- רדיו קול חי - -

גד אלבז "בחודשים הקרובים אעתיק את מקום מגוריי לניו יורק"

הזמר גד אלבז התראיין בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר על הקליפ החדש שהשיק בהפקת דני פינקלמן.

"נסענו עד לאוקראינה לצלם" סיפר אלבז "הקליפ הוא בסטייל 'כנר על הגג'. אמנם אני בטוח שבתקופה הזו היה עוד יותר שמח ממה שנראה בקליפ אבל השתדלנו לעשות שמח כמה שאפשר קרוב לזה. גר הצדק, 'ניסים' הראפאר, הוא הרב של הקהילה החסידית זה סוג של קטע הומוריסטי. אנחנו מחלקים שם כיפות כדי לסמן שבעתיד ילכו עם כיפות".

על ההפקה הוא אומר "מדובר בהפקה בסדר גודל שלא נראה בתעשיה. להסתכל על זה, זו חוויה כיפית. המטרה זה לתת תוכן ואיכות קצת יותר ממה שקורה בתעשיה ולהרים את הרף לכולם. בגלל שהוא מצולם בקייב אז הכל עלה פחות בחצי. סך הכל העלות עמדה על 56,000 דולר".

הולך לשמש כ'אור לגויים' | אלבז [1]
הולך לשמש כ'אור לגויים' | אלבז,

יניב שמידט

בהמשך השיחה חשף אלבז כי הוא מתעתד בחודשים הקרובים להעתיק את מקום מגוריו לארה"ב "אני עובר לשליחות בניו יורק, כדי למצות את כל מה שאני יכול לתת בתחום הזה שנקרא בידור. אני עובר עם כל המשפחה, נגור בקווינס. צעד גדול" אמר אלבז והוסיף "אני הולך לצלם את כל המעבר הזה ולעשות דוקו ריאליטי על כל התקופה הזו על ההישגים, הכישלונות וההצלחות כולל לבוא לקולג'ים ולספר את סיפור חיי, כולל להופיע בפני קהל לא יהודי עם שירים יהודיים ולהיות אור לגויים".

על מועד המעבר הוא מספר "בחודשים הקרובים אני עוזב אבל על מנת לחזור" מדגיש אלבז "בע"ה אני מאמין שלאחר כמה שנים, בע"ה אחרי כל ההצלחות, אחזור לארץ"

 "אני כל כך אוהב את הרדיו " אמר לסיום תוך שהוא סוגר עם טוקר על 'מוצש חי' ספיישל לרגל המעבר.

האזינו:

/wp-content/uploads/2017/01/גד-אלבז.mp3 [2]