סדרת ה"מקרנצי'ק" מתרחבת: דגם חדש עם חיבור לחשמל

    אתר קול חי 3 Comment on סדרת ה"מקרנצי'ק" מתרחבת: דגם חדש עם חיבור לחשמל

    מהיום גם הילדים הדוברים אידיש יכולים להצטרף לחוויה וליהנות מעולם התוכן האיכותי של המקרנצ'יק, עם השקת סיפורים לראשונה בשפה האידיש : ""פרנסה מן השמיים", "יוסף מוקיר שבת", "גם זו לטובה", חיים ביד הלשון", ו"נס חנוכה"

    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "המקרנצ'יק", מילה אחת המקפלת בתוכה עולם שלם של חוויה והתרגשות לילדים מסיפורי חז"ל הערכיים. מילה אחת שהפכה בזמן קצר ביותר לשם נרדף בקרב ילדי ישראל המביעה זמן איכות, בו עוצרים את שגרת היום יום וצוללים לחוויה מרתקת של צפיה ושמיעה עם חכמינו זיכרונם לברכה במעשיה יהודית ערכית וחינוכית. המתנה המושלמת שכל ילד משתוקק לקבל.

    במלכות וקסברגר לא נחים לרגע, ומספרים על חידושים בסדרת מקרנצ'יק, החידוש הראשון הוא השקת דגם חדש הכולל חיבור לשקע החשמל (במקום בטריות בדגם הקודם), כדי שתוכלו ליהנות ללא הפסקה, מהסיפורים המרתקים. למכשיר ההקרנה הושק שנאי מיוחד המתחבר לשקע החשמל.

    סיפורים חדשים עליהם עמלו בחודשים האחרונים, הכוללים ציורים עוצרי נשימה, וקריינות משחק ייחודית, הגיעו בימים אלו לחנויות, ונוספו לסיפורים הקיימים, הסיפורים החדשים הינם "ההזדמנות בארמון" – הרפתקאה מרתקת של פייבל העני בארמון ובקשתו מכבוד המלך, "ארמון הפלאים" – סיפור חינוכי חוויתי המתאר את ההסתכלות שלנו על העולם. "נס חנוכה" – סיפור מעשה חנוכה כמו שלא הכרתם בצורה מרתקת.

    ומהיום גם הילדים הדוברים אידיש יכולים להצטרף לחוויה וליהנות מעולם התוכן האיכותי של המקרנצ'יק, עם השקת סיפורים לראשונה בשפה האידיש : ""פרנסה מן השמיים", "יוסף מוקיר שבת", "גם זו לטובה", חיים ביד הלשון", ו"נס חנוכה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לא יודע עד כמה המוצר שווה ולא איכותי ביחס למכשיר במחיר כזה מנצלים את הציבור על צעצוע יקר

    2. 1

      צודק,אך הציבור מספיק חכם בשביל להחליט אם לקנות כזה דבר.כמו בכל החלטה אחרת שעושים.