גם אתם יכולים • המסע של חני שטיגליץ בדרך להתנער מהפחד

    חני שטיגליץ 1 Comment on גם אתם יכולים • המסע של חני שטיגליץ בדרך להתנער מהפחד
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמי חני שטיגליץ נשואה באושר ואם לשלושה מתוקים, מבחורה ירושלמית ביישנית וחסרת בטחון עצמי, הפכתי בתקופה לא ארוכה לאשת עסקים מצליחה ואנרגטית.

    איך זה קרה? ומדוע?

    בגיל 17.5 התארסתי, בגיל 18 התחתנתי, 19.5 ילדתי את ביתי הבכורה, כמו לרובנו היה לי ברור שעלי ללמוד מקצוע מניב כדי לאפשר לבעלי להמשיך לשקוד על תלמודו בכולל, מרגש נכון?

    הבעיה שנשארתי עם משכורת נמוכה רק התפקיד הוחלף בעמוס יותר ומלא אחריות, רמזו לי סביבי, רוצה יותר כסף? תעשי תואר….

    במשך יותר משלוש שנים השקעתי בלימודי התואר, על אף הקשיים הרבים בדרך, הצלחתי וסיימתי עם הצטיינות.

    חזרתי לקופת חולים לאומית להיבחן למנהלת סניף בפועל ועם משכורת גבוהה יותר, ואחרי חצי שנה של של מבחנים, ראיונות והתשות, הגעתי לבחינה האחרונה ושם נאמר לי "את לא מתאימה!".

    הרגשתי תסכול עמוק חווויה שאני יכולה להצביע עליה כשוק חיי, חלום שהתנפץ, כבר ראיתי את התלוש המיוחל של 7000 ש"ח מה שכמובן היה רחוק ממשכורתי.

    ואז נחשפתי להרצאה ששינתה את חיי, בה הועלה המושג של העצמה והתפתחות פנימית ועסקית,התחלתי לחפש כל דרך אפשרית איך באמת ניתן לחיות כמו שהוא אמר, וברוך ה' בחסדי שמיים הקב"ה עזר לי וכיוון אותי למקומות הנכונים לאורך כל הדרך והצלחתי לצאת משכירה מאוכזבת לאשת עסקים מצליחה הן מבחינה אישית והן מבחינה עסקית כלכלית.

    אה…ואת הפרט הזה עדיין לא סיפרתי לכם, סבלתי משומן יתר, מה שהעיב על חיי וגרם לי למבוכה וחוסר בטחון עצמי, או אז לקחתי את עצמי בידיים וירדתי במשקל 36 קילו(!!!) כל זה כמו מעגל קסמים, העלה את ביטחוני העצמי וחיזק בי את האמונה שהכל אפשרי בע"ה.

    IMG-20161220-WA0082

    בשבועות הקרובים אתן לכם טיפים שישנו לכם את החשיבה ויעזרו לכם להתמודד עם חסמים וייתנו לכם כלי עזר בהתנהלות האישית ובעסקים.

    שלב ראשון – בואו נדבר על פחד: "עזבי אני לא אצליח, אני מפחדת שלא יבואו לקוחות, אולי זה יקרה רק פעם אחת, גם ככה לאף אחד אין כסף מי ישלם לי, לא נראה לי שהם יקנו, יש טובים ממני, כן וחוץ מזה חסר לי עוד ידע".

    אז כמעט לכל אחד יש פחדים שהוא מתמודד איתם ויש לי תרגיל מטורף שעומד לשנות לכם את החיים,לי אישית זה עשה מהפכה בחיים ובעסקים. התרגיל לקוח מעולם הnlp, במסגרת המחקר שלי על האנשים המצליחים בעולם לעומת אלו שרק כמעט, או בכלל לא…

    מוכנים?? קדימה לתרגיל
    1.רשמו בצד ימין את כל רשימת הפחדים שלכם
    2.מה אתם כן רוצים שיקרה,במקום הפחד מה התוצאה הרצויה שאתם רוצים בחייכם,לדוגמא לא יבואו לקוחות, ומה אתם כן רוצים? לקוחות בשפע, מרוצים ורוכשים וממליצים.

    ומכל מה שאתם כן רוצים מייצרים תפילה אישית:"בחסדי שמיים אוהבים אנחנו את הרעיון שיש לנו שפע לקוחות מרוצים, רוכשים וממליצים, תודה בורא עולם".

    כך לעשות רשימה ובוקר צהרים וערב לאמר את התפילה.

    אגב למה זה עובד? כי המוח לא מבדיל בין דמיון למציאות, לכן מה שממוקדים בו הולך וגדל,אז זה הזמן שלכם להיות ממוקדים במה שאתן כן רוצים וזה שווה הרבה מאד כסף, כי התוצאות הרצויות בחיים שלכם עומדים לקרות.

    פחד
    היום התמודדתי עם הפחד
    הפחד שאפול
    הפחד שאשבור
    הפחד שהלא נודע
    ואז החלטתי …
    שמקסימום אצליח במסלול
    שמקסימום אצליח להגשים את החלום !!!
    יש לכם פחד ?
    יגיעו אנשים לכנס?
    יקנו ?
    האם אצליח בעסק?
    האם אתקדם ?
    הקמפיין יעבוד?
    אנשים יאהבו את מי שאנחנו ?
    יתחברו אלינו ?
    אז בואו תחליטו שמהיום,שמים את הפחד בצד ומקסימום הכי גרוע שיכול להיות זה שתצליחו !!!
    אז מה אתם אומרים מצטרפים ??? קדימה מי הראשון ?
    הכי גרוע זה לפחד מהפחד, ואת זה אנחנו הולכים לנצח בגדול.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פרסומת סמויה…אה…בעצם כי גלויה שיש לתואר יום אחרי הכנס נגד האקדמיה??? קול חי. בושה!!!