ח"כ באסל גטאס נעצר לחקירה בשל חשד לפגיעה חמורה בבטחון המדינה

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: במידה והחשד נגד חבר הכנסת גטאס יתברר כנכון- הרי שמדובר בעבירה חמורה נגד ביטחון המדינה ואזרחי ישראל. מי שפוגע בביטחון המדינה צריך להיענש בחומרה ואסור שיכהן בכנסת ישראל
    שלמה בן יוסף 2 Comment on ח"כ באסל גטאס נעצר לחקירה בשל חשד לפגיעה חמורה בבטחון המדינה

    האסירים הם רוצחים שפלים שנידונו אחד ל-37 שנות מאסר והשני ל-15 שנות מאסר • האסירים עצמם הושלכו לבידוד לאחר ההברחה • גאטס: זה פרק נוסף ברדיפה הפוליטית של מנהיגי הציבור הערבי והפעילות הפוליטית

    באסל גאטס צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    ראש הממשלה בנימין נתניהו: במידה והחשד נגד חבר הכנסת גטאס יתברר כנכון- הרי שמדובר בעבירה חמורה נגד ביטחון המדינה ואזרחי ישראל. מי שפוגע בביטחון המדינה צריך להיענש בחומרה ואסור שיכהן בכנסת ישראל
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת באסל גטאס מהרשימה המשותפת נעצר אתמול לחקירה לאחר סיים ביקור שגרתי אצל אסירים בטחוניים בחשד שהבריח להם 15 טלפונים סלולריים.

    האסירים הם רוצחים שפלים שנידונו אחד ל-37 שנות מאסר והשני ל-15 שנות מאסר. האסירים עצמם הושלכו לבידוד לאחר ההברחה.

    בחדשות 2 פורסם כי גורם במשטרה העלה חשש שבאסל גטאס ינסה להימלט מהארץ כפי שעשה בזמנו בן דודו ח"כ לשעבר עזמי בשארה, שאף הוא נחשד בעבירות ביטחוניות.

    ח״כ באסל גטאס מסר: זה פרק נוסף ברדיפה הפוליטית של מנהיגי הציבור הערבי והפעילות הפוליטית. המשטרה מנסה לשבור את רוחה בל״ד, ולפגוע בפעילות הפוליטית שלה. המשטרה הזמינה אותי לחקירה ביחידת להב לפני כמה ימים, אך טרם תואם ונקבע מועד לחקירה.

    ביקורי האסירים של הח״כים הערבים נעשים בתיאום עם שב״ס ובאישור המשרד לבטח״פ אין לי מה להסתיר, אמשיך ליצג את הציבור הערבי ע״י פעילות פוליטית לגיטימית.

    התגובות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: במידה והחשד נגד חבר הכנסת גטאס יתברר כנכון- הרי שמדובר בעבירה חמורה נגד ביטחון המדינה ואזרחי ישראל. מי שפוגע בביטחון המדינה צריך להיענש בחומרה ואסור שיכהן בכנסת ישראל.

    שר הביטחון אביגדור ליברמן: ״רק עוד הוכחה בשרשרת לכך שהרשימה המשותפת היא בעצם רשימת המרגלים והבוגדים המשותפת. מעזמי בשארה ועד בסאל גטאס, עבור בנציגת המרמרה בישראל חנין זועבי ושאר חבריהם – נמשיך לפעול לכך שלא רק שהם לא יהיו חלק מכנסת ישראל – אלא לא יהיו אזרחי מדינת ישראל״.

    השר זאב אלקין: "במסגרת חוק ההדחה, אני קורא לחברי הכנסת לשים קץ לתופעה הזו של כהונת חברי כנסת שבגלוי מסייעים לטרור ותומכים בו, בניגוד מוחלט להתחייבות שלקחו על עצמם במסגרת סעיף 7 א לחוק יסוד הכנסת. אני מבקש מכם לצרף את חתימתכם לפנייה שאני יוזם היום להפעלת המנגנון בחוק שאושר בקדנציה הזו, אותו קידמתי לפי בקשת ראש הממשלה, ולפעול יחד כדי להרחיק את ח"כ באסל גאטס באופן מידי. העובדות הן ברורות, ולמרות זאת ח"כ באסל גאטס לא מביע שום חרטה. בהתחשב בזה שהמיצוי ההליך הפלילי יקח הרבה מאוד זמן אין שום סיבה שבעולם שהוא ימשיך כל הזמן הזה לכהן בכנסת, לקבל משכורת על חשבון הציבור ולנצל את חסינותו ומעמדו לתמיכה בטרור. בואו נשים לזה קץ."

    סגן השר לשתפ"א ח"כ איוב קרא: העבירה של ח"כ באסל גטאס מבל"ד מחייבת שינוי תקנון וחקיקה בזכויותיהם של חברי הכנסת, מכיוון ששיתוף פעולה עם מחבלים משמעותה אחת ויחידה – בגידה חמורה ופגיעה בביטחון המדינה ! אני קורא ליו"ר הכנסת לא לאפשר לגטאס להכנס למשכן הכנסת עד סיום החקירה בענינו, כדי שלא יסכן אותנו ואת הציבור הרחב בלב ליבה של הדמוקרטיה בישראל. חברי הכנסת הערבים צריכים להחליט אם הם רוצים להיות שייכים למוקטעה ברמאללה או לכנסת, ולשרת את שולחיהם לכנסת – המגזר הערבי בישראל.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אם הדברים יתבררו כנכונים וח"כ גאטס פעל להעברת טלפונים לתוך בתי כלא לאסירים בטחוניים מדובר במעשה בגידה חמור ויש לפעול נגד חבר הכנסת באמצעים החמורים ביותר בהקדם האפשרי. לצערינו חברי הרשימה המשותפת אימצו את הנרטיב הפלסטיני ומתעקשים פעם אחר פעם לנתק את עצמם מהחברה הישראלית, והנה נראה שבפעם השנייה בעשור האחרון חבר כנסת ערבי בחר לבגוד במדינה ולסייע לאויב – על בגידה אסור לגמגם ואסור למצמץ, יש לפעול ביד קשה ובאופן מיידי. על רשויות החוק למנוע נסיון בריחה של ח"כ גאטס למדינת אויב כמו שעשה המנטור שלו עזמי בשארה, ולמצות את הבדיקה במהירות האפשרית."



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שיעצרו את כל ח"כ שלהרשימה המשותפת

    2. 1

      מה רוצים ממנו כל עוד לא הוכחה אשמתו הא בחזקת חף מפשע??