בסוף זה קורה • אגד תשבות שביתת אזהרה במשך יום אחד

    שלום בידרמן No Comments on בסוף זה קורה • אגד תשבות שביתת אזהרה במשך יום אחד

    החל מ-05:00 בבוקר ביום ד' הקרוב יושבתו כל קווי האוטובוס של אגד באזור ירושלים למשך יום אחד • ניסנקורן: "אגד נמצאת על סף תהום. צר לי שבמקום לחזק את ציבור הנהגים המבצעים את מלאכתם נאמנה – עושים את ההיפך"

    19:02
    24.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ליל הסדר – הדרך לעורר רגשות בכל ילד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתדרות מודיעה כי ביום רביעי הקרוב החל מהשעה 05:00 בבוקר, תושבת כליל תנועת האוטובוסים של חברת אגד באזור ירושלים, לשביתת אזהרה שתימשך יום אחד.

    שביתת האזהרה מגיעה בעקבות התנהלותה של הנהלת אגד שפוגעת השכם וערב בציבור הנהגים, במעמדם ובזכויותיהם וכן בשל גרירת רגליים של המדינה והתרשלותה בשמירה על בטחונה וקיומה של אגד כחברת ההסעות החשובה בישראל.

    יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר: "אגד נמצאת על סף תהום. בלתי נתפס שלחברה שקיימת מזה למעלה משמונים שנה ומסיעה את הציבור עוד מלפני קום המדינה נותנים להתפורר ופוגעים בנהגיה, אשר מבצעים את מלאכתם נאמנה תוך שמירה על מקצועיות, ביטחון ובטיחות הנוסעים. צר לי שבמקום לחזק את ציבור הנהגים עושים את ההיפך".

    יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, הוסיף:"אנחנו ניצבים בפני מחדל שעלול למוטט את אגד, חברה בעלת מסורת מפוארת ורבת שנים. אני מקווה מאוד שהמדינה והנהלת החברה יבינו ויפה שעת אחת קודם שיש להם אחריות לא רק לביטחון התעסוקתי של הנהגים אלא גם למאות אלפי הישראלים שמשתמשים בשירותיה של אגד מדי יום".

    נכ"ל 15 דקות גיל יעקב בתגובה להכרזת השביתה מטעם אגד: "כפי שהתרענו בעבר, באם אגד תשבות ותפגע אנושות בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים – אנו דורשים להחליף לאלתר את החברה ולהוציא את אזור ירושלים למכרז מיידי. מי שמחזיק את  ציבור נוסעי התחבורה הציבורית כבני ערובה, מי שפוגע בנו, בזמן ובפרנסה שלנו – ללא מתן אלטרנטיבה – אינו ראוי לשרת את הציבור בירושלים. אנו דורשים מאגד לבטל מיידית את השביתה, ומשרי התחבורה והאוצר – להתערב ולמנוע את הפגיעה בנוסעי התחבורה הציבורית".

    בתגובה להודעת ההסתדרות החדשה, מנכ"ל תחבורה בדרך שלנו, איתי חיים מבהיר: "אנו מצפים מהנהלת ההסתדרות שנמצאת בשנת בחירות, שלא להשתמש בנוסעי התחבורה הציבורית כבני ערובה, בהיותם אחרונים בשרשרת המזון בענף התחבורה הציבורית יחד עם הנהגים. אין לגיטימציה מבחינתנו לפגיעה קשה בנוסעים בהתראה כה קצרה".



    0 תגובות