מטבע של 10 אגורות זוקף את גאוותו הלאומית

    איתמר זינגר No Comments on מטבע של 10 אגורות זוקף את גאוותו הלאומית

    מחוקקי חוק השקיות החזירו את עטרת 10 האגורות לאוויר • כל אחד יחשוב פעמיים כמה שקיות למלא אחרי כל קניה • כולם ינסו לחסוך את ההוצאה המיותרת ולשמור את השקיות לקניה חוזרת

    צילום: Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתחילת השבוע האחרון, ביום ה – 1/1/17נכנס לתוקפו חוק השקיות החדש. אם עד היום התרגלנו להשתמש בכמות שקיות בלתי מוגבלת בכל קניה, ולזלזל בהן באופן די חופשי, בא החוק החדש ומשנה את הכל. לפי הקבוע בחוק, כל שקית שאתם משתמשים בה, תעלה לכם עשר אגורות.

    החוק במדינה, כמו כל חוק אחר, מגיע במטרה להגן עלינו בחיי היום יום. החוק הספציפי הזה נועד להילחם בפגעי זיהום האוויר, להגן על הדגים בים, על החיות בארץ ועוד.

    יש דבר אחד שמחוקקי חוק השקיות החדש בסופר – לא סיפרו לנו, הם פשוט רצו לחנך אותנו בהיגיון ובשכל, וללמד אותנו את הערך המשמעותי של פכים קטנים. חיסכון גם כאשר מדובר על עשר אגורות בלבד. כבר שנים שאין ערך כספי למטבע הזהוב הזה, ואנשים רבים כלל אינם טורחים להתכופף להרים אותו ברחוב.

    פעם המטבע הזה היה שווה מסטיק אחד שלם, עגול, במכולת השכונתית. היום למעשה אי אפשר לקנות בו כלום, רק הקמצנים ישתמשו בו לתרומות.

    מחוקקי חוק השקיות החזירו את עטרת 10 האגורות לאוויר. כל אחד יחשוב פעמיים כמה שקיות למלא אחרי כל קניה, כולם ינסו לחסוך את ההוצאה המיותרת ולשמור את השקיות לקניה חוזרת.

    אפשר לומר שהחיסכון חוגג ב- 2017. 50 שקלים מביטוח לאומי ועוד 10 אגורות עם ערך לאומי.



    0 תגובות