אעשה הכל למען חסידי גור שעושים שליחות בעצם מגוריהם בערד

    הוא גם נשאל על שחרורו של משה קצב ואמר: אני מברך אותו מכאן שיהיו לו חיים שקטים. כאבתי את כאבו על ההתעללות שהתעללו בו בשנה האחרונה
    דוד קורצוייל 3 Comment on אעשה הכל למען חסידי גור שעושים שליחות בעצם מגוריהם בערד

    אוקראינה: אני בטוח שהם יעשו הכל כדי לתפוס את האנטישמים רק כדי לשמור על האווירה הטובה בינינו • מתווה הכותל: מבחינתנו כרגע אין בעיה שצריך לפתור אותה • תקציב: קרן הארנונה שהשגנו תביא לשינוי אדיר בשנתיים הבאות

    שר הפנים, אריה דרעי צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    הוא גם נשאל על שחרורו של משה קצב ואמר: אני מברך אותו מכאן שיהיו לו חיים שקטים. כאבתי את כאבו על ההתעללות שהתעללו בו בשנה האחרונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי שוחח הערב ארוכות עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי.

    בסוגיית התקציב אמר יו"ר ש"ס כי "כל ההישגים של ההסכמים הקואליציוניים הוכנסו בבסיס התקציב, זה הישג שלא היה שנים רבות לציבור החרדי. קרן הארנונה שהשגנו תביא לשינוי אדיר בשנתיים הבאות".

    כשנשאל על מתווה הכותל אמר "אנחנו לא לוחצים לפגישה עם ראה"מ, מבחינתנו כרגע אין בעיה שצריך לפתור אותה, מי שיש לו בעיות שיפנה ליועץ המשפטי".

    האם אנשי ש"ס יוצאים לעצרות המחאה על חילול הקודש בערד?
    יש לנו מועצת חכמי התורה, ובאם היא תורה לנו לצאת לעצרות מחאה נעשה זאת. כרגע אני עובד בשיתוף עם השר ליצמן מול ראש עיריית ערד, ואעשה הכל למען חסידי גור שעושים שליחות בעצם מגוריהם בערד.

    בהתייחסו לחילול ציונו של רבי נחמן מברסלב אמר "היחסים שלנו עם אוקראינה מעולים, אני בטוח שהם יעשו הכל כדי לתפוס את האנטישמים רק כדי לשמור על האווירה הטובה בינינו ועל הציון של רבי נחמן".

    הוא גם נשאל על שחרורו של משה קצב ואמר: אני מברך אותו מכאן שיהיו לו חיים שקטים. כאבתי את כאבו על ההתעללות שהתעללו בו בשנה האחרונה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הרפורמים מחללים את הכותל, פרצות בחומות הדת על כל זה שותקים ולא עושים דבר.
      למען כבודו של הקב"ה ותורתו לא נלחמים בכלל
      למען ביה"כ של גור מלחמת עולם

    2. 2

      אין קשר בין החילול בית הכנסת באוקראינה שם זה חילול קודש אמיתי, לזה שלא היה שום חילול בערד.
      מי שחילל את בית הכנסת האשכנזי מרכזי בערד הם חסידי גור שלפני מספר שנים גירשו באלימות מתפללים ותיקים של בית הכנסת חובשי כיפות סרוגות לצד חסידי חב"ד. המבנה בו נמצא בית הכנסת האשכנזי מרכזי הוא מבנה עירייה ששנים הגיעו לבית כנסת זה תושבי העיר מכלל הזרמים, דתיים וחילונים, מסורתיים וחב"דניקים עד שלפני כמה שנים גור החליטו לגנוב את המקום וגירשו באלימות קשה את המתפללים במקום, זרקו החוצה ספרי קודש בנוסח שאינו של גור וזרקו את קיר ההנצחה לנפטרים. גור הם הפושעים כאן.