שוב חילולי שבת: רכבת ישראל תערוך עבודות בשבת הקרובה

    איתי גדסי 1 Comment on שוב חילולי שבת: רכבת ישראל תערוך עבודות בשבת הקרובה

    רכבת ישראל ממשיכה לחלל את השבת זאת למרות המשבר בממשלה בעקבות העבודות בעבר • ח"כ אורי מקלב לשר הרווחה חיים כץ: עבודות התשתית של רכבת ישראל מתוכננות להתבצע בהנחייתך בעיצומו של יום השבת. חובתנו לדאוג שהעבודות לא יתבצעו בשבת

    צילום: רכבת ישראל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב חילולי שבת ברכבת ישראל. רכבת ישראל הודיעה היום כי היא ממשיכה בביצוע עבודות התשתית לחיבור הקו המהיר בין ת"א וירושלים ורכבת השרון (531). במסגרת זו, תבצע רכבת ישראל עבודות להסטת תוואי המסילה בין ת"א והרצליה והנחת מחלף  מסילתי כפול בסמוך לתחנת ת"א סבידור מרכז.

    עבודות התשתית תבוצענה על מסילות הרכבת הקיימות או בסמוך אליהן והן כוללות פירוק והרכבה מחדש של המסילות. לכן, בזמן העבודות, לא ניתן להפעיל רכבות בתוואי ותנועת הרכבות מופסקת צפונית ודרומית לאזור העבודות.

    בהתאם לכך, החל מיום רביעי, ה-4 בינואר מהשעה 19:00 ועד ליום ראשון ה-8 בינואר בשעה 05:00, תסגרנה תחנות ת"א האוניברסיטה והרצליה:

    בשעות השיא בבוקר ואחה"צ, ביום חמישי (5.1.2016), תופעלנה רכבות נוסעים בין תחנות הוד השרון-כפר סבא-ראש העין-פתח תקווה ועד בני ברק, בשני הכיוונים. הרכבות לא תגענה לת"א.

    בימים שישי ומוצ"ש, תהיינה תחנות אלו סגורות לאורך כל שעות הפעילות.

    תנועת הרכבות תחודש כסדרה על פי לוחות הזמנים, ביום ראשון ה-8 בינואר, החל מהשעה 05:00.

    ח"כ אורי מקלב פנה לשר הרווחה חיים כץ הממונה על מתן היתרי העבודה בשבת, וכתב כי "עבודות התשתית של רכבת ישראל מתוכננות להתבצע בהנחייתך בעיצומו של יום השבת. חובתנו לדאוג שהעבודות לא יתבצעו בשבת.

    מקלב הוסיף: "רכבת ישראל תוכל להתחיל בעבודות הפיתוח יום מוקדם יותר ובכך יימנע חילול שבת בפרהסיה עם כל החומרה שבכך".

    4c3ea789-7756-49c3-bb07-ebd3d841943f



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מצוין, מספיק עם כל הכפייה הזאת. העבודות מתבצעות בשבת בישביל למנוע כמה שיותר הפרעות לציבור. ראינו מה קרה פעם קודמת שביטלו את העבודות בשבת, אסור שזה יקרה שוב.