"המגזר החרדי שותף למהפכה בירושלים; בטוח שטראמפ יעביר את השגרירות"

    רדיו קול חי שמשדר מזה 20 שנה קול יהודי, איכותי וברור, מביא הרבה אור הביתה לכל המאזינים ומוסיף לנו הרבה יכולת להילחם בחושך.
    עמית דניאל 2 Comment on "המגזר החרדי שותף למהפכה בירושלים; בטוח שטראמפ יעביר את השגרירות"

    רא"ע ירושלים נאם באירוע 20 שנה ל"קול חי" ואמר "רדיו קול חי מביא הרבה אור ומוסיף לנו יכולת להילחם בחושך" • על דרעי "חד כתער; מעריך" • על החלטת האו"ם והנשיא הנבחר, טראמפ "העולם בודק את נחישותנו; אני בטוח שהוא יעביר את השגרירות לירושלים"

    רדיו קול חי שמשדר מזה 20 שנה קול יהודי, איכותי וברור, מביא הרבה אור הביתה לכל המאזינים ומוסיף לנו הרבה יכולת להילחם בחושך.
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע ציון 20 שנות פעילות לרדיו קול חי התקיים ביום חמישי האחרון כאשר אלפים רבים של ציבור בני התורה והישיבות גדשו את היכל 'ארנה' בירושלים במופע מיוחד עם גדולי הרבנים שליט"א ובהשתתפות גדולי הזמר.

    רא"ע ירושלים, מר ניר ברקת, נאם באירוע ואמר "ברשות אדוני מכובדי, ידידי שר הפנים ופיתוח הפריפריה, השר אריה מכלוף דרעי. אני רוצה לספר לכם, מדי פעם אני מוזמן לקבינטים ביטחוניים שם אני רואה את השר דרעי, שר חד כתער, קולט עם אינטואיציה, מהשרים המוערכים בממשלת ישראל ואני אומר לכם, יש לנו זכות שהוא מייצג אותנו בממשלה. יישר כח. אני מאד מעריך את החכמה, את הממלכתיות שלך ואת השירות שלך בממשלת ישראל. מכובדי, ידידי, רעי כאחי, סגן ראש העיר, מחזיק תיק חינוך חרדי ותיק מורשת מן המזרח, צביקה כהן היקר. נמצאים אתנו כאן עוד ארבעה חברי מועצה יקרים, אשר מישאלי, פיני עזרא, אברהם בצלאל ושלמה רוזנשטיין. מכובדיי עורכי חידון ההלכה, בני תורה ירושלים, אוהבי ירושלים, ואחרונים חביבים עשרות אלפי המאזינים לשידורי הרדיו. ברכות לידידי מנכ"ל התחנה אבי רוזן ולעשרות אלפי המאזינים".

    "מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך" ציטט ברקת את המאמר הידוע והמשיך "תרבות ישראל מוסיפה המון אור, אחדות ירושלים עוד יותר אור ואהבת ישראל אור עצום ורב וגם רדיו קול חי שמשדר מזה 20 שנה קול יהודי, איכותי וברור, מביא הרבה אור הביתה לכל המאזינים ומוסיף לנו הרבה יכולת להילחם בחושך. מכובדיי, האירוע היפה הזה 'מאי חנוכה' מצטרף לרנסנס התרבותי הגדול שירושלים עוברת. ירושלים הולכת והופכת לבירת התרבות של ישראל ולשמחתי הרבה המגזר החרדי הוא חלק בלתי נפרד למהפכה שאנחנו עוברים יחד עם השינוי התפיסתי שעברה ירושלים. הרמתי את דגל האחדות ולפיו אף מגזר בירושלים לא יקופח, אנחנו צועדים יחד כשהתרבות מחברת הרבה מאתנו, והיפה בירושלים, שכל מגזר על פי ייחודו ואורח חייו. הפסיפס החברתי והתרבותי הוא זה שעושה את ירושלים מה שהיא וכל כך מיוחדת. ירושלים שלנו שלא התחלקה לשבטים, מחייבת אותנו שניתן לכל שבט להרגיש בירושלים בבית. אני עם שותפיי הנאמנים בהנהלת העיר ובמועצת העיר, אנחנו 30 מ-31 חברי מועצת העיר בהנהלת ירושלים, כולנו נדאג לצרכים כל אחד של רעהו ביחד. אני זוכר שפתחנו את היכל הפיס ארנה, היו שחששו חלילה אולי היכל הפיס ארנה תתנכר לציבור הדתי והחרדי, אמרתי אז ואתם רואים היום, כיצד למעלה מ-6,000 אנשים לומדי תורה ובני תורה חוגגים ונהנים בהיכל הפיס ארנה. היא שלכם כמו שהיא של כל אחד אחר. אין דבר יפה מזה. בעיריית ירושלים זו דרכנו, זה לא דבר מובן מאליו. זה לא נמצא בכל עיר ובכל מקום במדינת ישראל. ירושלים מעל הכל, מעבר לחילוקי דעות. אנחנו פועלים ביחד למען כולם כגוף אחד".

    "אני שמח לבשר לכם שהחינוך בראש מעינינו וגם אני כמחזיק תיק חינוך בעיר יחד עם הרב צביקה כהן, מחזיק תיק חינוך חרדי, נעשה הכל, כל מה שאנחנו יכולים לשדרג את מערכת החינוך. עומד לנו בתכנית העבודה, לבנות למעלה מ-1,000 כיתות לימוד בשנתיים הקרובות ואנחנו נעשה זאת. יש לנו שותפים נאמנים בממשלה, אני רוצה לנצל את ההזדמנות שוב, כב' הרב אריה מכלוף דרעי, על הדלת הפתוחה שאתה נותן לנו ועל המענה לצרכים שלנו. שוב תודה על מה שנעשה ועל מה שעומד בפתח".

    ברקת התייחס לאירועים המדיניים שהתרחשו באחרונה ושעומדים להתרחש "בשבוע האחרון, כשאנחנו חוגגים את ניצחון הרוח ואת ניצחון המכבים לפני 2,000 שנה, ואנחנו בונים ונבנים בירושלים הבנויה והמאוחדת לנצח נצחים, העולם מאתגר אותנו, בוחן אותנו, בוחן את נחישותנו ואת האחדות שלנו. אני רוצה לברך את רה"מ בנימין נתניהו שנלחם עבור מדינת ישראל יחד עם שרי הממשלה וגם אומר לחברים הטובים שלנו בעולם 'עד כאן. אל תגעו לנו בירושלים. תאפשרו לתושבי מדינת ישראל היהודים לבנות ולגור היכן שהם רוצים' אני רוצה לברך את הנשיא הנבחר טראמפ, אני מצפה לראות אותו, אוטוטו, בעצם אני לא מצפה, אני יודע שהוא יעשה את זה, יעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים ובכך יסמן את הדרך לאומות העולם לשיתוף פעולה עם מדינת ישראל והעם היהודי".

    "אסיים את דבריי בתפילה לחיזוקה ולשלומה של ירושלים ושיהיה לכולנו חג אורים שמח ושנזכה לבנות ולהיבנות את ירושלים הבנויה" סיים ברקת לקול תשואות ההמונים.

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פוי!!! היצור הזה ששמו ברקת מגעיל אותי. איך נותנים לאויב מס 1 של הציבור החרדי לנאום באירוע חרדי???