בחסדי שמים • מרן הגראי"ל שטיינמן שוחרר לביתו; פרופ' רביד "המצב יציב"

    אבי יעקב 4 Comment on בחסדי שמים • מרן הגראי"ל שטיינמן שוחרר לביתו; פרופ' רביד "המצב יציב"

    מקורבי מרן מסרו כי "בשבח והודיה להשי"ת נענו תפילות עם ישראל וחלה הטבה ניכרת במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה שליט"א • פרופ' רביד "המגמה חיובית; הדאגה בעיקר מהחולשה בגילו" • הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו והחלמתו השלמה והמהירה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש

    צילום: אלי קובין
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "יחד עם כל בית ישראל שמחים ומתרגשים אנו על צאתו של מרן ראש הישיבה שליט"א מבית החולים. צוות הרופאים נרגש מהזכות הגדולה שנפלה בחלקו לטפל בגדול הדור" לשון הודעת בית החולים מעיני הישועה לפני זמן קצר.

    מקורבי מרן מסרו כי "בשבח והודיה להשי"ת נענו תפילות עם ישראל וחלה הטבה ניכרת במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה שליט"א. מרן שליט"א שב לביתו להמשך הטיפול הרפואי.

    בשם כל עם ישראל אנו מודים לצוות הרפואי המסור של המרכז הרפואי מעייני הישועה. למנכ"ל בית החולים – הרב שלמה רוטשילד, למנהל הרפואי – פרופ' מוטי רביד, למנהל היחידה לטיפול נמרץ – פרופ' סורקין, לרופא האישי – פרופ' אברהם וינברגר ולכל צוות בית החולים".

    פרופ' מוטי רביד, מנהל המרכז הרפואי "מעייני הישועה" אמר בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת אפרים דוד "הוא יציב כבר יומיים. לפי הבדיקות הוא התגבר על הזיהום שהביא לאשפוזו הוא חלש בגילו מחויבים לזהירות יתרה. בבית הוא יצטרך השגחה וטיפול וזה יינתן לו. הדאגה העיקרית צירוף הגיל והחולשה. בנתיים יציב ומקווים לטוב. המגמה היא חיובית" אמר.

    הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו והחלמתו השלמה והמהירה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש

    האזינו:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ברוך ה' ינהיג את הדור בגאון ובעוז ולכל האלה בפוניבז שכבר הכתירו את מרן הגר"ג צריך לומר תפסיקו תתחילו להתפלל על הגראי"ל שיאריך ימים עד 120
      111111

    2. 1

      ברוך ה' תודה לה' מזמור לתודה כולם לאמר עכשיו מזמור לתודה