איך הצלם אריאל רבינסקי נחלץ מתביעה ע"ס מאות אלפי ש"ח?

    עמית דניאל No Comments on איך הצלם אריאל רבינסקי נחלץ מתביעה ע"ס מאות אלפי ש"ח?

    הצלם אריאל רבינסקי סיפר ב"זמן אוויר" למנחם טוקר על עוולה יוצאת דופן שניסו להעליל עליו • וגם, מה מסקנתו לשאר צלמי החתונות בישראל?

    אילוסטרציה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" שוחח טוקר עם הצלם אריאל רבינסקי על תביעה שהופנת כלפיו אך היתה בלתי מוצדקת בעליל.

    "הייתי בדיוק בנסיעה לחתונה וקיבלתי שיחה ממספר חסום. מישהו על הקו שואל אותי האם בתאריך מסויים, לפני כשנתיים וחצי, צילמתי חתונה בגן אירועים מסויים. זכרתי את האירוע אבל אני לא מנדב מידע למי שמתקשר ככה סתם מחסוי ושואל על אירוע לפני שנתיים וחצי, אמרתי לו 'קח את הכתובת שלי ושלח בדואר את בקשתך'. הוא התעקש לספר לי בטלפון ואני האזנתי 'באירוע הזה, אשה שהיתה בחתונה, נפלה מכבל שהיה על הרצפה. הכבל היה שייך לציוד שלך. בעקבות הנפילה היום היא נכה והיא איבדה את עבודתה' אמרתי לו, תודה רבה, ביי. אלא שאחרי שבועיים גיליתי בתיבת הדואר כתב תביעה מבית משפט ע"ס כמה מאות אלפי שקלים".

    "ישבתי עם סוכן הביטוח שלי ואמרתי לו בא נעבוד. ישבנו על גלריית הצילום מאותה החתונה והתחלנו לסמן את הכבלים, את האנשים ואת כל הפרטים שהיו שם. ולהפתעתי גיליתי כי היא כלל לא מופיעה בחתונה. בדקנו יותר וגילינו שאני והאולם מבוטחים באותה חברת ביטוח. הודעתי קודם כל, לתזמורת, לקייטרינג ולכולם שיידעו. הקטע המקומם שהיא נפלה בחדר המדרגות בביתה והיא חיכתה שנתיים וחצי. בעלה עורך דין. היא אמנם הוזמנה לאירוע אך לא שהתה בו כלל. כשהיא פנתה אל חברת הביטוח, החברה הפעילה את החוקר הפרטי. הוא עוד אחר מכן ביקש ממני את הקורבן הבא".

    לסיום אומר רבינסקי בחיוך "המסקנה היא שצלם שצילם חתונה לא יחשוב שהוא סיים עם זה אלא עד שיחכה שנתיים וחצי לפחות".

    האזינו:



    0 תגובות