מחאת המשפחות השכולות בכנסת: "המל"ג מתירה את דם יקירנו"

    מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג אמר כי: "ליבנו עם המשפחות השכולות שנאבקות יום יום באלה המבקשים להגן על רוצחי יקיריהן וכעת מקבלים סטירת לחי נוספת, הפעם מהמועצה להשכלה גבוהה
    שלום בידרמן No Comments on מחאת המשפחות השכולות בכנסת: "המל"ג מתירה את דם יקירנו"

    בדיון שנערך בוועדת החינוך של הכנסת בנוגע לקיומן של תכניות אקדמאיות המאפשרות התנדבות בארגונים המגנים על מחבלים ובני משפחותיהם, מחו מספר משפחות שכולות נגד המציאות הקיימת

    מתן פלג, יו"ר אם תרצו צילום: מרים אלטסר, פלאש 90
    מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג אמר כי: "ליבנו עם המשפחות השכולות שנאבקות יום יום באלה המבקשים להגן על רוצחי יקיריהן וכעת מקבלים סטירת לחי נוספת, הפעם מהמועצה להשכלה גבוהה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פרסומן של מספר תכניות במוסדות אקדמאיים המאפשרות התנדבות בארגונים המגנים על מחבלים בבג"ץ ואף נותנות על כך מלגה מכובדת ו-4 נקודות זכות אקדמאיות, פנה פורום המשפחות השכולות לשר החינוך נפתלי בנט וליו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי בדרישה להוציא את תכניות אלה מחוץ לאקדמיה, והיום כאמור הן באו לכנסת להשמיע את זעקתן.

    דבורה גונן אמו של דני ז"ל שנרצח לפני כשנה ליד הישוב דולב הניפה את תמונתו בוועדה ואמרה כי: " המשפחות השכולות מרגישות כאילו רצחו את יקיריהן בפעם השנייה. מדובר באבסורד מתמשך שעל מל"ג להפסיק אותו לאלתר. מדובר בכדור שלג מסוכן ביותר. אם היום סטודנטים יכולים להתנדב בארגונים שמחזקים רצח יהודים, אני חוששת כי הצעד הבא יהיה חריף יותר. עצוב שאנו צריכים להתחנן על כך. על שר החינוך וועדת חינוך לסלק את כל הארגונים הרדיקליים מהאקדמיה. האקדמיה הישראלית מבזה את רצח יקירנו. דמם של הנרצחים זועק מהאדמה. "

    לדבריה הצטרפה גם הדס מזרחי ששכלה את בעלה סנ"צ ברוך מזרחי בפיגוע ירי בהר חברון השמיעה גם היא קול זעקה. "לא ייתכן שהמועצה להשכלה גבוהה תאפשר לארגון כמו "המוקד להגנת הפרט" להיות חלק ממנה. הגיע הזמן לנקות את האקדמיה מהארגונים הממונים על ידי ממשלות זרות ומבקשים דרכה להפוך את פניה של מדינת ישראל. השארת תוכניות אלה הן בבחינת הרצחת וגם ירשת."

    דורון מזרחי, אביו של החייל זיו מזרחי אמר בדיון כי: " לאן הגענו שאנחנו המשפחות השכולות צריכות להתחנן כדי להפסיק את ההגנה על מחבלים? היש אבסורד גדול מזה? לא יכול להיות שדרך המיסים שלנו ימשיכו לממן ארגונים שפועלים כדי לפעול נגד אזרחי ישראל. אני פונה אליכם חברי הכנסת בדרישה: עזרו לנו למנוע את הרצח הבא. "

    מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג אמר כי: "ליבנו עם המשפחות השכולות שנאבקות יום יום באלה המבקשים להגן על רוצחי יקיריהן וכעת מקבלים סטירת לחי נוספת, הפעם מהמועצה להשכלה גבוהה."

    לדברי פלג: "הגיע הזמן לשים סוף לאבסורד בו ארגונים פוליטיים ואנטי ציוניים הפועלים במימון ממשלות זרות, נהנים מחיבוק והכרה של האקדמיה הישראלית. העובדה שניתן לזכות בנקודות זכות אקדמאיות תמורת התנדבות בארגונים כמו "בצלם", "המוקד להגנת הפרט" ו- "בלדנא" אינה רק בושה וכלימה לאקדמיה אלא גם מהווים חיזוק למסע הדה לגיטימציה נגד ישראל מבפנים. כעת, לאחר שהוקמה לאור דרישתנו ועדת בדיקה לבחינה בעיית הפולטיזציה באקדמיה, אנו מצפים שכלל התוכניות הפוליטיות באקדמיה יעברו בדיקה והתאמה מחודשת. תנועת "אם תרצו" לא תרפה עד שתופעת הפוליטיזציה באקדמיה תיפסק."



    0 תגובות