הרשימה המשותפת: על הריסת הבתים "פשע והכרזת מלחמה"

    איתי גדסי No Comments on הרשימה המשותפת: על הריסת הבתים "פשע והכרזת מלחמה"

    ברשימה המשותפת מגיבים להריסת הבתים הלא חוקיים בקלנסווה ואומרים כי מדובר בפשע חסר תקדים והכרזת מלחמה על הציבור הערבי • "כגודל החקירה כך גם גודל ההריסה ומספר הבתים המשלמים מחיר תמורת גחמות ממשלת הימין"

    יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה עם התושבים בקלנסווה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשימה המשותפת מגיבה להרס הבתים בקלנסווה, ובהודעה שהוציאה הסיעה נכתב כי "מבצע הריסת 11 בתים שבעליהם בנו אותם על קרקע פרטית בעיר קלנסווה, הוא פשע חסר תקדים והכרזת מלחמה כנגד תושבי קלנסווה והציבור הערבי. האזור והבתים נמצאים בהליכי תכנון, והממשלה וזרועותיה אצו להרוס באופן הפגנתי, הריסה שבה התגאה השר לביטחון פנים, גלעד ארדן".

    עוד הוסיפה הרשימה המשותפת כי אין ספק שמבצעים הריסות בציבור הערבי בשל גזילת הקרקעות בעמונה ובשל המשבר בו נמצא ראש הממשלה והימין. כגודל החקירה כך גם גודל ההריסה ומספר הבתים המשלמים מחיר תמורת גחמות ממשלת הימין, בנוסף למחדל התכנוני של משרדי הממשלה, המתבטא באי אישור תכניות המתאר ואי הרחבת שטח השיפוט ביישובים הערבים.

    הרשימה המשותפת כינסה דיון, היום בצהריים, וחבריה נמצאים בדרך למקום ההריסות. יחד עם ועדת המעקב תקיים המשותפת דיונים ותקבל החלטות . הרשימה המשותפת תגיש הצעת אי אימון בממשלה בנושא הריסת הבתים בחברה הערבית.

    עוד הוסיפה הרשימה המשותפת  כי היא מזהירה מהמשך מדיניות הריסת הבתים, ומדגישה כי הציבור הערבי לא ישב בחיבוק ידיים ויגן על זכותו לקורת גג.



    0 תגובות