ"ל המשרד אמיר הלוי התמקדה ביצירת ביקוש בתיירות לישראל על ידי בניית תתי מותגים המתאימים לקהלי יעד שונים, ואשר קודמו באמצעות קמפיינים נרחבים, כולל גם בשווקים חדשים דוגמת סין והודו, מהם נרשמה עליה של עשרות אחוזים בכניסות תיירים לארץ. כמו כן, משרד התיירות קידם שיתופי פעולה עם סוכני התיירות אונליין הגדולים בעולם, דוגמת "אקספידיה" ו"טריפאדוויזר". בנוסף, המשרד פעל מול חברות תעופה זרות במטרה לחשוף בפניהן את הפוטנציאל הכלכלי של פתיחת קו לישראל, ובין היתר מתן מענק על ידי המשרד על כל נוסע הנוחת באילת, ועל פתיחת קווים חדשים לנתב"ג.

    שר התיירות יריב לוין: "הגידול לא חל יש מאין. העלייה בהגעת התיירים לישראל היא תוצאה של תקציבים משמעותיים שהופנו לטובת מאמצי השיווק ובהם קמפיינים אטרקטיביים, השקעה בשווקים חדשים ופיתוח תתי מותגים הרלוונטיים לקהלי יעד שונים. התכנית האסטרטגית מותאמת לתנודות ולשינויים בתחום התיירות בעולם. אמשיך לקדם את פעילות המשרד מול שותפים אסטרטגיים בינלאומיים, כדי ששוק התיירות בישראל ימשיך להתפתח ולשגשג".

    עם תקציב בגובה של קרוב לחצי מיליארד ש"ח, הגבוה אי פעם לשיווק התיירות, הושם דגש על קמפיינים במדינות מפתח מהן תנועת התיירות לישראל היא גבוהה ובעלת פוטנציאל לצמיחה נוספת כמו: ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, אנגליה ועוד. זאת, לצד השקעת תקציבים בשווקים חדשים וגדולים עם פוטנציאל גבוה להגברת התיירות לישראל מהן, ובמיוחד הודו וסין. לצד הקמפיינים, נפתח השנה קו תעופה חדש של היינאן, חברת התעופה הפרטית הגדולה בסין, וניתן לראות גידול של עשרות אחוזים בתנועת התיירות משתי ארצות אלו.

    התייר הסיני הוא התייר המכניס ביותר המגיע לישראל מבחינת הוצאותיו ותרומתו לכלכלה המקומית. לראשונה השנה, עלה בהודו קמפיין תיירותי שזכה לעשרות מיליוני צפיות. כמו כן, חברת גוגל מצאה כי בהודו, החשיפה לקמפיין לעידוד התיירות לישראל, קרובה לחשיפה של מותג המשקאות פפסי.

    בשלישון האחרון של שנת 2016 (ספטמבר אוקטובר נובמבר ודצמבר) נשבר שיא כל הזמנים במספר כניסות התיירים. כמו כן, המדינות מהן ראינו את העלייה המשמעותית ביותר בהגעת תיירים לישראל בהשוואה לשנה שעברה הן: סין (+69%), קרואטיה (+62%), בלרוס, לטביה וגיאורגיה (+41%), מלזיה (+35%), פיליפינים (+27%), הודו (+13%). בנוסף, ארה"ב ורוסיה ממשיכות להוביל במספר התיירים המגיעים לישראל, ואחריהן בהתאמה נמצאות צרפת, אנגליה, גרמניה ואוקראינה.



    0 תגובות