סודות הבית • עשרה טיפים לבית חם

    אוהבים לקבל בכיף את פני האורחים?? צבעו קיר בולט בכניסה לבית בצבע חם כך יהיה כיף ומחמם לכל הנכנסים,אפילו תאורה עומדת יכולה להתאים מאד לכניסה, אור תמיד מזמין אנשים.
    עדנה אברמוביץ 3 Comment on סודות הבית • עשרה טיפים לבית חם

    אל תשאירו הרבה קירות ריקים,מלאו אותם בתמונות אווירה,בסלוגנים מעניינים,תתחילו לדבר על הקירות • טיפים ליצור חמימות בבית,מתאורה עד כריות ומפות • בית של חורף

    אוהבים לקבל בכיף את פני האורחים?? צבעו קיר בולט בכניסה לבית בצבע חם כך יהיה כיף ומחמם לכל הנכנסים,אפילו תאורה עומדת יכולה להתאים מאד לכניסה, אור תמיד מזמין אנשים.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפעמים אנחנו שוכחים שלבית גם קר,כל שעות היממה הקירות סופגות את הגשם והרוחות בדממה, ואח"כ הן פלטות החוצה את מה שהן ספגו.נכון זה מטאפורית אבל בפועל אנחנו יכולים לחמם את הבית בכמה טיפים פשוטים שיחממו אותו ואת הלבבות שלנו וישרו אווירה נעימה ורגועה יותר, קסם של בית.

    1.שטיחים– נדאג לכסות את רצפת הבית בשטיחים צמריים בצבעים חמימים,אצלי בבית קיים שטיח לקיץ ושטיח כיבשתי מחמם לחורף,כמה כיף זה בלילות הקרים או בלילות שבת הארוכים להתיישב על השטיח החמים ולשחק עם הילדים,חוויה משפחתית מושלמת.

    2. ספרים רבותי ספרים; כמה כיף בחורף הקר להתכרבל עם ספר טוב, אז זהו מי קבע שספרים צריכים להיות מונחים רק בארון ספרים, יתן לייצר מדף ליד הספה, בחדר השינה. ואפילו מדף פתוח במטבח (רק שלא יצטבר שם בלאגן).
    IMG-20161218-WA0032

    3. אוהבים לקבל בכיף את פני האורחים?? צבעו קיר בולט בכניסה לבית בצבע חם כך יהיה כיף ומחמם לכל הנכנסים,אפילו תאורה עומדת יכולה להתאים מאד לכניסה, אור תמיד מזמין אנשים.

    4. כריות נוי,פופים וכרבוליות– לטקסטילים תפקיד חשוב ביצירת תחושת בית,כריות נוי בצבעים וצורות שונים הזרוקות בנונשלנטיות על ספת הסלון, כירבולית צבעונית על כורסת הישיבה,כיסוי מיטה בחדר השינה או וילון צבעוני בחדר הילדים לכל אלו תפקיד חשוב לחימום ביתינו (הצבעים ייבחרו לפי הטעם).

    5.תאורה- חממו את האוירה בעזרת תאורה, אור לבן יגרום לתחושה קרירה יותר,כשתשנו את צבע התאורה לצהוב כבר תרגישו חם יותר- ואל תשכחו לקנות את תאורת הלד החסכונית בחשמל(אם כבר).

    6.קירות מקושטים- עולם הטפטים ומדבקות הקיר נמצא בשיאו,אינספור גרפיקות, צבעים ומרקמים. שניהם משדרגים בקלות כל קיר חלק שעובר תחתם,לאלו מכם שממש משקיעים ישנם מקומות שמייצרים מדבקות קיר לפי הזמנה אישית(שמות של הילדים, טקסטורות מיוחדות).

    7.מפות ואבזור על השולחן– כן בחורף קר גם לרהיטים- כסו אותם בבדים עבים בסגנון רטרו עם פרנזים נופלים,אגרטלים עם פרחים ישלימו את האווירה.

    8.קיר תמונות משפחתיות– על מדף, על שולחן העבודה, על קיר המיועד רק לצילומים אלו, צילומים שלכם,של הילדים,ההורים, סבא וסבתא, אתם והאחים שלכם,שחור לבן או צבעוני בשילוב סגנונות של מסגרות,,הכל הולך והתמונות היפות והמשמחות יחממו לנו את הלב ברגעים קפואים.

    9.קופסאות לשימוש חוזר– קופסאות מטרנה ,שימורים ופלסטיקים קשיחים.אל תזרקו,הכינו מהם אגרטלים יפים ,וכן קופסאות בצורות שונות יהיו בסיס מצוין לאיחסון חפצים (תנו לקטנים לצייר עליהם הם יודו לכם באחריות).

    10.אל תשאירו הרבה קירות ריקים,מלאו אותם בתמונות אווירה, בסלוגנים מעניינים,תתחילו לדבר על הקירות…זה יוסיף חמימות לבית וייצור אווירה ייחודית .
    IMG-20161218-WA0039

    עדנה אברמוביץ-עיצוב פנים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בתור אחת שלמדה קורס הום סטיילינג מזורז במרכז נירלט בדן דיזיין יש פה הרבה טיפים נכונים שאם עושים אותם נכן זה יכול ליצור שינוי משמעותי. אחלה כתבה

      1. הילהפששש… תמונות יפות…
        כתבה עם טיפים יפים בטוב טעם

      2. פששש…תמונות יפות מאוד
        עושות חשק לסגנן את הבית
        כתבה עם טיפים בטוב טעםנ